Hij is in ieder geval nog niet gevallen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I care about my own performance, no?
Gelijk er in geklikt.
Joop Gall!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten de volledige top 10 gaan swiepen, dus wie moeten we morgen opstellen? @:mani89
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.quote:
Lenny?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Vorig jaar vanuit de vlucht nog dicht gefinisht in een bergrit. Kopgroep was al aan begin slotklim ingelopen. Hij kan het welquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hem en een potentiele klant voor de bollentrui. Ik kan me haast niet voorstellen dat Healy hier top 10 gaat rijden, dan is een gokje als 9de man het wellicht wel waard.
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef franklop het volgende:
FOK! koos massaal het klassement. Met wat uitzonderingen
BONUS TOTAAL
Jonas Vingegaard 36
Tadej PogaÄar 36
Remco Evenepoel 35
Matteo Jorgenson 33
Felix Gall 34
Florian Lipowitz 35
Oscar Onley 27
Primož RogliÄ 17
Tobias Halland Johannessen 17
Thymen Arensman 7
Enric Mas 12
Lenny Martinez 5
Kévin Vauquelin 3
Carlos Rodriguez 8
Mattias Skjelmose 6
Ben O'Connor 4
Michael Storer 1
Ben Healy GH 1
Sepp Kuss GH 2
Pablo Castrillo DH 1
Adam Yates DH 1
Santiago Buitrago DH 1
Joe Blackmore DH 1
Clément Champoussin DH 1
Ik had Adam Yates toch wel graag gehad, en heb Kuss ook overwogen. Nooit gedacht dat die eerste een paard zou zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Nee ben voor Skjelmose gegaan, die heeft het AK wel gedag gezegd en schijnt interesse te hebben in de bollentrui.quote:
Dacht om 1325 aan Eddum.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb Yates uiteindelijk ingeruild voor Onley. Met zward paardbonus was dat wel een interessante geweest.
Dat is geen goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:slobeend we hebben hetzelfde team![]()
Dat is 2 minuten te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |