SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kapellbrückequote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Karzai het volgende:
Gearriveerd, luzern is een stuk mooier dan basel, en we hebben het penhouse met dakterras
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier nog daarquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Veel plezier Karzai!quote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Ja zeker doen als je de kans hebt, dat is ook mooiquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem net besteldquote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ja deze was ik even vergeten, deze wil ik sowieso ook nog ja.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2025 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Langzaam begin jij ook een Harry Potter LEGO collectie.
Geen kiep gehaald bij de Kippie?quote:
Dan zou ik idd gewoon even wachten tot die set te koop is.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil ook de Zwarte Dahlia van de Wednesday serie, die is nog niet uit. Bestellen kan al wel, maar ik weet nog niet waar ik dan woon natuurlijk. Dus wacht ik dat even af...
Een stokbroodje met kiep natuurlijkquote:
quote:
Oooh toen ik nog op 100 meter er vandaan woonde kwam ik er regelmatig voor een broodje.quote:
quote:
Ik was in Roosendaal, daar zit die op de plek waar vroeger de Free Record Shop zatquote:Op maandag 14 juli 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh toen ik nog op 100 meter er vandaan woonde kwam ik er regelmatig voor een broodje.
Wat heb je gemeldquote:Op maandag 14 juli 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
*doet melding bij gemeente
"Hey ik heb mail van de gemeente"
Klinkt als Laufmaschine 1815quote:Op maandag 14 juli 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Heb weer een bijzondere auto meegekregen bij de garage, een Leapmotor T03 ...
Je had iig zeven jaar geleden ook altijd van die actie broodjes met een kroket ofzo voor een euro.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was in Roosendaal, daar zit die op de plek waar vroeger de Free Record Shop zatSowieso een beetje troosteloze bende dat centrum, overal leegstaande panden met bedrijven uit vervlogen tijden, de Kijkshop, V&D en zulke winkels
Het is een Chinees sub-merk van Stellantis. Laten we het er maar op houden dat het niet mijn soort auto isquote:Op maandag 14 juli 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als Laufmaschine 1815
[ afbeelding ]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de autoquote:
Die zijn inmiddels 2 euroquote:Op maandag 14 juli 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had iig zeven jaar geleden ook altijd van die actie broodjes met een kroket ofzo voor een euro.Dat was echt top voor de snelle trek als je er toch langs liep.
das idd niet handigquote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de auto
Maar een paar weken geleden hebben ze dat uitschuifdriehoek ding dat aan het einde van xe busbaan zat weggehaald. Dus nu rijden er dagelijks allemaal auto's plankgas over de busbaan want korter.
Maar niemand verwacht hier auto's en er lopen hier een hoop kindjes en mensen met de hond etc. Dus nogal gevaarlijke situatie opeens.
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De busbaan hierachter mijn huis, waar al een jaar geen bus meer rijdt, daar mag je niet in met de auto
Maar een paar weken geleden hebben ze dat uitschuifdriehoek ding dat aan het einde van xe busbaan zat weggehaald. Dus nu rijden er dagelijks allemaal auto's plankgas over de busbaan want korter.
Maar niemand verwacht hier auto's en er lopen hier een hoop kindjes en mensen met de hond etc. Dus nogal gevaarlijke situatie opeens.
Die is vorig jaar wegbezuinigdquote:Op maandag 14 juli 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?
Bezuinigingen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt er geen bus op die busbaan dan?
Nee daarom maar ff gemeld. Snap niet waarom dat ding weg moest. Dit zag iedereen aankomen.quote:
Om aan te moedigen meer stapjes te zettenquote:
Behalve de gemeentequote:Op maandag 14 juli 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom maar ff gemeld. Snap niet waarom dat ding weg moest. Dit zag iedereen aankomen.
maar dan hou ik minder stapjes over om op eventuele bestemming te kunnen zettenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om aan te moedigen meer stapjes te zetten
Wordt wel meer. Wat moet er gebeuren?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto staat bij de garage, zal ik een beetje veel of heel veel moeten betalenik ga voor 900 euro, en dan maar hopen dat het mee gaat vallen
Bij mij gaven ze als schatting rond de 600 als ze niks vreemds vondenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto staat bij de garage, zal ik een beetje veel of heel veel moeten betalenik ga voor 900 euro, en dan maar hopen dat het mee gaat vallen
beurt en apkquote:Op maandag 14 juli 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt wel meer. Wat moet er gebeuren?
Dat haal ik meestal niet. Als ze mn banden moeten vervangen is het heel duur, anders kan het meevallen. Maar kan, meestal is er wel iets en alles is meteen duurquote:Op maandag 14 juli 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaven ze als schatting rond de 600 als ze niks vreemds vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |