Ah ha een kenner. Gullit dacht: 'Wie is deze vent?' Precies de hoogtijdagen van het gevecht tegen Bobo's. Een woord zelfs door Ruud Dil bedacht.quote:
Ik zat ook te zoeken op YT, maar kan nog geen Dickie vinden.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah ha een kenner. Gullit dacht: 'Wie is deze vent?' Precies de hoogtijdagen van het gevecht tegen Bobo's. Een woord zelfs door Ruud Dil bedacht.Ik kan geen foto vinden met Dees/Gullit. Dan maar met ons Ber.
[ afbeelding ]
Volgend jaar het WK in de VS. Volgens mij begrijp je de strekking van dit topic niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oei, nu gaan de schijnwerpers dus op de FIFA worden gericht. Al met al niet eens zo'n slecht idee om dat corrupte zooitje eens goed door te lichten.
Daar gaat het topic nieteens over 😭quote:Op maandag 14 juli 2025 12:30 schreef Nober het volgende:
ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD
Zo dat lucht op he? En door.
Treurig als je alleen zinnige dingen zegt tijdens trol pogingen.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:30 schreef Nober het volgende:
ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD
Zo dat lucht op he? En door.
Niet elke scheet van die man hoeft nieuws te worden terwijl seniele Joe heel capabel was hoor. Tis allemaal zo selectief.quote:
Ach jochie toch kijk eens hoeveel drek je van Biden poste en nu dan als andere infantiel in een slachtofferrol kruipen en janken over het bizarre gedrag van je favoriete infantiel..quote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet elke scheet van die man hoeft nieuws te worden terwijl seniele Joe heel capabel was hoor. Tis allemaal zo selectief.
Kut voor je.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet elke scheet van die man hoeft nieuws te worden terwijl seniele Joe heel capabel was hoor. Tis allemaal zo selectief.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgend jaar het WK in de VS. Volgens mij begrijp je de strekking van dit topic niet.
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Narcisme?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Als je zijn lichaamstaal leest, lijkt hij ook totaal niet door te hebben dat dit misplaatst is. Het is de overtreffende trap van arrogantie (kom even niet op een goed woord). Arrogantie kan nog een specifiek doel hebben, maar dit....
Gaat toch ook vaak samen met intelligentie waarin het narcisme rationeel wordt ingezet?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoogmoed, grootheidswaanzin, hovaardij, zelfoverschatting, triomfalisme, egomanie.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Als je zijn lichaamstaal leest, lijkt hij ook totaal niet door te hebben dat dit misplaatst is. Het is de overtreffende trap van arrogantie (kom even niet op een goed woord). Arrogantie kan nog een specifiek doel hebben, maar dit....
Ja. Maar het komt op mij meer over als : 'uh, wat? moet ik weg? ikke niet snappen' dan 'weg? haha ik ben de absolute baas, ik hoor hier te staan'.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoogmoed, grootheidswaanzin, hovaardij, zelfoverschatting, triomfalisme, egomanie.
Biden was selectief inderdaad. Trump is elke dag raakquote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zozeer arrogantie maar gewoon niet begrijpen wat er om hem heen gebeurt. Verwerking van informatie zeg maar. Dat zie je ook bij die meetings die integraal worden uitgezonden. Niet in staat vragen te verwerken en adequaat antwoord te geven. Permanente staat van verwondering en verwarring.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Inderdaad. Ik heb het fragmentje ff bekeken en ik vond dit eigenlijk nog wel meevallen. Dat akkefietje met Marković van Montenegro was een stuk ernstiger, dat leek meer op een soort comedysketch en sluit perfect aan wat je schrijft ('ik hoor vooraan te staan').quote:Op maandag 14 juli 2025 13:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Maar het komt op mij meer over als : 'uh, wat? moet ik weg? ikke niet snappen' dan 'weg? haha ik ben de absolute baas, ik hoor hier te staan'.
Als ze echt hadden willen trollen hadden ze ook er een met een naakte Trump er tussen kunnen zetten als keizer zonder kleren.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.chelseafc.com(...)-club-world-cup-gold
Ze hebben 'm overal weggecropt
Denk dat het eerder dementie isquote:Op maandag 14 juli 2025 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Dunning Kruger -effect?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gaat toch ook vaak samen met intelligentie waarin het narcisme rationeel wordt ingezet?
Dit lijkt meer op een soort vorm van totale wereldvreemdheid.
Vergeet niet de nieuwe gezellige grenscontroles waarmee al meerdere Europeanen zijn gestript, anaal zijn gevingerd en opgesloten.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:49 schreef Idisrom het volgende:
Als al die heffingen volgend jaar doorgaan, dan zie ik weinig buitenlandse toeschouwers/toeristen bij de wedstrijden.
Dus veel halflege stadions.
Gezien mijn postverleden op Twitter kan ik me maar beter niet in de VS vertonen denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet de nieuwe gezellige grenscontroles waarmee al meerdere Europeanen zijn gestript, anaal zijn gevingerd en opgesloten.
Moet je maar geen vinkje verkeerd zetten of meems over Vance bij je hebben.
Niet mijn idee van vakantie.
Je mist er weinig aan hoor. De natuur is mooi en het is wel grappig om het groter groter grootst een keer mee te maken, maar er zijn ook Amerikanen. Een beetje deze meem alleen dan zonder lekker eten en wijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien mijn postverleden op Twitter kan ik me maar beter niet in de VS vertonen denk ik.![]()
Maar was het eerlijk gezegd ook totaal niet van plan.
Volgens mij heeft ie inmiddels zijn verontschuldigingen gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Dit toernooi was al 80 % bijna voor niks binnen gekomen. Iig de openingswedstrijd.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:49 schreef Idisrom het volgende:
Als al die heffingen volgend jaar doorgaan, dan zie ik weinig buitenlandse toeschouwers/toeristen bij de wedstrijden.
Dus veel halflege stadions.
Erg boeiend. Volgens mij heb ik het tegenovergestelde.quote:
Ah ja, de eeuwenoude traditie van het FIFA-wereldkampioenschap voor clubsquote:Op maandag 14 juli 2025 13:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Biden was selectief inderdaad. Trump is elke dag raak
Bovendien is dit orange man bad. Het is orange man verward. Wat ook hier weer duidelijk blijkt. Niet in staat de room te lezen. Niet in staat traditie te begrijpen. Niet in staat om de situatie om hem heen te begrijpen.
[..]
Niet zozeer arrogantie maar gewoon niet begrijpen wat er om hem heen gebeurt. Verwerking van informatie zeg maar. Dat zie je ook bij die meetings die integraal worden uitgezonden. Niet in staat vragen te verwerken en adequaat antwoord te geven. Permanente staat van verwondering en verwarring.
Lompe boer die overal met zijn grote kaasplanken door en over banjert. Soort van geėvolueerde T.Rex zeg maar.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoogmoed, grootheidswaanzin, hovaardij, zelfoverschatting, triomfalisme, egomanie.
Dat soort dingen kan je verwachten als je een baviaan aanstelt als president.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lompe boer die overal met zijn grote kaasplanken door en over banjert. Soort van geėvolueerde T.Rex zeg maar.
Voorbeeldje:
Bekijk deze YouTube-video
De eeuwenoude traditie dat je het podium aan het team overlaat zodat ze het kunnen vieren.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ah ja, de eeuwenoude traditie van het FIFA-wereldkampioenschap voor clubs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |