SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kapellbrückequote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Karzai het volgende:
Gearriveerd, luzern is een stuk mooier dan basel, en we hebben het penhouse met dakterras
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier nog daarquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Veel plezier Karzai!quote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Tis hier ook lekker, we gaan zeker de rondvaart doen zometeen en wellicht nog de kabelbaan
Ja zeker doen als je de kans hebt, dat is ook mooiquote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem net besteldquote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ja deze was ik even vergeten, deze wil ik sowieso ook nog ja.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2025 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Langzaam begin jij ook een Harry Potter LEGO collectie.
Geen kiep gehaald bij de Kippie?quote:
Dan zou ik idd gewoon even wachten tot die set te koop is.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil ook de Zwarte Dahlia van de Wednesday serie, die is nog niet uit. Bestellen kan al wel, maar ik weet nog niet waar ik dan woon natuurlijk. Dus wacht ik dat even af...
Een stokbroodje met kiep natuurlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |