Wie eet er nou wc papierquote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand anders gaat niet uitmaken dat ik mijn bord leeg moet eten ook al heeft hij daar een prima reden voor.
Anders kun je ook tegen hem zeggen dat hij aan 2 wc papiertjes zat heeft en het daar maar mee moet doen.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Alexander, voor je eigen bestwil... eet gewoon je fucking bord leeg. Erik weet waar jouw bed slaapt...
Dat is Fabio niet. Fabio is die met die (grote) bril. Ik weet wie je bedoelt dat is Tom , ik zat ook al naar de haarlijn te kijken of er zo'n lijmrand zitquote:Op maandag 14 juli 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft die Fabio met zijn haar gedaan, het is net of die een toupet op heeft
Vanaf de allereerste keer dat ik hem zag dacht ik al dat hij een toupet/pruik heeft. Onderste rand haar is van hem maar dat stijve. zo nep gedeelte wat je ziet niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat is Fabio niet. Fabio is die met die (grote) bril. Ik weet wie je bedoelt dat is Tom , ik zat ook al naar de haarlijn te kijken of er zo'n lijmrand zit
(S)Tomquote:Op maandag 14 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
het bovenste gedeelte van Tom's haar is ook lichter
nu ga ik er op letten
![]()
andere kleur en echt 1 kleurquote:Op maandag 14 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
het bovenste gedeelte van Tom's haar is ook lichter
nu ga ik er op letten
![]()
of hij heeft een turkse haarlijn laten makenquote:
Geert had ook dingen afgesproken....quote:Op maandag 14 juli 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
Fabio heeft met zijn moeder afgesproken dat hij zichzelf niet gaat verliezen
knap hequote:Op maandag 14 juli 2025 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Fabio was alleen maar aan het jagen, jagen, jagen... keihard jagen!
Hij werkte al twee jaar full time! En gaf 200 euro uit.
Ah, ja, keihard jagen terwijl je nog bij mama woont. Ok dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |