Nogal een uitspraak als je 30 miljoen gaat uitgeven aan spelers van AZ.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het loopt je dun door de broek begrijp ik? Snap ik als je spelers haalt zoals een Steijn en Valente.
Was er niet een ploeg die tegen Van Persie speelde die daar genuanceerd over dacht?quote:Op maandag 14 juli 2025 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er kan maar 11 spelers opgesteld worden
Haha, ik heb hem gevolgd bij Gladbach. Super is ie niet, maar wel goed genoeg voor de Eredivisie. Bedenk ook dat Pepi totaal mislukte in Augsburg, maar bij Groningen en PSV begon het ineens wél te draaienquote:Op maandag 14 juli 2025 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verwacht jij dat Plea bij PSV past? Of heb je dat al eens opgeschreven ergens?
Plea is een prima centrumspits, zeker met spelers op de flanken die hem goed bedienen. Zo werd ie in de beginjaren bij Gladbach ook gebruikt.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem gevolgd bij Gladbach. Super is ie niet, maar wel goed genoeg voor de Eredivisie. Bedenk ook dat Pepi totaal mislukte in Augsburg, maar bij Groningen en PSV begon het ineens wél te draaien
Laatste 3 seizoenen toch bijna 20 goals.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plea is een prima centrumspits, zeker met spelers op de flanken die hem goed bedienen. Zo werd ie in de beginjaren bij Gladbach ook gebruikt.
Drie seizoenen waarin Gladbach niet lekker liep en Plea niet als pure spits werd gebruikt. Prima statistieken dus ja.quote:
Maar Van Bommel is toch de vervanger van Lang?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Als je Bakayoko voor 22 verkoopt en RvB voor nog geen 15 binnenhaalt ben je keurig aan het koken, Earnie
Ja en nee. Plea kan ook op rechts vriend.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar Van Bommel is toch de vervanger van Lang?
Neem aan dat ze op rechts niet puur gokken op Perí en Bajraktarevic?
Ik denk dat ik me Plea alleen nog een beetje kan herinneren van OGC Nice onder Favre.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en nee. Plea kan ook op rechts vriend.
En over zijn hele BL tijd is hij gemiddeld om de wedstrijd betrokken bij een goal. Doelpunt of assist. Dat lijkt me prima als je niet altijd als pure spits speelt in een matig functionerend elftal.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Drie seizoenen waarin Gladbach niet lekker liep en Plea niet als pure spits werd gebruikt. Prima statistieken dus ja.
Met Baka / Lang / de Jong en Tillman lever je 50 goals in de Eredivisie in. Daar koop je van Bommel en Plea voor. Dat zijn 20 goals. Dus ja, er moet voor mijn gevoel nog wat bij.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me Plea alleen nog een beetje kan herinneren van OGC Nice onder Favre.
Maar puur gevoel: PSV haalt toch vast nog een extra aanvaller?
Nog een linksback denk ik, tenzij ze Gasiorowski daarvoor zien. Maar ik neem aan dat je iemand van 10 miljoen haalt voor z'n beste positie.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:52 schreef PSVCL het volgende:
Itakura , een vervanger voor Tilman en voor Baka
Dan is de selectie wel compleet lijkt me , mits niemand meer vertrekt.
Dat zal die Mendey dan wel wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog een linksback denk ik, tenzij ze Gasiorowski daarvoor zien. Maar ik neem aan dat je iemand van 10 miljoen haalt voor z'n beste positie.
Die krijgt geen werkvergunning dacht ik, dus denk dat we verder kunnen kijken. Maar in het tempo dat ze nu de selectie rond lijken te willen hebben zal die linksback ook van de week wel ineens gekeurd wordenquote:
Ik bedoel meer buitenspeler en buitenspeler. Niet zozeer dezelfde positie.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Van Bommel is toch de vervanger van Lang?
Neem aan dat ze op rechts niet puur gokken op Perí en Bajraktarevic?
Ik denk dat ze serieus werk willen gaan maken van Mundle die bij Sunderland speelt. Die werd nadrukkelijk als eerste keus genoemd áls Bakayoko zou vertrekken.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Baka / Lang / de Jong en Tillman lever je 50 goals in de Eredivisie in. Daar koop je van Bommel en Plea voor. Dat zijn 20 goals. Dus ja, er moet voor mijn gevoel nog wat bij.
Goeie maaltijd zeg. In evenveel minuten heeft Bakayoko 9 ED goals en RvB 3.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Als je Bakayoko voor 22 verkoopt en RvB voor nog geen 15 binnenhaalt ben je keurig aan het koken, Earnie
Goh, gek héquote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goeie maaltijd zeg. In evenveel minuten heeft Bakayoko 9 ED goals en RvB 3.
Eet smakelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |