Welke?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb deze duidelijk wel altijd gemist als ik eerlijk ben
Dat je ook weet waar de nummer 7 in het veld ligt bijvoorbeeld. Als je specifiek iemand volgt. Als je in het zwembad zelf zit dan kun je dat wel zien maar op tv nooit. Nu wel.quote:
Oh dat, nee inderdaad, dat is een uitstekende toevoegingquote:Op zondag 27 juli 2025 13:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je ook weet waar de nummer 7 in het veld ligt bijvoorbeeld. Als je specifiek iemand volgt. Als je in het zwembad zelf zit dan kun je dat wel zien maar op tv nooit. Nu wel.
Hij zei ook daarvoor dat Short de betere zwemmer leek te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:10 schreef franklop het volgende:
Grueter; ziet ernaar uit dat Martens gewoon gaat winnen
0,02 het verschil
Hij was helaas net niet lang genoeg bij de aantik, maar ja, dat is niet verrassend.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zei ook daarvoor dat Short de betere zwemmer leek te zijn.
Hier toch duidelijk in beeldquote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Pino112 het volgende:
Van de uitslag links is echt niks te lezen.
Vanwege het interview in het AD? Denk dat Giele dat zelf als doel heeft gesteld?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is ineens Grueter's obsessie met De Bruijn's record, als Giele nog nooit heeft getoond dat ze daar écht bij in de buurt zit?
Niet dat ze dat nooit zou kunnen natuurlijk, maar haar PR zit er een halve seconde boven.
Negende. Typisch Nederlands!quote:
Met Mark Faber aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanotterdijk even snel als Walsh
Merkwaardige sport
Met als kanttekening dat Walsh vermoedelijk op 85% zwom en Vanotterdijk de race van haar leven zwomquote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanotterdijk even snel als Walsh
Merkwaardige sport
Ander lettertype had wel gemogen inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De letters van de naam staan vrij dicht op elkaar, vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |