SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei in maart al:
doe X, want dan ben je snel klaar en kun je hogerop verkopen dat het klaar is.
Maakt hele projectplanning voor Y.
Hoofdkantoor zegt: oh Z moet geïntroduceerd worden. Tja nu lukt Y niet meer, dus gaan we alsnog X doen.
Maanden verspildEn nu ineens moet het allemaal af zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb wel vaker na afloop gelijkMen moet gewoon wat vaker mijn plannen gewoon aannemen en uitvoeren.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
goedbezigquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
Hardloopbolk (eindelijk weer eens na bijna 2 maanden niet)
Snap je hele punt, maar zo werkt het nou eenmaal. En heeft het zin om daar nu nog over te gaan huilen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei in maart al:
doe X, want dan ben je snel klaar en kun je hogerop verkopen dat het klaar is.
Maakt hele projectplanning voor Y.
Hoofdkantoor zegt: oh Z moet geïntroduceerd worden. Tja nu lukt Y niet meer, dus gaan we alsnog X doen.
Maanden verspildEn nu ineens moet het allemaal af zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik huil hierover niet. Dit is meer een I told you soquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je hele punt, maar zo werkt het nou eenmaal. En heeft het zin om daar nu nog over te gaan huilen?Trotste mama van Ambar
Inderdaad, het is een beslissing van hogerop. Nou, hun keuze. Laat het maar gaan, het vreet je alleen maar op.
Been there, done that.How can I make this topic about me?![]()
Die zocht ik. En dat is prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik huil hierover niet. Dit is meer een I told you so“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar mijn uitvoerende taken staan los van dit project, want aan dit project mag ik niet deelnemen omdat uitvoerende taken.Trotste mama van Ambar
Snapte.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, het is een beslissing van hogerop. Nou, hun keuze. Laat het maar gaan, het vreet je alleen maar op.
Been there, done that.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had laatst ook zoiets. Gelukkig iets onbelangrijks. Maar kan wel als ammunitie in de riem voor als men nog een keer twijfelt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel vaker na afloop gelijkMen moet gewoon wat vaker mijn plannen gewoon aannemen en uitvoeren.
🐙![]()
Overigens leuk project, want invoer nieuwe systemen intern. Maar ik word er te weinig bij betrokken terwijl ik al duizend keer heb aangegeven dat ik heel graag wil.Trotste mama van Ambar
zeker, ik noteer zulke dingen ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets. Gelukkig iets onbelangrijks. Maar kan wel als ammunitie in de riem voor als men nog een keer twijfelt.How can I make this topic about me?![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb ook zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt heel veel zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is wel lekkerSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zo ik heb nog 1 week om 450 euro op te maken.Trotste mama van Ambar
en dat zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat dingen die niet in mijn aard liggenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb nog 1 week om 450 euro op te maken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boeken,hondespeeltjes etc.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb nog 1 week om 450 euro op te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog kopen voor mezelf:quote:
boeken
handdoekenTrotste mama van Ambar
Wat goed Hema.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk dingen en dingetjes helpen ouders
En dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh en we hebben thuis nog een paar andere dingetjes nodig zoals een wollen dekbed voor Meneer, vloerkleden enzoTrotste mama van Ambar
"kladiladi"quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow en ik heb de kliniek gesproken.
Ik mag wel al douchen vandaag
Dat lijkt me juist klote.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:45 schreef marc0871 het volgende:
Maar dat is niet zo gelukkig, zul je denken.How can I make this topic about me?![]()
Dacht al,wat ruik ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mag wel al douchen vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vino_Limpioquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mag wel al douchen vandaag🐙![]()
Het geluk zit hem erin, dat precies vandaag nieuwe kabeltjes met mijn nieuwe hoesje meegekomen zijn.quote:![]()
Niet genoeg Bassie en Adriaan gekeken dusquote:Trotste mama van Ambar
Dus mijn phone heeft een nieuw jasje (de oude viel er letterlijk in splinters vanaf) en ik kan hem weer eten geven![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:50 schreef marc0871 het volgende:
Dus mijn phone heeft een nieuw jasje (de oude viel er letterlijk in splinters vanaf) en ik kan hem weer eten geven![]()
![]()
Da's weer een mazzeltjequote:Op woensdag 16 juli 2025 16:50 schreef marc0871 het volgende:
Dus mijn phone heeft een nieuw jasje (de oude viel er letterlijk in splinters vanaf) en ik kan hem weer eten geven
How can I make this topic about me?![]()
Dit zijn mijn ouders het niet met je eens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet genoeg Bassie en Adriaan gekeken dus🐙![]()
Je ouders zijn Spaans?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zijn mijn ouders het niet met je eens.
Ik was Bassie en Adriaan met 15 ook wel zat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar werden wel Bassie en Adriaan goed zat.
Maar mijn zusje van 6 had ze net ontdekt.![]()
Ik lag ooit in het ziekenhuis waar iemand die bandjes constant draaide.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar werden wel Bassie en Adriaan goed zat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat zeg jij nou?quote:
Schrik hier echt van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbel punten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net mario, die heeft ook veel moeite met muizenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe weet jij dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb daar nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:17 schreef marc0871 het volgende:
Alle vrouwen met knieën hebben toch puntige?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je maar kijken als ze gaan zitten, hoe ze een punt vormen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo op gelet eigenlijk.![]()
woensdag is mijn vaste vrije dagquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij vandaag niets te doen dan? Het valt namelijk beetje tegen, iedereen is aan het werkfogel is leidend hierinquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij?
@:fogel @:MizzezAmy @:loveislikeakiss ???Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
O dan kan je zo weer opnieuw beginnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar eerst aankleden en etenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je zo weer opnieuw beginnen
Wist ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woensdag is mijn vaste vrije dag![]()
Maar gaat sowieso niet door, vriendin heeft geen zin. Niets aan te doen maar voel me wel klote nu![]()
Ik ga dat zo even checken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je maar kijken als ze gaan zitten, hoe ze een punt vormen.
O dat is wel lekker. Hoe is het verder met de pijn, de kleuren en de zwelling?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mag wel al douchen vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen zwelling en en het wordt al minder rood. Ik denk toch door het koelen en de arnica d6quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Hoe is het verder met de pijn, de kleuren en de zwelling?
Ik ook, wat niet al grijs of kaal is, dus dat hoeft geen excuus te zijn.quote:
Wel donkerblond. Dat dan weer wel![]()
![]()
Fijn tochquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen zwelling en en het wordt al minder rood. Ik denk toch door het koelen en de arnica d6![]()
ik heb gedoucht en ik ga zo weerquote:Hey there sunshine lift my heart
blauwe ballen he, das klotequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Wist ik niet![]()
Maar gaat sowieso niet door, vriendin heeft geen zin. Niets aan te doen maar voel me wel klote nuHey there sunshine lift my heart
Komt wel dichtbij zo, heb gister drie keer gedouched en vanochtend nogmaals.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waarom zoveel johquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:36 schreef Fogel het volgende:
Komt wel dichtbij zo, heb gister drie keer gedouched en vanochtend nogmaals.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je nou dat filmpje gezien hee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De fijnste parfum zit in het kleinste flesjequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:34 schreef marc0871 het volgende:
Fijn. Fijn.
Klein maar fijn.
Story of my life
oh even zoekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nou dat filmpje gezien hee?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hittegolf in noorwegenquote:
het is boven de 20 graden daarHey there sunshine lift my heart
kirschen niet kerzenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Amorenen ijs?
Dat is iets met kersen, toch?![]()
Dan koud dan warm jou inwendige thermostaat is niet al te bestquote:
Dat. En wezen zwemmen, dan moet je vantevoren douchen en erna wil ik douchen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hittegolf in noorwegen
het is boven de 20 graden daarI'm surrounded by morons!
das meer afspoelenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat. En wezen zwemmen, dan moet je vantevoren douchen en erna wil ik douchen.Hey there sunshine lift my heart
Kom door het douchenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan koud dan warm jou inwendige thermostaat is niet al te bestquote:
even dagje sauna boeken hoorHey there sunshine lift my heart
Nou, dan moet je op een warme dag niet te kort langs mij heen lopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fijnste parfum zit in het kleinste flesje![]()
![]()
![]()
reservering geslaagdHey there sunshine lift my heart
Ingezeept, naakt en alles johquote:I'm surrounded by morons!
O okequote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Grote blij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want, stink je dan zo naar zweet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je op een warme dag niet te kort langs mij heen lopen
Oh kut, een zelfbolk, terwijl ik zo graag punten wil, dom dom dom zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En heb geen onesie meer aan. Korte broek en shirtje.quote:
Dus zal het zo wel koud krijgen
Ik ga maar eens een soep in elkaarflatsenI'm surrounded by morons!
Kom hierheen voor een hittegolfquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En heb geen onesie meer aan. Korte broek en shirtje.
Dus zal het zo wel koud krijgenI'm surrounded by morons!
Kan je je onesie weer aanquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En heb geen onesie meer aan. Korte broek en shirtje.
Dus zal het zo wel koud krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Linsesuppequote:
Man3 wat viesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Harry Potter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat had ik door, door de kleurenquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Vanaf zaterdag bij de Aldi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soul gaat ook. Denk dat deze hard gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de aldi.
Jezus ik lijk wel 12“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor jou de pyjama en voor haar de nachtjapon?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat ook. Denk dat deze hard gaan.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Of andersom kan gewoonquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voor jou de pyjama en voor haar de nachtjapon?
We hadden een keer tropenrooster. Begonnen we om 6 uur en konden we om 14 uur naar huis.quote:
Laatste uur boven het gewas uit, een meter onder het glas, koppen indraaien.
Het was ondertussen zo heet en vochtig, dat ik niet meer stond te transpireren, maar stond te condenseren: het vocht in de warme lucht sloeg neer op mijn relatief koelere lichaam.
Ik dacht, nog even boodschappen doen, want daar heb ik straks natuurlijk geen zin meer in en ik kom er nu toch langs.
Dus ik loop daar in mijn zeikdoorwaternatte werkkloffie door die winkel, hoor ik achter me; sow dat is een best zweetluchie.
Terwijl ik me omdraai, zie ik er één staan die die dag waarschijnlijk alleen temperaturen boven de 22 graden had meegemaakt, als hij van er naar zijn auto liep; smetteloze kleren, haar in model en nog fris en fruitig.
Dus ik zeg zo tegen hem; dat mag hè, als ik al vanaf 6 uur 's ochtends in een snikhete kas jouw paprikaatjes heb lopen snijden. Dan mag dat, hè?
Ja, hoor ik achter me, dan mag dat.
Hij heeft er ook niet één meer gezegd, terwijl hij wegliep.
Dus ja; ik kan leuk (nou ja) zweten en soms kan dat best niet al te lekker ruiken.
![]()
En dan samen Zwerkballen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voor jou de pyjama en voor haar de nachtjapon?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffel terug zegt ze.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom lees ik zweetballen?
Knuffel aan Soul“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel een nadeel van een draadloze controller iddquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Zat de kabel er wel goed in of is de batterij gewoon op?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat had ik dus met de telefoon, die de hele nacht aan de oplader had gelegen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Je krijgt ook de groetjes. "Lovely was altijd aardig zegt ze.."quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liefquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je krijgt ook de groetjes. "Lovely was altijd aardig zegt ze.."![]()
Batterij heeft nog steeds ruim 5000 mah'tjes, zoals het hoort.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zat de kabel er wel goed in of is de batterij gewoon op?
Stekkertje zat er goed in.
Aan het stekkertje jutteren werkte niet.
Bij de tablet was het ook af en aan laden en dan weer niet.
Tenzij ik het kabeltje in een bepaalde positie had en hem nooit meer ging bewegen.
Met het nieuwe kabeltje gaat het weer als een nieuwe![]()
meteen even je oplaadpoortje schoonmakenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Batterij heeft nog steeds ruim 5000 mah'tjes, zoals het hoort.
Tenzij ik het kabeltje in een bepaalde positie had en hem nooit meer ging bewegen.
Met het nieuwe kabeltje gaat het weer als een nieuwe
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ok, lag dus idd aan de kabel..quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Batterij heeft nog steeds ruim 5000 mah'tjes, zoals het hoort.
Met het nieuwe kabeltje gaat het weer alsceen nieuwe
Heb al best lang dezelfde kabels, maar ze gingen soms wel snel stuk..
we hebben een hond die zo af en toe kabeltjes eetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jutteren is een woord wat je niet vaak hoort.
@maily“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekke hondquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:22 schreef greysbones het volgende:
we hebben een hond die zo af en toe kabeltjes eet
Is zij/hij erg groot ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn maine coon is ook gek op kabeltjes.
En blijft ze bij jou ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De onze ook. Elk oordopje ging kapot.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn maine coon is ook gek op kabeltjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel balen als het nogal dure zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk het wel. sowieso is citroen thee wel lekker met honing en melkquote:
Goed opbergen zodat ze er niet bij kunnenquote:
kindertheequote:Op woensdag 16 juli 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel. sowieso is citroen thee wel lekker met honing en melk![]()
Ik ken het als 'wiebelen'. Iets heen en weer bewegen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Jutteren is een woord wat je niet vaak hoort.
@:Maily![]()
Heerlijk af en toequote:Lammetjesthee wordt het ook wel genoemd
kom je uit limburg?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ken het als 'wiebelen'. Iets heen en weer bewegen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kennen jullie dat roeiboot dansje al?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kennen jullie dat roeiboot dansje al?
Oh ja die ken ik wel, gezien op tiktok iddquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rayyan?
https://youtube.com/shorts/XpSSgSTKl_Q?si=drIWyENisV-3PxbL
8 kilo. En alle 2 de katten gaan met mij mee. Ik dacht eerst duvel met mij en rebel de maine coon naar hem. Maar hij wilt ze niet uit elkaar halen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is zij/hij erg groot ?
En blijft ze bij jou ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
das liefquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
8 kilo. En alle 2 de katten gaan met mij mee. Ik dacht eerst duvel met mij en rebel de maine coon naar hem. Maar hij wilt ze niet uit elkaar halen.
maar is dat ook fijn voor jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:29 schreef mario390 het volgende:
nance met twenty 4.... slave ....music polse tv![]()
Hoe was de vis?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soep duurt lang. Heb maar een framboos-mojito gemaakt als voorgerecht
Dat klinkt prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Oeh klinkt wel lekker zo'n mojitoquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Nu heb ik ook zin in soep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb net nog frambozen gegeten
zo van de struik
Nou mag @Dr.Mikey vandaag jarig zijn, ik viel ook met mijn neus in de boter.
Rolde ik toch over @maily, @MizzezAmy en @HappyCharly heen.
En hij is de volgende![]()
![]()
Strijdlustig marc.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:39 schreef marc0871 het volgende:
Nou mag @:Dr.Mikey vandaag jarig zijn, ik viel ook met mijn neus in de boter.
Rolde ik toch over @:maily, @:mizzezamy en happycharly heen.
[ afbeelding ]
En hij is de volgende
Ik wilde sowieso duvel mee. Want dat is gewoon mijn kat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
das lief
maar is dat ook fijn voor jou?
Dus ben wel blij dat ze samen meekomen met mij.
Alleen 1 probleem. Mijn ouders hebben ook een kat.
Dus heb zo snel mogelijk een eigen woning nodigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
aiquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso duvel mee. Want dat is gewoon mijn kat.
Dus heb zo snel mogelijk een eigen woning nodig
ja das wel een dingetje
en je wilt je katten ook niet elke keer verhuizen
dat vinden ze ook vaak niet zo leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hij moet bij zijn ouders gaan wonen en die hebben 2 katten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ai
ja das wel een dingetje
en je wilt je katten ook niet elke keer verhuizen
dat vinden ze ook vaak niet zo leuk
Dus met mij mee is het beste
Die katten gaan niet samen? Die van jou en die van je ouders?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso duvel mee. Want dat is gewoon mijn kat.
Dus heb zo snel mogelijk een eigen woning nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vis met bordeelsaus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is jullie contact nog ok?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En hij moet bij zijn ouders gaan wonen en die hebben 2 katten.
Dus met mij mee is het besteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee. Duvel is echt een duvel en rebel is een goedzak.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die katten gaan niet samen? Die van jou en die van je ouders?
Maar afgesloten zolder. En dan beetje bij beetje aan elkaar laten wennen dan maar
Kijk uit hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
Er werd mij kersenvlaai beloofd.
Waar is ons jarig Jetje?
@:Dr.mikey![]()
![]()
@mario390 heeft liever dat je dat Kirschkuchen noemt.![]()
Yes gelukkig wel. Hij wilt nog samen in dit huis blijven wonen tot we beiden een huurhuis hebben.quote:
Die is niet goed wijsdenk dat het nog wel 5 jaar duurt ofzo
Whutquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
mainstage Tomorrowland staat in de fik
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
We hadden een keer tropenrooster. Begonnen we om 6 uur en konden we om 14 uur naar huis.
Laatste uur boven het gewas uit, een meter onder het glas, koppen indraaien.
Het was ondertussen zo heet en vochtig, dat ik niet meer stond te transpireren, maar stond te condenseren: het vocht in de warme lucht sloeg neer op mijn relatief koelere lichaam.
Ik dacht, nog even boodschappen doen, want daar heb ik straks natuurlijk geen zin meer in en ik kom er nu toch langs.
Dus ik loop daar in mijn zeikdoorwaternatte werkkloffie door die winkel, hoor ik achter me; sow dat is een best zweetluchie.
Terwijl ik me omdraai, zie ik er één staan die die dag waarschijnlijk alleen temperaturen boven de 22 graden had meegemaakt, als hij van er naar zijn auto liep; smetteloze kleren, haar in model en nog fris en fruitig.
Dus ik zeg zo tegen hem; dat mag hè, als ik al vanaf 6 uur 's ochtends in een snikhete kas jouw paprikaatjes heb lopen snijden. Dan mag dat, hè?
Ja, hoor ik achter me, dan mag dat.
Hij heeft er ook niet één meer gezegd, terwijl hij wegliep.
Dus ja; ik kan leuk (nou ja) zweten en soms kan dat best niet al te lekker ruiken.
gelijk de wacht aangezegd
ja !!!quote:
is aankomend weekend
vraag me af of dat dan door gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo zie nu fotoquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja !!!
is aankomend weekend
vraag me af of dat dan door gaat
quote:Hey Greys
ze zijn nog aan het opbouwenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Laat me raden; pyrotechniek liep niet zoals het moest?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De katten niet maar hij en jij welquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
8 kilo. En alle 2 de katten gaan met mij mee. Ik dacht eerst duvel met mij en rebel de maine coon naar hem. Maar hij wilt ze niet uit elkaar halen.![]()
Kan wel zijn maar het is hier geen Mario world.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk uit hoor.
@:mario390 heeft liever dat je dat Kirschkuchen noemt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dat fikt bestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Immer lekker!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je was niet alert genoeg. Je had moeten zeggen de katten willen ons ook niet scheidenquote:
Misschien alvast wat dingen waar hun geur aan zit bij je ouders in huis leggen, en andersom. Dat hielp bij mij wel redelijk. En dat spul waar ze relaxed van worden.. Feliway ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee. Duvel is echt een duvel en rebel is een goedzak.
Maar afgesloten zolder. En dan beetje bij beetje aan elkaar laten wennen dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat heb ik ook gezegdquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was niet alert genoeg. Je had moeten zeggen de katten willen ons ook niet scheidenJa goed plan. En feliway heb ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien alvast wat dingen waar hun geur aan zit bij je ouders in huis leggen, en andersom. Dat hielp bij mij wel redelijk. En dat spul waar ze relaxed van worden.. Feliway ofzo?
O wat zei hij daaropquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd
[..]
Ja goed plan. En feliway heb ik
Ja, normaal glijdt dat wel van me af.quote:
Maar vroeg opstaan, veel werk in een bloedhete kas, met navenant schuurwerk en dan het laatste uurtje eruit zien als een druipkaars.
En ik wist van mezelf dus al dat het luchtje best heftig zou zijn.
Als dan zo'n airco-fris typje zo'n opmerking gaat maken, gaan bij mij even alle remmen los.![]()
Wat heftig die brand. Daar gaat je festival in vlammen op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op videobeelden op sociale media is te zien hoe groot de omvang van de brand is. Buurtbewoners hoorden luide knallen. Volgens onbevestigde berichten zouden vuurwerkkanonnen ontploft zijn tijdens het testen ervan.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-brand/78247133.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort ook echt knallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan dan ook minder hebben als je in die hitte h ebt gewerktquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, normaal glijdt dat wel van me af.
Maar vroeg opstaan, veel werk in een bloedhete kas, met navenant schuurwerk en dan het laatste uurtje eruit zien als een druipkaars.
Als dan zo'n airco-fris typje zo'n opmerking gaat maken, gaan bij mij even alle remmen los.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eeuwig zondequote:Op woensdag 16 juli 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op videobeelden op sociale media is te zien hoe groot de omvang van de brand is. Buurtbewoners hoorden luide knallen. Volgens onbevestigde berichten zouden vuurwerkkanonnen ontploft zijn tijdens het testen ervan.
https://www.telegraaf.nl/(...)-brand/78247133.html
Is zo’n mooi festivalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wordt niet knallen daar van het weekendquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar het is hier geen Mario world.![]()
![]()
Ik wil daar echt een keer heenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eeuwig zonde
Is zo’n mooi festival
Tomaten draaien was altijd wel mooi werk. Beter dan laten zakken met 100 graden in de kasquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, normaal glijdt dat wel van me af.
Als dan zo'n airco-fris typje zo'n opmerking gaat maken, gaan bij mij even alle remmen los.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hopelijk kunnen ze de rest van de podium redden en het daar doen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eeuwig zonde
Is zo’n mooi festivalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Durf het bijna niet te vragen....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag maarquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen....
Even.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan ook minder hebben als je in die hitte h ebt gewerkt
Helemaal.
Niks.
En hij had hem![]()
![]()
het is 1 van de grootstequote:Op woensdag 16 juli 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze de rest van de podium redden en het daar doen?
je hebt het podium wat nu brand
en daarnaast nog andere podia
maar mainstage is wel waar de meeste voor gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lastig om kaarten te krijgen. Probeer het elk jaar weer, behalve dit jaar nietquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
op Qmusic kun je ze winnen deze weekquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lastig om kaarten te krijgen. Probeer het elk jaar weer, behalve dit jaar niet
maar vraag me af wat er nu gaat gebeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil wel winnen, maar moet de komende 2 weken rustig aan doen met mijn ogenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
op Qmusic kun je ze winnen deze week
maar vraag me af wat er nu gaat gebeuren
Dat gaat toch meestal voor het draaien uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tomaten draaien was altijd wel mooi werk. Beter dan laten zakken met 100 graden in de kas
Dat seizoen dat ik dat gedaan heb, was ik van het plukken (losse tomaat) en bladbreken.
Dat was gelukkig allemaal onder het gewas.![]()
kaartjes zijn ook niet goedkoopquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil wel winnen, maar moet de komende 2 weken rustig aan doen met mijn ogenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: