SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
"auw! auw! auw! auw! auw! auw! auw! auw! "quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat valt tegen, heb er ervaring mee...🐙![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bericht dat je wilde plaatsen:Weet niet of ik nog zin heb om energie in een veraf te stoppen, maar na mijn laatste fotoverslag was ik ook ruim 10 jaar gestopt met reizenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:34 schreef Fogel het volgende: [..] Vaker op reis en vaker posten dan maar.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fris buiten maar is wel even lekker zo..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Van mij mag het even deze temperatuur blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff die Liev bolken hoor, ik wil over haar heenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Per ongeluk dts ontvolgd, en gewend dat die boven staat bij MyAT en dus in verkeerde posten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dirty old menquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff die Liev bolken hoor, ik wil over haar heen
Ik zie hetquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk dts ontvolgd, en gewend dat die boven staat bij MyAT en dus in verkeerde posten
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Weet niet of ik nog zin heb om energie in een veraf te stoppen, maar na mijn laatste fotoverslag was ik ook ruim 10 jaar gestopt met reizenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb laatst mijn MyAt helemaal opgeschoond“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: