SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kapellbrückequote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Karzai het volgende:
Gearriveerd, luzern is een stuk mooier dan basel, en we hebben het penhouse met dakterras
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier nog daarquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Veel plezier Karzai!quote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Ja zeker doen als je de kans hebt, dat is ook mooiquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem net besteldquote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ja deze was ik even vergeten, deze wil ik sowieso ook nog ja.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2025 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Langzaam begin jij ook een Harry Potter LEGO collectie.
Geen kiep gehaald bij de Kippie?quote:
Dan zou ik idd gewoon even wachten tot die set te koop is.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil ook de Zwarte Dahlia van de Wednesday serie, die is nog niet uit. Bestellen kan al wel, maar ik weet nog niet waar ik dan woon natuurlijk. Dus wacht ik dat even af...
Een stokbroodje met kiep natuurlijkquote:
quote:
Oooh toen ik nog op 100 meter er vandaan woonde kwam ik er regelmatig voor een broodje.quote:
quote:
Ik was in Roosendaal, daar zit die op de plek waar vroeger de Free Record Shop zatquote:Op maandag 14 juli 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh toen ik nog op 100 meter er vandaan woonde kwam ik er regelmatig voor een broodje.
Wat heb je gemeldquote:Op maandag 14 juli 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
*doet melding bij gemeente
"Hey ik heb mail van de gemeente"
Klinkt als Laufmaschine 1815quote:Op maandag 14 juli 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Heb weer een bijzondere auto meegekregen bij de garage, een Leapmotor T03 ...
Je had iig zeven jaar geleden ook altijd van die actie broodjes met een kroket ofzo voor een euro.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was in Roosendaal, daar zit die op de plek waar vroeger de Free Record Shop zatSowieso een beetje troosteloze bende dat centrum, overal leegstaande panden met bedrijven uit vervlogen tijden, de Kijkshop, V&D en zulke winkels
Het is een Chinees sub-merk van Stellantis. Laten we het er maar op houden dat het niet mijn soort auto isquote:Op maandag 14 juli 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als Laufmaschine 1815
[ afbeelding ]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de autoquote:
Die zijn inmiddels 2 euroquote:Op maandag 14 juli 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had iig zeven jaar geleden ook altijd van die actie broodjes met een kroket ofzo voor een euro.Dat was echt top voor de snelle trek als je er toch langs liep.
das idd niet handigquote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de auto
Maar een paar weken geleden hebben ze dat uitschuifdriehoek ding dat aan het einde van xe busbaan zat weggehaald. Dus nu rijden er dagelijks allemaal auto's plankgas over de busbaan want korter.
Maar niemand verwacht hier auto's en er lopen hier een hoop kindjes en mensen met de hond etc. Dus nogal gevaarlijke situatie opeens.
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de auto
Maar een paar weken geleden hebben ze dat uitschuifdriehoek ding dat aan het einde van xe busbaan zat weggehaald. Dus nu rijden er dagelijks allemaal auto's plankgas over de busbaan want korter.
Maar niemand verwacht hier auto's en er lopen hier een hoop kindjes en mensen met de hond etc. Dus nogal gevaarlijke situatie opeens.
Die is vorig jaar wegbezuinigdquote:Op maandag 14 juli 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?
Bezuinigingen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?
Nee daarom maar ff gemeld. Snap niet waarom dat ding weg moest. Dit zag iedereen aankomen.quote:
Om aan te moedigen meer stapjes te zettenquote:
Behalve de gemeentequote:Op maandag 14 juli 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom maar ff gemeld. Snap niet waarom dat ding weg moest. Dit zag iedereen aankomen.
maar dan hou ik minder stapjes over om op eventuele bestemming te kunnen zettenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om aan te moedigen meer stapjes te zetten
Wordt wel meer. Wat moet er gebeuren?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto staat bij de garage, zal ik een beetje veel of heel veel moeten betalenik ga voor 900 euro, en dan maar hopen dat het mee gaat vallen
Bij mij gaven ze als schatting rond de 600 als ze niks vreemds vondenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto staat bij de garage, zal ik een beetje veel of heel veel moeten betalenik ga voor 900 euro, en dan maar hopen dat het mee gaat vallen
beurt en apkquote:Op maandag 14 juli 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt wel meer. Wat moet er gebeuren?
Dat haal ik meestal niet. Als ze mn banden moeten vervangen is het heel duur, anders kan het meevallen. Maar kan, meestal is er wel iets en alles is meteen duurquote:Op maandag 14 juli 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaven ze als schatting rond de 600 als ze niks vreemds vonden
Oh, die gaan dingen 'vinden' hoorquote:
Ja zo gaat dat meestal met bussen. Het kost teveel dus er rijden er minder, als er minder rijden gaan er minder mensen mee, waardoor de inkomsten dalen waardoor er nog meer wordt wegbezuinigd en er nog minder meegaanquote:Op maandag 14 juli 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar dan hou ik minder stapjes over om op eventuele bestemming te kunnen zetten
Maar het is nogal raar. Deze buslijn ging dwars door de wijk, stapten ook best veel mensen in etc.
En nu rijdt ie om de wijk heen over de doorgaande weg. Dus gelijk een stuk minder mensen in de bus.
Ja vind je het gek als je alle haltes ineens verder weg maakt
En dan die straks ook wegbezuinigen want niet rendabel
Ja dat was hemels.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had iig zeven jaar geleden ook altijd van die actie broodjes met een kroket ofzo voor een euro.Dat was echt top voor de snelle trek als je er toch langs liep.
Hier ook apk en beurt met vloeistoffen en ze gingen ook de multiriem nog vervangen omdat die inmiddels 10 jaar oud isquote:Op maandag 14 juli 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat haal ik meestal niet. Als ze mn banden moeten vervangen is het heel duur, anders kan het meevallen. Maar kan, meestal is er wel iets en alles is meteen duur
Mn airco doet het niet meer, dat was minimaal 700 euro om te laten vervangen. Ik doe het wel zonder tegenwoordig
De Krekmobiel heeft een respectabel aantal kilometers onder de riem, dus ze zullen niet hoeven zoeken voor iets. De vraag is hoeveel ze gaan vinden.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, die gaan dingen 'vinden' hoor
In Zeeland konden ze geen vervoerder vinden voor dat achterlijke plan toch?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat meestal met bussen. Het kost teveel dus er rijden er minder, als er minder rijden gaan er minder mensen mee, waardoor de inkomsten dalen waardoor er nog meer wordt wegbezuinigd en er nog minder meegaan![]()
Hier gaan ze ook de buslijnen opeens allemaal opnieuw indelen en de bussen allemaal andere nummers geven. Van die buslijnen die al 30 jaar hetzelfde nummer hebben worden dan opeens lijn 384 ofzo
Een grote maag heb je in ieder wel als je dat alleen op kanquote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kippie.nl/product/anti-kluif-partyschotel-oven
Heb ik een probleem als ik dit in mijn eentje naar binnen werk?
neequote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Nou dat was geen lullig brandje bij de koffiebranderij volgens mij want krijg het idee dat we deze week ook nog niet open gaan.
en dat was 600 euro? netjesquote:Op maandag 14 juli 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook apk en beurt met vloeistoffen en ze gingen ook de multiriem nog vervangen omdat die inmiddels 10 jaar oud is
280000 kmquote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Krekmobiel heeft een respectabel aantal kilometers onder de riem, dus ze zullen niet hoeven zoeken voor iets. De vraag is hoeveel ze gaan vinden.
Ja, dat je dan een lege schaal hebtquote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Zolang de Krekmobiel geen KRAK doet is er niks aan de handquote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Krekmobiel heeft een respectabel aantal kilometers onder de riem, dus ze zullen niet hoeven zoeken voor iets. De vraag is hoeveel ze gaan vinden.
Sweet summer child.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een grote maag heb je in ieder wel als je dat alleen op kan
Ik duim voor je blikkie!quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
280000 kmen hij rijdt nog oke, en vooral goedkoop dus pls hou vol!!!!
Ja dat jaquote:Op maandag 14 juli 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat meestal met bussen. Het kost teveel dus er rijden er minder, als er minder rijden gaan er minder mensen mee, waardoor de inkomsten dalen waardoor er nog meer wordt wegbezuinigd en er nog minder meegaan![]()
Hier gaan ze ook de buslijnen opeens allemaal opnieuw indelen en de bussen allemaal andere nummers geven. Van die buslijnen die al 30 jaar hetzelfde nummer hebben worden dan opeens lijn 384 ofzo
Ja omdat OV privatiseren ooit een goed plan leek ofzoquote:Op maandag 14 juli 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Zeeland konden ze geen vervoerder vinden voor dat achterlijke plan toch?
Nou ja gelukkig is het niet tyfus warm en kan ik daardoor wel lekker uitslapen.quote:
De manager bewaart vanaf nu al het vuur in zijn bureaulade, en er mag alleen mee gewerkt worden als hij in het gebouw is.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Nou dat was geen lullig brandje bij de koffiebranderij volgens mij want krijg het idee dat we deze week ook nog niet open gaan.
Ik heb eigenlijk liever dat de barbecue gewoon blijft staan.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:15 schreef Haags het volgende:
Boh die bbq van gisteravond is lekker gevallen zeg..
Ja en gewoon bij de dealert, dus ook roadside assistance erbij (hoef ik geen anwbquote:
Je telt gewoon voor 3quote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat de barbecue gewoon blijft staan.
quote:
Dat is wel echt lekkerquote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en gewoon bij de dealert, dus ook roadside assistance erbij (hoef ik geen anwb)
Dolce gusto in de aanbieding bij de appie. 1 pak voor 3.99quote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en gewoon bij de dealert, dus ook roadside assistance erbij (hoef ik geen anwb)
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De manager bewaart vanaf nu al het vuur in zijn bureaulade, en er mag alleen mee gewerkt worden als hij in het gebouw is.
Ja zag het vanochtend ook, niet echt de moeite waardquote:Op maandag 14 juli 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Dolce gusto in de aanbieding bij de appie. 1 pak voor 3.99
Nog even nagenieten?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:15 schreef Haags het volgende:
Ik vrees dat dat feestje voor die prijs een beetje voorbij is, eigenlijk.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag het vanochtend ook, niet echt de moeite waardHopen dat er weer eens 3 voor 10 ergens is
Nou zeg dat.quote:
neequote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Ja ben ik ook een beetje bang voor, misschien nog een keer bij de Dirk, maar dat is ook maar heel af en toe in de aanbieding daarquote:Op maandag 14 juli 2025 15:23 schreef Haags het volgende:
Ik vrees dat dat feestje voor die prijs een beetje voorbij is, eigenlijk.
Is die kapot?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:15 schreef Haags het volgende:
De consument zal wel meer premium koffie willen drinken is het idee van de producent.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben ik ook een beetje bang voor, misschien nog een keer bij de Dirk, maar dat is ook maar heel af en toe in de aanbieding daar
Dolce Gusto was jarenlang veel te dure 'premium' koffie tot het patent verliep en er allemaal huismerken kwamen, toen moesten ze ook opeens flink omlaag met de prijs. Maar dat is inmiddels ook al weer weggevallen helaasquote:Op maandag 14 juli 2025 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De consument zal wel meer premium koffie willen drinken is het idee van de producent.
Het is op zich een goed plan, want het meeste gezeik komt van provincies die zelf voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ik denk oprecht dat het nog slechter was geweest als de provincie het zelf moest gaan doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat OV privatiseren ooit een goed plan leek ofzo
JK Rowling kom er maar inquote:Wat je als vrouw (of mens met baarmoeder) moet weten als je de veertig nadert
Gaan we weer...quote:
baarmoeder bezitterquote:
En wat zijn mannen met baarmoeders?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met baarmoeders zijn eigenlijk mislukte mannen.
Inderdaad, je hebt echt alleen maar gezeik met dat ding.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met baarmoeders zijn eigenlijk mislukte mannen.
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Oke kut ik had een raampje open moeten zetten in die kleine kamer. Er zit allemaal schimmel op mijn dressoir.
Dit baart me zorgenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt echt alleen maar gezeik met dat ding.
wanneer ben je daar voor het laatst geweest?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Oke kut ik had een raampje open moeten zetten in die kleine kamer. Er zit allemaal schimmel op mijn dressoir.
Hier helemaal niet eigenlijkquote:
Wel regelmatig maar zit momenteel vooral in de woonkamer. Het viel mij ook net op ineens want moest er iets pakken maar gelukkig kon ik er het nog af krijgen. Les geleerd. Meteen raampje open gezet.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer ben je daar voor het laatst geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hmmm lekkerquote:Op maandag 14 juli 2025 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de Mac
Viesdik for life
Single big tasty
Frites
Milkshake vanille
En misschien dadelijk nog wat meer
Dat lijkt me ook een leuk spelletje.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen krijg ik de Hitster Rock editie
Ik speel het dan solitaire en vooral intro's raden
Het reguliere spel vind ik al erg leuk. Maar ik denk dat ik bij deze versie echt wel bijna elk intro wel herken...quote:
Oh dat barrel waar god weet wat niet allemaal aan zou mankeren?quote:
Mijn Godin is nog niet klaarquote:
Oh dacht dat het wel duidelijk was dat het mij niet lekker lijkt.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat barrel waar god weet wat niet allemaal aan zou mankeren?Nou dat is nog best netjes dan idd
ohquote:
Dat is geen antwoord op de vraag!quote:Op maandag 14 juli 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht dat het wel duidelijk was dat het mij niet lekker lijkt.
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag!
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]niet dus
![]()
ik moest wel lachen, hij zei 'je moet er niet naar kijken hoe deze auto eruit ziet, technisch doet ie het nog heel goed'
Oh nee dan is het goedquote:Op maandag 14 juli 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht dat het wel duidelijk was dat het mij niet lekker lijkt.
quote:
Nee. Maar ik ga het wel even aanzetten op Spotifyquote:
Ik weet nog niet goed wat ik van ze vind. Voelt als meer stijl (die tof is) dan iets anders.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga het wel even aanzetten op Spotify
Het is helemaal hip tegenwoordig om augurk of pistache in alles te doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een beetje vroeg voor 31 maart toch??
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is helemaal hip tegenwoordig om augurk of pistache in alles te doen.
Ja klinkt echt heerlie de peerlie idd.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk, augurkjes met slagroom en houtsnippers
Het is wel heel erg apart. Iets van Dromerige Doommetalpopquote:Op maandag 14 juli 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet goed wat ik van ze vind. Voelt als meer stijl (die tof is) dan iets anders.
Gemiste kans om bij de bespreking van je arbeidsvoorwaarden hier afspraken over te maken. Eigen schuld dus.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Bij m'n nieuwe werk is 3 oktober geen feestdag
DOOM.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel heel erg apart. Iets van Dromerige Doommetalpop
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste kans om bij de bespreking van je arbeidsvoorwaarden hier afspraken over te maken. Eigen schuld dus.
Pistache snap ik nog wel, maar het gaat wel erg ver. Augurken ben ik gewoon minder van fan.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is helemaal hip tegenwoordig om augurk of pistache in alles te doen.
Hier wel, dat is de officiële "day of the pre-party" voor de verjaardag van @Citizen.Erasedquote:Op maandag 14 juli 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Bij m'n nieuwe werk is 3 oktober geen feestdag
En van @kwiwi zelf hequote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, dat is de officiële "day of the pre-party" voor de verjaardag van @:citizen.erased
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste kans om bij de bespreking van je arbeidsvoorwaarden hier afspraken over te maken. Eigen schuld dus.
Niet iets dat ik dagelijks zal luisteren. Moet je wel echt in de stemming voor zijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel heel erg apart. Iets van Dromerige Doommetalpop
Ben een custom-made rollator voor m'n vriend CE aan het laten maken. Maar niks zeggen hoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze al een rollator besteld??
*noteert*quote:Op maandag 14 juli 2025 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben een custom-made rollator voor m'n vriend CE aan het laten maken. Maar niks zeggen hoor.
Vieren ze dat helemaal in Zwitserland?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, dat is de officiële "day of the pre-party" voor de verjaardag van @:citizen.erased
Zeker, CE heeft hier ook gewoondquote:Op maandag 14 juli 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vieren ze dat helemaal in Zwitserland?
die grotequote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Welke van Harry Potter ga ik als volgende kopen? 🤔
[ link | afbeelding ]
1 oktober is nog wel even.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is nu officieel, ik heb per 1 oktober een nieuwe werkgever
De echten nemen ontslag voor ze het contract ondertekend hebben
Och arme, moet ik zaterdag een lunchboxje met eten voor je meebrengen om het weekend door te komen?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om biljetjes te kopen![]()
Maar ja geen geld
Ik voel me ineens minder slecht over de boxcameraatjes die ik graag wil hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja geen geld en ik heb er nog 9 onderweg
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och arme, moet ik zaterdag een lunchboxje met eten voor je meebrengen om het weekend door te komen?
je hebt genoeg geld, maar dat verkopen, nee hoorquote:Op maandag 14 juli 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja geen geld en ik heb er nog 9 onderweg
Als je nog een dollartekentje op de plakjes kaas zou willen tekenen voor het gevoel.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och arme, moet ik zaterdag een lunchboxje met eten voor je meebrengen om het weekend door te komen?
moeten de plakjes kaas dan ook groen zijn?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je nog een dollartekentje op de plakjes kaas zou willen tekenen voor het gevoel.
Cheddar is slang voor geld, dus dat lijkt me het voornaamste.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten de plakjes kaas dan ook groen zijn?
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je nog een dollartekentje op de plakjes kaas zou willen tekenen voor het gevoel.
Oh ja, zal ze alvast uit de koelkast leggen dan tot zaterdag.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten de plakjes kaas dan ook groen zijn?
Dat zijn rauwe aardappels waar je mee staat te werpen Ettoquote:Op maandag 14 juli 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hier flessie, hebbie ook een frietje
werp*
2 keer knipperen en het is al zo ver.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 oktober is nog wel even.
*Knippertquote:Op maandag 14 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 keer knipperen en het is al zo ver.
3 keer knipperen en het is kerstquote:Op maandag 14 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar niet knipperen dan, anders mis ik mijn vakantiequote:Op maandag 14 juli 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 keer knipperen en het is 2030.quote:
Kom je deze kant op?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet knipperenquote:
100x knipperen en we leven op Marsquote:Op maandag 14 juli 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
4 keer knipperen en het is 2030.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar niet knipperen dan, anders mis ik mijn vakantie
Ja sorry te laatquote:
M'n ogen beginnen nu al droog te wordenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar niet knipperen dan, anders mis ik mijn vakantie
Maken we Doom Slayer wakker.quote:
*Spuit water in ogenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n ogen beginnen nu al droog te worden
quote:
quote:
essssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiequote:
Ettooo KrokEtto!quote:Op maandag 14 juli 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie
Ja misschien dat die een andere waarde hangen aan knipperenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die Amerikanen zitten wel in een andere tijdzone. Dus dan kun je vast nog wel heen?
Ik bedoel, het zijn Amerikanen. Dus dat zal welquote:Op maandag 14 juli 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat die een andere waarde hangen aan knipperen
Oehhoe oehoe, ben jij een uil?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Įa plane pour moi moi moi moi moi
Įa plane pour moi
Ohooohooohooooo
Įa plane pour moi
Nee, ik ben een tijgerquote:
Wel apart die Franse oehoetjes danquote:
Prrrr.quote:
Ik ben een bijzondere tijgerquote:
Dat is een homofiele tijger. Dat ben jij toch niet??quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik kan naast oehoetjes ook joehoetjes doen
Joehoeee
Een uniek exemplaar ja ...quote:
Dat kloptquote:Op maandag 14 juli 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een homofiele tijger. Dat ben jij toch niet??
Op 1 of andere manier klinkt dit niet heel positiefquote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier klinkt dit niet heel positief
quote:
Gezelli mozzarelliquote:
quote:
Ja kijk maar naar mij UIquote:Op maandag 14 juli 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essje is dat kleintje mag ik hopen??
Kleine tijgers worden groot en jij hebt deze UI al een eeuwigheid...quote:
Ja maar die staat op de badkamer en heb ik nog niet hoeven gebruiken.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Had jij niet een goede elektrische verwarming gekocht vorig jaar ofzo?
Want ik moet dat ook maar kopen dit najaar zodat de verwarmingen uit kunnen blijven. Misschien nog goedkoper ook uiteindelijk.
Maar ik ben nou eenmaal niet zo grootquote:Op maandag 14 juli 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleine tijgers worden groot en jij hebt deze UI al een eeuwigheid...
Essie is een mini-tijgertjequote:Op maandag 14 juli 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essje is dat kleintje mag ik hopen??
Ik ben ook maar een Bonsai bosjequote:Op maandag 14 juli 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben nou eenmaal niet zo groot
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wij zijn uren weggeweest. Ambar heeft los gelopen en hij is ook weer mee naar huis gegaan, onderweg niet weggelopen.
Hij luisterde heel goed. Ben trots op hem![]()
Nu weer kontje kontje op de bank
Hij speelde ook met een hond en doordat ze beide los waren konden ze lekker hun gang gaan en grenzen aangeven zonder gedoe. Dus Ambar heeft wel wat uitgedeeld aan de iets jongere hond. Toen had hij er genoeg van en kon hij dus ook zo doorlopen.quote:
Ja als honden willen spelen en eentje zit aan de riem dan is dat heel onhandig. Lekker hoor dat jullie zo genieten.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij speelde ook met een hond en doordat ze beide los waren konden ze lekker hun gang gaan en grenzen aangeven zonder gedoe. Dus Ambar heeft wel wat uitgedeeld aan de iets jongere hond. Toen had hij er genoeg van en kon hij dus ook zo doorlopen.
Hij heeft heerlijk genoten![]()
En ik ook trouwens
Yes, we are.quote:
quote:
Mailyquote:Op maandag 14 juli 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik was vanmiddag in Tilly
en daar zag ik een Belgische pickuptruck met nummerbord FRIET-1
![]()
![]()
er stond iets van "mudracing" op de achterkant
*Squish*quote:
Slim en verstandigquote:Op maandag 14 juli 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaa zo leuk.
helaas kon ik geen foto maken want ik was de chauffeur
Maar is wel lastig.quote:
Ik zie niet zoveelquote:Op maandag 14 juli 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Maar is wel lastig.
Want ik zie zoveel leuke dingen om te onthouden
maily in OOR / Blauw-geel valt ons op; het is een sterke kleurencombinatie #2
Hier zag ik ook twee auto's van rijden namelijk
Of je klep opendoenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel
Misschien toch vaker buiten komen
quote:
Tijdens toeren niet heel handigquote:
extra proteīnenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens toeren niet heel handig
Vliegend buffetquote:
jij mag nog even opblijven.quote:
Waarom zou je je haren kammen voor het slapengaanquote:Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mag nog even opblijven.
heb je wel al je tandjes gepoetst en je haartjes gekamd?
weet ik veel... dan hoorde zo vroegah als je de grote show op zaterdag nog mocht kijken na het douchenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je je haren kammen voor het slapengaan
Zo oud zijn we nog niet, Niznomaquote:Op maandag 14 juli 2025 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel... dan hoorde zo vroegah als je de grote show op zaterdag nog mocht kijken na het douchen
Klinkt tof allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:37 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, reeds wakker en ik zit lekker aan een kopje koffie op ons dakterras.
Wij lagen er gisteren ook om 22 uur in na een vermoeiende en warme dag.
Gisteren een beetje door de stad geslenterd en kaasfondue gegeten. Tis hier net of je door de efteling loopt, wel veel luxe winkeltjes en overal dure horloges in de etalage.
Besloten om niet de kabelbaan te doen aangezien deze een stukje buiten de stad ligt en 100 euro kost voor een ritje van een half uur.
Wij doen zo nog wel de rondvaart, gaan daarna met de trein terug naar basel, daar nog nog even lunchen en dan vliegen Wij weer terug naar Amsterdam
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gaat rond met koffie en thee
Die heb ik op dit ding staan:quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
Gratis GTA 3 op de ipadhttps://nl.pepper.com/aan(...)t-apple-store-363364
Ja ik heb hem ook nog wel op een paar Playstations staan, maar nog niet op de ipad, plus gratisquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik op dit ding staan:
[ afbeelding ]
Ik heb geen ipad en ik weiger om 1 te nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook nog wel op een paar Playstations staan, maar nog niet op de ipad, plus gratis
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik nooit gehad. na de snes heb ik alleen maar pc's gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik dat ding hoofdzakelijk om F1TV naar de chromecast te streamenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen ipad en ik weiger om 1 te nemen.
Dus GTA3 op de volgende vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding hoofdzakelijk om F1TV naar de chromecast te streamenEn op vakantie zodat ik geen laptop hoef mee te nemen
Je moet wat als je 10 uur in het vliegtuig zitquote:
Precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet wat als je 10 uur in het vliegtuig zit
slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
...of gewoon het ding wat je al hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steamdeck of nintendo switch meenemen in het vliegtuig
Dat ook waarschijnlijk jaquote:
Vorig jaar een nieuwe gehaald (lekker goedkoop in de VS zonder belastingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...of gewoon het ding wat je al hebt
Flirten met de stewardess.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flirten met de stewardess.
Ga af.quote:
Zo leuk zijn die niet, zeker niet op intercontinentale vluchtenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flirten met de stewardess.
Ik probeer je hier lid te maken van de Mile High Clubquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo leuk zijn die niet, zeker niet op intercontinentale vluchten
Dat klinkt echt enorm matig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer je hier lid te maken van de Mile High Club
Dan zal hij thuis de laptop wel aan hebben gezet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je account was gehackt door ene mister A
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren. Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |