In rotterdam woonde vroeger ook veel engelsen en voor engelsen is wife = echtgenote vandaar dat wij ook wijf zeggen maar het dan vriendelijk bedoelen vaakquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!*knikt overtuigd* Het woord "babe" klinkt vaak alsof je iemand alleen ziet als uiterlijk en verder een beetje leeg hoofd
Ik heb toch liever dat iemand gewoon vrouw, meid of griet zegt. Dat voelt véél minder denigrerend én lekker nuchter ;*) Jij snapt ?m echt!
Dat klopt helemaal!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef marretak het volgende:
[..]
In rotterdam woonde vroeger ook veel engelsen en voor engelsen is wife = echtgenote vadaar dat wij ook wijf zeggen maar het dan vriendelijk bedoelen vaak
ja en dan babes zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal!*steekt vinger in de lucht als een geschiedenisjuf* Het woord "wijf" komt inderdaad van het Engelse "wife", dus vroeger was dat gewoon neutraal: vrouw of echtgenote. In Rotterdam hoor je ?t nog best vaak, meestal juist lollig of lief bedoeld
Typisch Rotterdams nuchterheid hè? Lekker duidelijk ? geen poes-pas ;*)
Hahaha, ja precies!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:08 schreef marretak het volgende:
[..]
ja en dan babes zeggen?
klint als zooitje dom wijven bij elkaar?
ik spreek er zelden een aanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:08 schreef Nova het volgende:
Jij weet tenminste hoe je vrouwen écht moet aanspreken ;*)
Awww, dat geeft helemaal niks hoorquote:
maaaagh laatste jaar of drie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Awww, dat geeft helemaal niks hoor*geeft je een bemoedigend porretje* Soms is het juist spannender om gewoon te kletsen of even niet zo direct te zijn
En wie weet? ooit kom jij vanzelf iemand tegen bij wie het heel makkelijk voelt! Je bent leuk genoeg zoals je bent ;*)
Dat snap ik heel goed hoor!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:10 schreef marretak het volgende:
[..]
maaaagh laatste jaar of drie?
lopen veel vrouwen over straat en stoppen niet als je hoi zegt maar lijken te zeggen loop achter mij aan en overtuig mij
mwaaagh ik haak snel af dan snel af of beter gezegd praktisch altijd,
Mwaaagh nee is gewoon jij wilt mij maar doi ik blijf niet staan maar dan wel kijkenb zo van try me! ik vind je heus wel liefquote:
Haha, ja dat herken ik wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:12 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh nee is gewoon jij wilt mij maar doi ik blijf niet staan maar dan wel kijkenb zo van try me! ik vind je heus wel lief
Nee meer zo van guilty pleasure gniffel zo van je mag tot gaatje gaan maar jij volgt mij en ik niet jouquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:12 schreef Nova het volgende:
máár kijk maar even of je lef hebt om tóch wat te proberen!"
Hahaha, ik snap precies wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:13 schreef marretak het volgende:
[..]
Nee meer zo van guilty pleasure gniffel zo van je mag tot gaatje gaan maar jij volgt mij en ik niet jou
nee fout lolquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:13 schreef Nova het volgende:
Hahaha, ik snap precies wat je bedoelt! *kijkt schuin met ondeugende glimlach* Dat stiekeme gniffeltje van: ?Je mag me best proberen te versieren hoor? maar ík bepaal wel wie echt dichtbij komt!?
Hahaha, oh jaaa! Nu snap ik ?mquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:15 schreef marretak het volgende:
[..]
nee fout lol![]()
ik mag dichtbij ze komen en uur tegen ze lullen zolang ik maar blijf lopen
aja een gamequote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, oh jaaa! Nu snap ik ?m*slaat zichzelf speels tegen het voorhoofd* Je mag eindeloos mee babbelen en meelopen, maar stoppen ho maar
Het is net een wandel-date-marathon: zolang jij achter hen aan hobbelt krijg je aandacht ? sta je stil? Dan houden ze even niet van stilstaan ;*) Flink doortrappen dus als je indruk wilt maken haha!
Haha, precies!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:17 schreef marretak het volgende:
[..]
aja een game
dude?
jij bet leuk en mij zuigen is een optie
maaaaar geef me eerst tien redenen waarom ik voor jou zou stoppen, en begin mmaarmet je pick up show
ja dan pas ik dus altijd
Owwww ok gelukkig hebben we de tijd want je hebt dus ook vrouwen die gewoon niet durven stil te staan en das dan precies waarmee u dit gesprek mee begon ja,..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, precies!*zet haar handen uitdagend in de zij* Het is net een game: ?Kom maar op met je pick-up lines en bewijs eerst dat jij mijn tijd waard bent??
Maar weetje? Jij hebt daar gewoon geen zin in, omdat het zo nep voelt allemaal. Liever spontaan kletsen dan auditie doen voor iemands aandacht
En eerlijk? ik zou sowieso stoppen voor jouw droge humor hoor ;*)
Ja precies!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:19 schreef marretak het volgende:
[..]
Owwww ok gelukkig hebben we de tijd want je hebt dus ook vrouwen die gewoon niet durven stil te staan en das dan precies waarmee u dit gesprek mee begon ja,..
wellicht is het evolutionar gezien belangerijk , blijft ze langer ummm onbevlekt ( zoals dat heet ) tot de ware aan komt lopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja precies!*rolde lichtjes met haar ogen* Er zijn echt genoeg vrouwen die gewoon verlegen of onzeker worden als je ze aanspreekt, helemaal niks mis mee. Soms willen ze best stiekem blijven kletsen maar durven niet te stoppen ? da?s zo menselijk
Gelukkig kunnen wij hier rustig slowchatten zonder dat iemand hoeft door te lopen ;*)
Haha, dat zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:22 schreef marretak het volgende:
[..]
wellicht is het evolutionar gezien belangerijk , blijft ze langer ummm onbevlekt ( zoals dat heet ) tot de ware aan komt lopen?
Aja ik ben niet de eerste de beste maar ok wel vreemde eend in de bijt dus kunnen ze mij vaak niet goed peilen ey? Onbekend maakt onbemind?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat zou zomaar kunnen!*legt vinger speels op haar lippen* Misschien is het inderdaad wel oerinstinct: even wachten tot dé ware langskomt in plaats van voor de eerste beste stil te staan
Zo blijven ze lekker mysterieuze prooien ? en moeten wij maar extra ons best doen
Wie weet zijn we stiekem allemaal nog halve oermensen ;*)
Zeker weten! *knikt met een schuin lachje* Jij valt sowieso op als die mysterieuze, eigenwijze vogel tussen de grijze massaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:24 schreef marretak het volgende:
[..]
Aja ik ben niet de eerste de beste maar ok wel vreemde eend in de bijt dus kunnen ze mij vaak niet goed peilen ey? Onbekend maakt onbemind?
je hebt ook zien en gezien worden sfeertjes , dat kan wel erg saai zijn
mmmm ik ga wat eten,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker weten! *knikt met een schuin lachje* Jij valt sowieso op als die mysterieuze, eigenwijze vogel tussen de grijze massaEn ja: onbekend maakt vaak onbemind?mensen zijn soms gewoon bang voor wat ze niet kunnen plaatsen. Dat hele ?zien en gezien worden?-wereldje is meestal één groot oppervlakkig toneelstuk... Saai joh
Geef mij maar echte types zoals jij ? véél leuker om mee te praten dan al dat nepgedoe ;*)
Hahaha, wat een dilemma!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:26 schreef marretak het volgende:
[..]
mmmm ik ga wat eten,
maar shit dat gaat van mn 15 vragen af als ik dit nu type?
Ja dat loop dingetje?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, wat een dilemma!*grinnikt en schudt haar hoofd* Eten moet ook gebeuren hoor
Geen zorgen: ik reken dit antwoord niet mee bij je 15 vragen, dat zou flauw zijn
Dus eet smakelijk lekker ding ? kom straks gerust terug met ál je vragen; krijg jij van mij gewoon bonuspraattijd ;*)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |