Daar staat toch ook nergens dat ie vandaag zou komen? Ergens vanaf vandaag, dus nog even aangeven wanneer je graag wilt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, maar hij reageerde wel op zijn app.
Maandag:
Ik: wanneer kom je?
Hij: ik kan jullie inplannen vanaf woensdag.
Ik: top, tot dan.
Vandaag:
Ik: kom je vandaag nog?
Hij: je hebt het verkeerd begrepen, ik kom volgende week woensdag.
Ok...
Het kan inderdaad ook op de 43e woensdag van 2029 zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar staat toch ook nergens dat ie vandaag zou komen?
Handig, die duidelijke regels en richtlijnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat als de politie het zou zien ik bekeurbaar zou zijn. We doen het omdat het waterschap met enige regelmaat de hele dam uit de beek trekt. Er was laatst een waterschapmeneer om de (huidige) dam in ogenschouw te nemen. Die vertelde dat het peil tot ongeveer het huidige peil + 10cm tolerabel is, daarna moeten zij helaas de dam mollen. (Hij vond dat niet leuk, bij vond de dam nogal mooi). Dus dat grijpen wij nu aan ter beverbescherming![]()
Maar om de beverdam te beschermen tegen de mollers van het waterschap - en die gaan vrijuit want zij hebben een goede reden, namelijk 'boeren' - doe ik iets waarvoor ik inderdaad gestraft zou kunnen worden.
Hinderen van een Zeer Zwaar Beschermde diersoort.
Bever zitten in dezelfde categorie als wolven. Een wolf mag je van de rechter niet eens afschrikken. Beverdammen mogen vernield worden (niet door mij, wel door het waterschap).
Bever mogen worden afgeschoten (en dat worden ze ook).
Schiet mij maar lek.
Emmerich-Arnhem ligt er vaak uitquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:53 schreef derLudolf het volgende:
Trein is nog op tijd naar er is nu al een vertraagde aankomst van 14 minuten te Ulm voorzien.
Die ICE naar München stopt maar weinig zie ik. Ook Arnhem wordt overgeslagen, nu snap ik de reis richting Utrecht ook.
Ik zwaai straks wel (ice is goed te zien)quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:53 schreef derLudolf het volgende:
Trein is nog op tijd naar er is nu al een vertraagde aankomst van 14 minuten te Ulm voorzien.
Die ICE naar München stopt maar weinig zie ik. Ook Arnhem wordt overgeslagen, nu snap ik de reis richting Utrecht ook.
Vandaag niet, geen treinen tussen Oberhausen en Zevenaar, ICE rijdt via Den Boschquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zwaai straks wel (ice is goed te zien)
Dan op terugwegquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vandaag niet, geen treinen tussen Oberhausen en Zevenaar, ICE rijdt via Den Bosch
Hum dat ook, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd @:Kaatje1
* Jan_Onderwater stuurt kaatje een luchtkusjequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd @:Kaatje1
Maar misschien is dit juist wel normaalquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog gefeliciteerd @:Kaatje1
Inmiddels Mönchengladbach voorbij. Hij staat wel vaak stil. Heb het idee dat dit normaal wel wat sneller kan.
Je weet dat de schoolvakanties ook een heel deel zijn begonnen? Sterkte met alle kinderen om je heen de komende tijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln. En nu maar eens opsodemieteren met die krijsbaby.
Hahahaha, eerste week vakantie daar dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Plakje kaas op het gezicht vd baby gooien. Is ie meteen stil.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |