abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218248433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar waarom zou die opeens intikkers afmaken terwijl die dit jaar tientallen intikkers gemist heeft? Dat heeft toch helemaal niets met spelopvatting te maken.
Zeker als een spits meer kansen nodig heeft om een doelpunt te maken lijkt het me nogal wat schelen of je hem zes keer in stelling brengt of één keer. En vergeet niet dat 'ie een jaar eerder in dat horrorseizoen heel behoorlijke aantallen had, 18 goals en 9 assists, dus het zit er wel in.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 18 juli 2025 @ 10:48:01 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218248450
Gloukh zou voor Ajax een bizarre aankoop zijn gezien de situatie waar de club nu in zit, mooi dat hij zelf in elk geval graag wil. Zijn sociale media worden in elk geval al overspoeld met mensen die willen dat hij komt en helaas ook verscheidene negatieve comments en verkapte bedreigingen uit de te verwachte hoek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218248475
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Gloukh zou voor Ajax een bizarre aankoop zijn gezien de situatie waar de club nu in zit, mooi dat hij zelf in elk geval graag wil. Zijn sociale media worden in elk geval al overspoeld met mensen die willen dat hij komt en helaas ook verscheidene negatieve comments en verkapte bedreigingen uit de te verwachte hoek.
Hou je gedram lekker buiten dit topic man :').
In Southern Sun
pi_218248476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zeker als een spits meer kansen nodig heeft om een doelpunt te maken lijkt het me nogal wat schelen of je hem zes keer in stelling brengt of één keer. En vergeet niet dat 'ie een jaar eerder in dat horrorseizoen heel behoorlijke aantallen had, 18 goals en 9 assists, dus het zit er wel in.
In een absoluut horrorseizoen voor de club ja scoorde die. Maar het moment dat het niveau weer hoger werd kon die het niet bijbenen. Daarnaast heeft die echt meer dan genoeg scoringskansen gehad dit seizoen, beetje vreemd om nu net te doen alsof die niet meerdere kansen per wedstrijd mistte dit seizoen en plotseling de aanvoer het probleem was.

Ga eens kijken hoe vaak er afgelopen seizoen 'ach Brobbey' hier is gepost. Dat was niet 'ach Brobbey' hij heeft geen aanvoer, maar dat is 'ach Brobbey' hij mist weer een opgelegde kans.
pi_218248482
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
In een absoluut horrorseizoen voor de club ja scoorde die. Maar het moment dat het niveau weer hoger werd kon die het niet bijbenen. Daarnaast heeft die echt meer dan genoeg scoringskansen gehad dit seizoen, beetje vreemd om nu net te doen alsof die niet meerdere kansen per wedstrijd mistte dit seizoen en plotseling de aanvoer het probleem was.

Ga eens kijken hoe vaak er afgelopen seizoen 'ach Brobbey' hier is gepost. Dat was niet 'ach Brobbey' hij heeft geen aanvoer, maar dat is 'ach Brobbey' hij mist weer een opgelegde kans.
Dat lijkt me nou niet bepaald een goede graadmeter, dat 'ach <insert random naam>' hier :').
In Southern Sun
pi_218248483
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
_O-
Waarom lach jij mij uit? Denk jij dat je Johan Cruijff bent ofzo? Brobby kan best meer dan 20 doelpunten per seizoen maken in een seizoen. Dat heeft hij in het verleden al bewezen.

Ajax moet weer naar het oude spel toe. De tegenstander onder druk zetten op zijn eigen helft. Dan hoeft Brobby alleen in het strafschopgebied van de tegenstander te lopen en de ballen die daar komen erin te peeren. Zo heeft Brobby altijd zijn doelpunten gemaakt behalve de afgelopen seizoenen maar toen moest hij van de middenstip naar het strafschopgebied rennen. Rennen is Brobby niet zo goed in.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 10:52:59 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218248491
Ik heb de hoop op Brobbey nog niet helemaal opgegeven, maar hij moet het dit seizoen wel gaan laten zien, ja.
pi_218248495
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik hoop dat we dit seizoen aanvallend voetbal gaan zien. Dat verdedigende voetbal die we de afgelopen jaren hebben gespeeld komt echt mijn strot uit. We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
Die heeft er in zijn hele carrière nog geen 30 gemaakt :+
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218248507
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:52 schreef Cryptonees het volgende:

[..]
Waarom lach jij mij uit? Denk jij dat je Johan Cruijff bent ofzo? Brobby kan best meer dan 20 doelpunten per seizoen maken in een seizoen. Dat heeft hij in het verleden al bewezen.

Ajax moet weer naar het oude spel toe. De tegenstander onder druk zetten op zijn eigen helft. Dan hoeft Brobby alleen in het strafschopgebied van de tegenstander te lopen en de ballen die daar komen erin te peeren. Zo heeft Brobby altijd zijn doelpunten gemaakt behalve de afgelopen seizoenen maar toen moest hij van de middenstip naar het strafschopgebied rennen. Rennen is Brobby niet zo goed in.
Hij heeft er nooit meer dan 18 gemaakt in de competitie dus waar heeft hij bewezen dat hij er meer dan 20 kan maken?
pi_218248524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:53 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Die heeft er in zijn hele carrière nog geen 30 gemaakt :+
Hij staat op 71 doelpunten in heel zijn carriere in alle competities.. Dat gemiddelde is aardig verpruts de afgelopen jaren door zeer defensief voetbal door trainers als Farrioli.
pi_218248538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Cryptonees het volgende:

[..]
Hij staat op 71 doelpunten in heel zijn carriere in alle competities.. Dat gemiddelde is aardig verpruts de afgelopen jaren door zeer defensief voetbal door trainers als Farrioli.
Nou, hij heeft vorig jaar hele simpele intikkers laten lopen. Meneer heeft er zelf ook debet aan. Veel te wild in de afwerking, kan niet koppen en is altijd met zijn tegenstander in de weer ipv dat hij zorgt dat hij vrij loopt.
pi_218248567
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:01 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou, hij heeft vorig jaar hele simpele intikkers laten lopen. Meneer heeft er zelf ook debet aan. Veel te wild in de afwerking, kan niet koppen en is altijd met zijn tegenstander in de weer ipv dat hij zorgt dat hij vrij loopt.
Dat komt allemaal door dat geren vanaf de middenstip naar de zestien. ik denk dat hij een rustigere voetballer zou zijn als hij beter bedient zou worden en als ajax gewoon aanvallender gaat voetballen. Vorig seizoen moest hij zelfs tegen clubs als RKC bij de middenstip lopen. Ik denk dat het mede daar mee te maken heeft gehad dat hij niet rendabel genoeg was.
pi_218248625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:04 schreef Cryptonees het volgende:

[..]
Dat komt allemaal door dat geren vanaf de middenstip naar de zestien. ik denk dat hij een rustigere voetballer zou zijn als hij beter bedient zou worden en als ajax gewoon aanvallender gaat voetballen. Vorig seizoen moest hij zelfs tegen clubs als RKC bij de middenstip lopen. Ik denk dat het mede daar mee te maken heeft gehad dat hij niet rendabel genoeg was.
Hij miste kansen die een spits gewoon hoort te maken. Het is gewoon geen goalgetter. Koppen kan hij ook niet, dat heeft niks te maken met geren vanaf de middellijn.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 11:12:08 #189
378023 Wotte
wotte!?
pi_218248675
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Je hebt al negen miljoen euro salaris weggesneden. Maar belangrijker voor het kunnen doen van transfers is het wegsnijden van de afschrijving op deze spelers. Dan heb je namelijk ruimte om weer transfersommen af te schrijven en kun je weer de markt op.
pi_218248894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:12 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hebt al negen miljoen euro salaris weggesneden. Maar belangrijker voor het kunnen doen van transfers is het wegsnijden van de afschrijving op deze spelers. Dan heb je namelijk ruimte om weer transfersommen af te schrijven en kun je weer de markt op.
Maar om dan nou meteen naar een speler van 20-25 miljoen te gaan kijken. Had Kroes vorig jaar ook niet zo'n trucje met een 'grote' naam die uiteindelijk niet kwam, staat me vaag zoiets bij.
pi_218248969
quote:

[..]
Eens met deze analyse
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218249374
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar om dan nou meteen naar een speler van 20-25 miljoen te gaan kijken. Had Kroes vorig jaar ook niet zo'n trucje met een 'grote' naam die uiteindelijk niet kwam, staat me vaag zoiets bij.
Eto'o laatst weer gespot in de Arena.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:48:49 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218249472
Wat doen al die kloons hier?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:06:09 #194
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218249627
quote:

[..]
Het jaar ervoor rendeerde hij prima. Ik sluit daarom niet uit dat zijn prestaties afgelopen seizoen mede veroorzaakt werden door de speelstijl en instructies van Farioli. Nu nog even een paar maanden volle bak marktwaarde herstellen en dan in de winterstop cashen op de koopwoede van een PL club in paniek.
Life is what you make it.
pi_218249721
Brubbie (goed he) haalt nog niet eens de dubbel cijfers, waardeloze vent joh
Jack does it in real time...
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:23:39 #196
378023 Wotte
wotte!?
pi_218249779
quote:

[..]
Thiago Almada meen ik inderdaad. Twintig miljoen is een miljoen of vier afschrijving per jaar. Denk dat je die ruimte wel weer hebt. Ik weet niet wat het budget is maar ik gok een miljoen of veertig. Moro en Deze jongen voor 32 miljoen. Tagliafico transfervrij en een gehuurde centrale verdediger. Ben je al een eind :)
pi_218250090
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Het jaar ervoor rendeerde hij prima. Ik sluit daarom niet uit dat zijn prestaties afgelopen seizoen mede veroorzaakt werden door de speelstijl en instructies van Farioli. Nu nog even een paar maanden volle bak marktwaarde herstellen en dan in de winterstop cashen op de koopwoede van een PL club in paniek.
Ja, helaas werd WestHam niet concreet afgelopen winterstop. Al zie ik het die jongen daar ook niet redden. Het is een beetje een dommige jongen die snel heimwee heeft.
pi_218250244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Thiago Almada meen ik inderdaad. Twintig miljoen is een miljoen of vier afschrijving per jaar. Denk dat je die ruimte wel weer hebt. Ik weet niet wat het budget is maar ik gok een miljoen of veertig. Moro en Deze jongen voor 32 miljoen. Tagliafico transfervrij en een gehuurde centrale verdediger. Ben je al een eind :)
Dat afschrijvingen verhaal is enkel interessant als het geld er is. Toen Ajax nog 200 mio op de bank had staan was dat inderdaad het enige dat interessant was bij transfers, maar een paar maanden geleden moest Ajax nog een krediet afsluiten omdat de bankrekening leeg was.

Het probleem bij Ajax op dit moment is dat de kas leeg is/was en dan is het moeilijk spelers kopen, dat staat los van of je het op de balans/winst-verliesrekening kan hebben.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:33:26 #199
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_218250428
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Het is zeker te hopen dat hij dit jaar weer laat zien wat er wel in zit.

Jammere is wel dat hij in de oefenwedstrijden tot nu toe echt de lijn van vorig jaar doortrekt.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:40:39 #200
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218250502
quote:

[..]
Ajax moet geen spelers in die prijsrange kopen, daar kun je namelijk alleen maar de rotzooi uit kopen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')