SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
Het kan verkeren.quote:Don't follow me. I am lost too
Ik moet het nog zien...quote:
Laatste seizoen helaas.Don't follow me. I am lost too
Ben wel benieuwd..Don't follow me. I am lost too
Make love not warDon't follow me. I am lost too
Goed, ben wakker aan het worden met een kop koffie en dan ga ik zo eens aan de grote schoonmaak van mijn huis beginnenquote:
En hoe is het met jou?![]()
CleanerDon't follow me. I am lost too
Mwah redelijkquote:Op maandag 14 juli 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed, ben wakker aan het worden met een kop koffie en dan ga ik zo eens aan de grote schoonmaak van mijn huis beginnen
En hoe is het met jou?
Maar komt goed
Hoe waren je vlamtosti's eigenlijk?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ze waren wel oke, maar waren niet goed opgewarmd in de oven. De binnenkant was koud.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah redelijk
Maar komt goed
Hoe waren je vlamtosti's eigenlijk?
Maar verder wel lekker hoor.![]()
Ik laat ze altijd ontdooien en dan gewoon in tosti apparaatquote:Op maandag 14 juli 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze waren wel oke, maar waren niet goed opgewarmd in de oven. De binnenkant was koud.
Maar verder wel lekker hoor.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ja dat is ook wel slimquote:Op maandag 14 juli 2025 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd ontdooien en dan gewoon in tosti apparaat
Maar ik vond het wel meevallen hoe scherp ze zijn. Van mij mag het wel standje verschroeide anus na het kakken zijn.![]()
Ja zit zoveel verschil in. De ene keer zijn ze pittiger dan de andere keerquote:Op maandag 14 juli 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook wel slim
Maar ik vond het wel meevallen hoe scherp ze zijn. Van mij mag het wel standje verschroeide anus na het kakken zijn.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: