Ik ken een paar Anderlecht-fans en die zouden er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Het blijven Belgen, dat wel.quote:
Op hoop, ben fan van dat soort type buitenspelersquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Serieus? Ik schrijf die jongen absoluut niet af hoor (integendeel), maar op basis van wat precies heb je vertrouwen in zijn kwaliteiten dan?
[..]
Mario Stroeykens ken ik niet omdat ik het Belgische voetbal totaal niet volg. Die Bidon ken ik dan toevallig weer wel (dat heet: ik heb hem een handvol keren zien voetballen) en boh: dat zou wel een aankoop zijn hoor.. ontzettend fijne speler.
Gevoelsmatig heb ik ook het gevoel dat dit soort gasten ons verder gaan brengen dan een Sven Mijnans voor 13 miljoen.
Ja, omdat ie volgend jaar uit z’n contract loopt neem ik aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken een paar Anderlecht-fans en die zouden er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Het blijven Belgen, dat wel.
Nee, ging puur om z'n voetbalkwaliteiten. Of we daar veel waarde aan moeten hechten is een tweede. Ik hoop op Bidon in ieder geval.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, omdat ie volgend jaar uit z’n contract loopt neem ik aan.
Tja, het zal altijd een kwestie van smaak zijn maar hij wordt in de media unaniem gezien als een toptalent. West Ham wil ‘m bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee, ging puur om z'n voetbalkwaliteiten. Of we daar veel waarde aan moeten hechten is een tweede. Ik hoop op Bidon in ieder geval.
Oh wow de nummer 15 van de Premier League wil hem ook.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, het zal altijd een kwestie van smaak zijn maar hij wordt in de media unaniem gezien als een toptalent. West Ham wil ‘m bijvoorbeeld ook.
Rik. Equote:Zijn komst heeft bij PSV op dit moment de voorkeur boven die van bijvoorbeeld Sven Mijnans, een zaak die inmiddels volledig van de baan is.
Zijn club AZ hanteerde een te hoge prijs voor PSV en zelfs met een enorm gebaar van Mijnans zelf, die af wilde van zijn zelf verdiende transfervergoeding, bleek een transfer gewoon niet mogelijk.
Ik krijg alleen wel jeuk van de zin “de constructie moet nog worden uitonderhandeld”. Hopelijk hebben we nu wel een jurist die de clausules goed dichttimmert.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:44 schreef PSVCL het volgende:
Topleveltalent Wanner heeft nu de prioriteit, Mijnans is van de baan
[..]
Rik. E
Mij doet dat niet zoveel eerlijk gezegd. Ik wil toplevel-kwaliteit zien, als daar een clausule/constructie voor nodig is dan moet het maar zoquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wel jeuk van de zin “de constructie moet nog worden uitonderhandeld”. Hopelijk hebben we nu wel een jurist die de clausules goed dichttimmert.
Idd, infantiel idee weer dat psv+.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:16 schreef ISVV het volgende:
Wel balen dat je de wedstrijd tegen Bilbao alleen (betaald) via PSV+ kan kijken. Dat abonnement wil ik uit principe niet aanschaffen.
Precies dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, infantiel idee weer dat psv+.
Komt ook op youtube channel van Bilbao. Even je vpn aanzetten ervoor. https://www.youtube.com/@:athleticclubtv?si=F9tCEng4qUXMmyAo
Plea en Saibari samen is een verademing tegenover Saibari met statische Luukquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Het bevalt me sowieso wel goed, wat ik zie. Snel spel en veel druk naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |