Ik dacht het zelfdequote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Tegen die tijd komt Kluivert met een sloot aan ervaring ons richting de grachten manoeuvrerenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Old boys netwerk daar bij de KNVB. Zie je ook bij de mannen, als Koeman straks stopt dan schuiven ze gewoon weer iemand uit de categorie Danny Blind/Frank de Boer naar voren.
Ik heb het idee dat deze dames niet heel sterk zijn in het moment herkennen dat ze niet meer van toegevoegde waarde zijnquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Andries Knevelquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Dat kon ze 4 jaar geleden al niet meer - zo traag als dikke strontquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Horrorquote:Op zondag 13 juli 2025 23:08 schreef matspontius het volgende:
Maar topper Dominique Jansen kan nog wel een paar jaar mee![]()
![]()
Vraag ik me ook af. Met name achterin.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor heel veel vers bloed in deze groep, maar de vraag is of je er qua kwaliteit heel veel beter van wordt...
André Pronkquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Een trainer met een plan kan tactisch heel veel verbloemen, maar met deze speelsters 4-3-3 spelen is vragen om een slachtpartijquote:Op zondag 13 juli 2025 23:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Met name achterin.
Wat betreft vanavond: tja tot de 2-2 ging het wel. Maar Nederland gooide zo veel energie erin waardoor vrij snel de krachten wegvloeiden. Jonker had in de 55e-60e meteen moeten wisselen. Maja, Jonker.Blij dat-ie nu weg gaat.
Dat het daarna een oorwassing wordt, tja. Slecht verdedigen van Janssen en Roord. Deze Franse voorhoede straft dat meteen af.
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!quote:Op zondag 13 juli 2025 23:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spitse had ook kunnen stappen bij die 2-2 voor offside. Maja, Spitse.
Klopt ook weer. Janssen geeft zo 2, 3 goals weg vandaag.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!
Kan er ook al jaren weinig van, dat was in 2019 al een van je minste spelers.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Janssen geeft zo 2, 3 goals weg vandaag.
Net moeder geworden volgens mij... maar die wil wel weer ergens aan de bakquote:Op zondag 13 juli 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbalt Martens nog steeds? Ze oogt niet meer heel scherp.
Gaat weg bij PSG nu. Beraadt zich nog over haar toekomst.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbalt Martens nog steeds? Ze oogt niet meer heel scherp.
100%quote:Op zondag 13 juli 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit ook veel te veel in dat kliekje speelsters om echt kritisch te kunnen/durven zijn
Stukje taaie scharenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit ook veel te veel in dat kliekje speelsters om echt kritisch te kunnen/durven zijn
Ik ben wel heel benieuwd naar die verklaring, want als het niet vanuit de speelsters is geïnitieerd hebben ze sowieso dit toernooi wel mede om zeep geholpen. Aan de andere kant hadden ze dan ook mans genoeg moeten zijn om 'm meteen te wieberen...quote:Op zondag 13 juli 2025 23:34 schreef RipCity het volgende:
Nigel de Jong wil natuurlijk weer nergens verschijnen
Spitse was een middenvelder maar Jonker heeft haar de verdediging in geduwd om wat voor reden dan ook. Verdedigen lijkt gewoon niet te bestaan bij Nederlandse bondscoaches.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spitse had ook kunnen stappen bij die 2-2 voor offside. Maja, Spitse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |