Gelukkig heeft hij ze 'gespaard'..quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:46 schreef Mrmime het volgende:
Lafaard. Komt ie makkelijk mee weg.
Arme kinderen.
Hele schrale troost.quote:
Ook deze zaak hebben we weer opgelost.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:15 schreef onlogisch het volgende:
@:fokdetectives kom maar door.
@:Caland
@:Zipportal
@:Rambodirk
@:Wereldgozer
Als het hun vader was.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:51 schreef maily het volgende:
[..]
Hele schrale troost.
Twee kindjes moeten nu verder met in gedachten hun vermoorde moeder en een laffe vader ....
Hopelijk niet dan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het hun vader was.
Dat weten we niet.
En het bericht wat ik en Kim-Holland hebben geplaatst melden dat ook gewoon hoor. Net als haar trouwens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij kwam uit Eindhoven meldt nu.nl.
Jawel. Die waren getuige van de moord op hun moeder.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Hopelijk niet dan.
Weten officieel niet eens dat er kinderen bij waren toch?
Later aangevuld door Kim Holland.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
En het bericht wat ik en Kim-Holland hebben geplaatst melden dat ook gewoon hoor. Net als haar trouwens.
ONZ / Zijn Brabanders gewelddadiger?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij kwam uit Eindhoven meldt nu.nl.
Nee, maar het komt wel veel vaker voor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:31 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik lees "femicide" wat is er gebeurd met het benoemen bij wat het is: moord?
Femicide, als of moord op vrouwen erger is dan moord op mannen
Onder wat voor steen kom jij vandaan dan? Het heet femicide omdat het bijna altijd de partner of ex-partner is, dat is bij mannen toch een tikkeltje anders....quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:31 schreef Telefoonvork het volgende:
Nee stel je voor, dan had je nog wat moeten doen ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zag dat het slachtoffer een schotwond aan het hoofd had. Wij waren gelukkig niet de eersten die het zagen
Stap eens uit je Andrew Tate bubbel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:31 schreef Telefoonvork het volgende:
O, en dat zorgt ervoor dat het opeens kwalificeert voor een apart woord? Alsof het opeens erger is als het bij een vrouw gebeurt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel veel vaker voor.
Jammer dat je je vooral druk maakt over dat woord.
Laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen: moord. Voor alle duidelijkheid: als iemand vermoord wordt, dan is zijn/haar leven gewoon over door de actieve handeling van een ander. Vrouwen en mannen zijn allebei net zo dood door moord. Het is niet opeens anders omdat het een vrouw betreft.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onder wat voor steen kom jij vandaan dan? Het heet femicide omdat het bijna altijd de partner of ex-partner is, dat is bij mannen toch een tikkeltje anders....
Hoeveel vrouwen vermoorden hun partner in NL?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen: moord. Voor alle duidelijkheid: als iemand vermoord wordt, dan is zijn/haar leven gewoon over door de actieve handeling van een ander. Vrouwen en mannen zijn allebei net zo dood door moord. Het is niet opeens anders omdat het een vrouw betreft.
Ik ben gechoqueerd door de gedachtegang dat een moord op een vrouw opeens als anders wordt gezien dan de moord op een man. Moord is moord, en het is altijd erg.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Stap eens uit je Andrew Tate bubbel.
Zucht....quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen: moord. Voor alle duidelijkheid: als iemand vermoord wordt, dan is zijn/haar leven gewoon over door de actieve handeling van een ander. Vrouwen en mannen zijn allebei net zo dood door moord. Het is niet opeens anders omdat het een vrouw betreft.
Dat heeft er niks mee te maken. Moord is moord.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen vermoorden hun partner in NL?
Correct. Maar dat heeft niet te maken met het hangen van een definitie aan dit soorten moorden. Seks is immers ook seks als het verkrachting is. Toch net andersquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Moord is moord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |