Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter halen ze al deze floppers terug en beginnen we opnieuw
Goed feitje van Matteoquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef Momo het volgende:
Vocsnor vlog
https://www.instagram.com/p/DMK1kFUtEIy/
Ja jammer. Had toch leuker gevonden met groepje van 20 ofzo vooruit.quote:
Hadden ze misschien 2 minuten achterstand eerder moeten doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:19 schreef Aguero het volgende:
Oh, deze jongens gaan twee minuten dichtrijden?
Stel je voor dat er een renner bijzit die maar op 20 minuten staat. Levensgevaarlijk, een enorme bedreiging voor geel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap EF niet. Waarom kunnen die geen 8 minuten geven aan Schmid en Abrahamsen?
Zolang Jegat niet meezit zijn ze sowieso veilig. Wat een paniek om niks. Heel vervelend ploegje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een renner bijzit die maar op 20 minuten staat. Levensgevaarlijk, een enorme bedreiging voor geel.
Zorg dat er iemand steeds springt op Jegat en laat het verder gaan, zou ik dan denken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang Jegat niet meezit zijn ze sowieso veilig. Wat een paniek om niks. Heel vervelend ploegje.
Exact. En bij de andere mannen die kort staat reageert een Pogacar/Vingegaard/Evenepoel/weetikwie toch wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zorg dat er iemand steeds springt op Jegat en laat het verder gaan, zou ik dan denken.
Arme Tiboquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Het zag er er even naar uit dat we een relatief rustige dag kregen, maar op deze manier wordt iedereen gesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |