Zoveel tijd pakt het pulleton niet terug, maar het lijkt net genoegquote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef Momo het volgende:
Het kan misschien als er een grote valpartij is, anders denk ik niet
waaiersquote:Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef Halcon het volgende:
Visma denkt dat Wout kan winnen vandaag of wat is het idee?
En dan is Matje nog wel half Fransquote:Op zondag 13 juli 2025 16:42 schreef Zorro het volgende:
Voor de NOS kijkers: Jose lacht de organisatie vol in het gezicht uit met de strijdlust alleen voor Rickaert en gisteren allebei
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is er nog, zelfs alleen in het wiel helpt dat iets.
Oh, oke.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:42 schreef Zorro het volgende:
Voor de NOS kijkers: Jose lacht de organisatie vol in het gezicht uit met de strijdlust alleen voor Rickaert en gisteren allebei
pas zes miljard keer besproken.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Startnummer 13 heeft de cijfers ondersteboven. Bijgeloof?
Maar dan gaan andere ploegen ze niet laten rijdenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef Devolder het volgende:
Als al die C ploegen durven mee te gaan op zo'n dag, hadden ze een veel grotere kans op winst dan nu voor Dainese of Bauhaus te rijden
Nu je het zo stelt snap ik dat je die inzichten niet wil missen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:42 schreef Zorro het volgende:
Dan krijgen ze iig geen 5 minuten.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan gaan andere ploegen ze niet laten rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |