Peleton zit ook vooraan.quote:
Hopelijk alleen Sarahquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:32 schreef mitt het volgende:
Wie voelt ook Wout in zijn water rondspartelen?
Straks ook Renaat, José en heel België.quote:
Die willen het liefst zo laat mogelijk aansluiten, anders hebben ze 5 slepers in het wiel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:36 schreef Momo het volgende:
Er moet een klap op Wout en Mathieu anders komen jullie neit vooraan
Wout maakte vooral de fout daar veel te impressionant te willen zijn, hij trok serieus door. Met als gevolg dat de rest nu denkt van zoek het uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:40 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT werpt hier de handdoek door de typische G2 tactics van hollen en stilstaan toe te passen.
Of hij is toneel aan het spelen of er zit niet veel meer op bij Simmons.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Simmons sleept ontzettend, De Lie is brandhout
Ze zijn toch ook gewoon volledig opgerookt? Anders hadden ze tegen deze namen wel meer kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Volgens Maarten draait het al de hele dag fantastisch rond bij de groep met de grote namen.
Dan zijn ze gewoon rot slecht, want ze verliezen inmiddels een seconde per seconde.
Zo loop ik ff achterquote:
Schmid is normaal wel snellerquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:55 schreef RipCity het volgende:
Ik heb Schmid aan 80/1.. Maar vrees 't als ik abrahamsen zie
Die parkeert zo nog welquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vacquelin heeft wel een goede dag zeg
Dan denk ik dat je goed zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:55 schreef RipCity het volgende:
Ik heb Schmid aan 80/1.. Maar vrees 't als ik abrahamsen zie
In de Vlaamse koersen in het najaar nog wel een paar keer toen ze met de ploeg domineerden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Abrahamsen heeft tussen de Tour van 2024 en deze Tour precies 0,0 laten zien he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |