Die heb ik nog niet gezien. Zal eens opletten de volgende keer.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef capricia het volgende:
Ze hebben ook tiramisoesjes. Die waren wel okay, zeiden man en kind.
Maar alleen in de bonus met een 35% sticker.
Broodjes met zo'n sticker zou ik dan ook niemand aanraden.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Zal eens opletten de volgende keer.
Die broodjes zijn vaak wel alleen warm lekker, dus bij zo'n 35% sticker is ie al te oud.
Tegenwoordig wel dynamic pricing... eerst een lager percentage en later pas naar 35% of hoger.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Broodjes met zo'n sticker zou ik dan ook niemand aanraden.
Zelf reageer ik meestal niet in topics die mijn interesse niet hebben.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef Cupfighter het volgende:
Hoeveel van die kut topics gaan we nog krijgen
De nieuwe AIVD puzzel van 2025. De eerste die m kraakt mag een managementfunctie bij de AIVD vervullen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit begint echt verdacht te worden.
TS, geef je soms via deze voedselberichten geheime codes of boodschappen door?
zien er best leuk uit... maar 4 euro voor 11 soesjes????? daaagquote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef capricia het volgende:
Ze hebben ook tiramisoesjes. Die waren wel okay, zeiden man en kind.
Maar alleen in de bonus met een 35% sticker.
Ja dat schrijf ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zien er best leuk uit... maar 4 euro voor 11 soesjes????? daaag
[ afbeelding ]
Want 35% van 4 is inderdaad de helft..quote:Op zondag 13 juli 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat schrijf ik.
Alleen in de bonus, en met 35% korting.
Kosten ze 2 euro of zo.
Moeite waard om ze dan eens te kopen.
Anders niet.
Zeggen man en kind.
??quote:
quote:
quote:Alleen in de bonus, en met 35% korting.
30 soorten slofjes ook waarvan ik nog nooit iemand heb gezien die dat kooptquote:Op zondag 13 juli 2025 17:08 schreef capricia het volgende:
Sws is de gebaks- en patisserie-afdeling bizar groot geworden bij de AH.
Wie koopt al die dingen? Al die taarten en taartjes en verse muffins en brownies en cakejes? Het is echt heel veel geworden.
alsof jij het niet gegeten hebtquote:
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
30 soorten slofjes ook waarvan ik nog nooit iemand heb gezien die dat koopt
Nee. Want als ik eenmaal begin, stop ik niet meer.quote:
klopt. bij de geringste tiktok hype komt er een smaak bij merk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.
Wie koopt dit allemaal?
Het is echt sinds een jaar ofzo heel veel geworden.
Die topic diarree van jou is bijna onmogelijk te ontwijkenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal niet in topics die mijn interesse niet hebben.
Meid, wat erruuug!quote:Op zondag 13 juli 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die topic diarree van jou is bijna onmogelijk te ontwijken
Wat ik graag terug zou willen (in deze tijd vh jaar. Of eigenlijk wat eerder). Slof met banketbakkersroom en verse aardbeienquote:Op zondag 13 juli 2025 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En bananendingen met chocolade en eclairs en dan ook nog allerlei regionale specialiteiten.
Wie koopt dit allemaal?
Het is echt sinds een jaar ofzo heel veel geworden.
Jawel hoor. Bij die verspakketten heb je ook wel eens 25% korting en dan ook nog 35% korting omdat ie niet lang meer houdbaar is. Nou, dan is het het wel waard.quote:
Owh echt? Vroeger niet. Dan kreeg je alleen de 35% en niet ook de bonuskorting.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij die verspakketten heb je ook wel eens 25% korting en dan ook nog 35% korting omdat ie niet lang meer houdbaar is. Nou, dan is het het wel waard.
Zeker weten! Zo heb ik wel eens vis meegenomen in de bonus en met 70% korting omdat ie aan de datum was. Dat was het trouwens nog steeds niet waardquote:Op zondag 13 juli 2025 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh echt? Vroeger niet. Dan kreeg je alleen de 35% en niet ook de bonuskorting.
Ok, topquote:Op zondag 13 juli 2025 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker weten! Zo heb ik wel eens vis meegenomen in de bonus en met 70% korting omdat ie aan de datum was. Dat was het trouwens nog steeds niet waard
Jawel! Dure producten even bij sluitingstijd checken als ze in de bonus zijn. Geweldige kortingen.quote:
oh, jij koopt die sloffen dus!!quote:Op zondag 13 juli 2025 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik graag terug zou willen (in deze tijd vh jaar. Of eigenlijk wat eerder). Slof met banketbakkersroom en verse aardbeien![]()
![]()
![]()
En zonder slagroom graag. Om meerdere redenen. Allereerst lust ik geen slagroom. Ten tweede gooien ze er minder aardbeien op dan.
De karamel zeezout soesjes mochten er echter wel wezen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen moeten sowieso stoppen met al die rare trends. Eet een normale croissant, eet normale creme brulee. Al dat crompouce, Dubai croissant weet ik wat ze allemaal hebben.
Lijkt totaal NIET op een cupcakequote:Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oh, jij koopt die sloffen dus!!
Nooit gekocht, want zien er niet aantrekkelijk uit.zie zelf gewoon een soort cupcake voor me? en dat is maar een saaie snack
Oh jawel hoor.quote:
Tot 70% korting heb ik de variabele beprijzing zien gaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij die verspakketten heb je ook wel eens 25% korting en dan ook nog 35% korting omdat ie niet lang meer houdbaar is. Nou, dan is het het wel waard.
Dan is het ook gewoon leuk om iets te proberen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel! Dure producten even bij sluitingstijd checken als ze in de bonus zijn. Geweldige kortingen.
Dat maken we zelf wel uitquote:Op zondag 13 juli 2025 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tot 70% korting heb ik de variabele beprijzing zien gaan.
En dat kan ook bovenop de bonus zijn.
Ik zou dit soort slofjes, of soesjes etc, dus nooit voor de volle prijs kopen. Je voelt je dan gewoon afgezet.
Zeker. Dat moeten jullie helemaal zelf bepalen.quote:
Daar had ik er laatst eentje van op, die was lekker, maar wel een plakzooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:54 schreef capricia het volgende:
Volgende week Siciliaanse Cannoli in de bonus. Dat is een gebakje.
Heb ik nog nooit gezien bij de AH. Kennelijk iets nieuws wat ze introduceren.
Ik wacht wel tot de stickers erop geplakt worden.![]()
Bolletje ijs erbij voor man en kind. Die gaan dat wel eten.
Ik begin er niet aan.![]()
Oh, en die was van de AH? En hebben ze die dus al tijden?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar had ik er laatst eentje van op, die was lekker, maar wel een plakzooi.
Oké dikzak.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:33 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens mij nieuw?
In ieder geval wel VIES! Die vulling is zoooo smerig joh.
De naam creme brulee onwaardig
Als ze niet heel groot zijn, dan denk ik het wel. Ik kwam ze een paar weken geleden ergens anders tegen en ze lijken heel erg op die van AH.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, en die was van de AH? En hebben ze die dus al tijden?
Bij de Doppio hebben ze ook cannoli, tussen de 80 cent en 1,20 per stuk. Afhankelijk van de vulling. Als je het lekker vindt, is dat wel een tip. Smaakte prima daar. Met een koffie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |