whut?!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi eend!
Ben je nu aan je prostaat geholpen of zo? Jr doet zo geheimzinnig.. Missch heb je het al verteld, niet goed teruggelezen!@
Is geen schande hoor, iedereen in deze sc heeft een prostaat.
Sterkte! Prostaat of imaginair: het blijft kloten![]()
Beterschap in ieder geval!
Interessant, je ziet dat die stier die gast pas weer ziet als ie aan de zijkant van zijn kop landt. Maar dan richt ie zijn kop weer op die gast alsof zijn ogen aan de voorkant van zijn kop zitten. Zoals bij een roofdier.quote:
Die stier is gewoon een racistquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Interessant, je ziet dat die stier die gast pas weer ziet als ie aan de zijkant van zijn kop landt. Maar dan richt ie zijn kop weer op die gast alsof zijn ogen aan de voorkant van zijn kop zitten. Zoals bij een roofdier.
Oh ja das in de middag ... Bij zoiets vergelijkbaars ben ik 40 jaar geleden door een os omhoog geworpen en maakte ik een dubbele salto en lag 1 minuut later op de EHBO ... niets gevonden maar volgens mij mn neus gebroken ... en had mazzel dat die os maar 1 hoorn hadquote:
Je spoort gewoon niet om zo'n dier uit te dagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja das in de middag ... Bij zoiets vergelijkbaars ben ik 40 jaar geleden door een os omhoog geworpen en maakte ik een dubbele salto en lag 1 minuut later op de EHBO ... niet gevonden maar volgens mij mn neus gebroken ... en had mazzel dat die os maar 1 hoorn had
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort gewoon niet om zo'n dier uit te dagen.
Natuurlijke selectie, goed voor de overpopulatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevalletjes Darwin Awardsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie, goed voor de overpopulatie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het stiertje had ik geen moeite... maar mn Spaans was nog niet goed genoeg om te horen dat ze hem op kwamen halen met een groepje ossen en stieren want kudde dieren .. daar stond ik dus precies in het pad met die beesten die me dus van achteren pakten ... dom dom dom ja ... nooit meer .. ik blijf uit hun buurt. Later wel eens op feesten dat ze in de buurt kwamen,.. trillende benen en zorgen dat ik veilig stondquote:
OMG met open smoel zitten kijken en halverwege dacht ik, die moet haast wel in een psychose zitten in combinatie met drugs, want ik heb meer van zulke verhalen gehoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe telt deze?
Bekijk deze YouTube-video
Dat probeerde ze toch, hij was gewoon compleet koekoek, dat was wel duidelijk. Net als een stier, helemaal wild en niet te stoppen.quote:
Dat ja, was gewoon bizar omdat de bestuurder door bleef gaan, ze deden genoeg om hem te stoppen. Alleen dacht ie dat ie in een botsauto zat of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ga er maar aanstaan. Zonder nog meer ongelukken te veroorzaken ....
En naast die dixiquote:Op zondag 13 juli 2025 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ja, was gewoon bizar omdat de bestuurder door bleef gaan, ze deden genoeg om hem te stoppen. Alleen dacht ie dat ie in een botsauto zat of zo.Toen ie over dat stoepje ging, precies er tussen door, die agenten bleven er bijna in ook, dat dat lukte.
Ja echt bizar en hij bleef maar gaan, ook na het rammen, die laatste net voor de snelweg, denk je, nou die kan het bijna niet meer doen, draait ie gewoon weer terug en door, gelukkig hadden ze hem toen wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |