whut?!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi eend!
Ben je nu aan je prostaat geholpen of zo? Jr doet zo geheimzinnig.. Missch heb je het al verteld, niet goed teruggelezen!@
Is geen schande hoor, iedereen in deze sc heeft een prostaat.
Sterkte! Prostaat of imaginair: het blijft kloten![]()
Beterschap in ieder geval!
Interessant, je ziet dat die stier die gast pas weer ziet als ie aan de zijkant van zijn kop landt. Maar dan richt ie zijn kop weer op die gast alsof zijn ogen aan de voorkant van zijn kop zitten. Zoals bij een roofdier.quote:
Die stier is gewoon een racistquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Interessant, je ziet dat die stier die gast pas weer ziet als ie aan de zijkant van zijn kop landt. Maar dan richt ie zijn kop weer op die gast alsof zijn ogen aan de voorkant van zijn kop zitten. Zoals bij een roofdier.
Oh ja das in de middag ... Bij zoiets vergelijkbaars ben ik 40 jaar geleden door een os omhoog geworpen en maakte ik een dubbele salto en lag 1 minuut later op de EHBO ... niets gevonden maar volgens mij mn neus gebroken ... en had mazzel dat die os maar 1 hoorn hadquote:
Je spoort gewoon niet om zo'n dier uit te dagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja das in de middag ... Bij zoiets vergelijkbaars ben ik 40 jaar geleden door een os omhoog geworpen en maakte ik een dubbele salto en lag 1 minuut later op de EHBO ... niet gevonden maar volgens mij mn neus gebroken ... en had mazzel dat die os maar 1 hoorn had
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort gewoon niet om zo'n dier uit te dagen.
Natuurlijke selectie, goed voor de overpopulatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevalletjes Darwin Awardsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie, goed voor de overpopulatie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het stiertje had ik geen moeite... maar mn Spaans was nog niet goed genoeg om te horen dat ze hem op kwamen halen met een groepje ossen en stieren want kudde dieren .. daar stond ik dus precies in het pad met die beesten die me dus van achteren pakten ... dom dom dom ja ... nooit meer .. ik blijf uit hun buurt. Later wel eens op feesten dat ze in de buurt kwamen,.. trillende benen en zorgen dat ik veilig stondquote:
OMG met open smoel zitten kijken en halverwege dacht ik, die moet haast wel in een psychose zitten in combinatie met drugs, want ik heb meer van zulke verhalen gehoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe telt deze?
Bekijk deze YouTube-video
Dat probeerde ze toch, hij was gewoon compleet koekoek, dat was wel duidelijk. Net als een stier, helemaal wild en niet te stoppen.quote:
Dat ja, was gewoon bizar omdat de bestuurder door bleef gaan, ze deden genoeg om hem te stoppen. Alleen dacht ie dat ie in een botsauto zat of zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ga er maar aanstaan. Zonder nog meer ongelukken te veroorzaken ....
En naast die dixiquote:Op zondag 13 juli 2025 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ja, was gewoon bizar omdat de bestuurder door bleef gaan, ze deden genoeg om hem te stoppen. Alleen dacht ie dat ie in een botsauto zat of zo.Toen ie over dat stoepje ging, precies er tussen door, die agenten bleven er bijna in ook, dat dat lukte.
Ja echt bizar en hij bleef maar gaan, ook na het rammen, die laatste net voor de snelweg, denk je, nou die kan het bijna niet meer doen, draait ie gewoon weer terug en door, gelukkig hadden ze hem toen wel.quote:
Ur OK Tonja?quote:Op zondag 13 juli 2025 01:03 schreef tonja het volgende:
Er gaat iets niet helemaal goed in de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg..
Ja Ja Ok hierquote:Op zondag 13 juli 2025 01:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoor, ik refereerde aan de video over die achtervolging. Met jou ook alles ok?
Dat is al een tijdje aan de gang helaas.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:03 schreef tonja het volgende:
Er gaat iets niet helemaal goed in de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg..
Klopt ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje aan de gang helaas.
Valt ook niet niet tegenop te boxen als mensen (behalve geestelijk ziek) ook te maken hebben met een boel soorten drugs die gemakkelijk te krijgen zijn. En dan heb ik het niet over een jointje.quote:
Zeker waar en wat er tegenwoordig allemaal te krijgen is. De techniek schrijdt voort ook als het om enge chemische drugs dingen gaat. En er worden telkens substanties uitgevonden die (nog) niet onder de narcotica wet vallen. Er wordt lustig op los geëxperimenteerd zonder enig gevoel voor verantwoordelijkheid of degelijke medische kennis.quote:Op zondag 13 juli 2025 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt ook niet niet tegenop te boxen als mensen (behalve geestelijk ziek) ook te maken hebben met een boel soorten drugs die gemakkelijk te krijgen zijn. En dan heb ik het niet over een jointje.
Ja ik snap er ook geen zak meer van maar lui snuiven en eten alles maar wat niet zo goed voor je is, bathsalts en ballonen zuigen en slagroom spuitdingenquote:Op zondag 13 juli 2025 01:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker waar en wat er tegenwoordig allemaal te krijgen is. De techniek schrijdt voort ook als het om enge chemische drugs dingen gaat. En er worden telkens substanties uitgevonden die (nog) niet onder de narcotica wet vallen. Er wordt lustig op los geëxperimenteerd zonder enig gevoel voor verantwoordelijkheid of degelijke medische kennis.
Ik hoor ook niks meer over heroine. Dat was wel een dingetje in mijn tijd Cristiane F (bahnhof zoo) enz. Dat had nog iets romantischquote:
Toen ik jong was vond ik drugs stom, nu nog steeds maar rook al wel 20 jaar regelmatig wiet. Dus ik heb er niet veel verstand van en ook toen niet. Heroine hoor ik de mensen ook niet over, wel cocaine, ghb, ketamine en nog een aantal. Misschien te veel werk, moet je dat niet opwarmen om dan te spuiten? Want ik weet nu wel dat veel in pil vorm is te krijgen tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks meer over heroine. Dat was wel een dingetje in mijn tijd Cristiane F (bahnhof zoo) enz. Dat had nog iets romantisch
Nah een jointje gaat er wel in, al heb ik dat ook al jaren niet gerookt. Daar krijg ik honger vanquote:Op zondag 13 juli 2025 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik jong was vond ik drugs stom, nu nog steeds maar rook al wel 20 jaar regelmatig wiet. Dus ik heb er niet veel verstand van en ook toen niet. Heroine hoor ik de mensen ook niet over, wel cocaine, ghb, ketamine en nog een aantal. Misschien te veel werk, moet je dat niet opwarmen om dan te spuiten? Want ik weet nu wel dat veel in pil vorm is te krijgen tegenwoordig.
Christiane F. Bedoeld als voorlichting. Ik verslond dat boek en de film, ik vond het prachtig. Gelukkig was mijn puberbrein nog wel in staat om te beseffen dat het voor mij persoonlijk wellicht niet de meest verstandige weg was om in te slaan, maar inderdaad de romantiek vond ik prachtigquote:Op zondag 13 juli 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks meer over heroine. Dat was wel een dingetje in mijn tijd Cristiane F (bahnhof zoo) enz. Dat had nog iets romantisch
Ik vind het knap dat je nog steeds niet terug bent gaan blowen, ik val toch regelmatig terug.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah een jointje gaat er wel in, al heb ik dat ook al jaren niet gerookt. Daar krijg ik honger van
Het zegt mij niets, dat boek of die film. En heftig om dat van dichtbij mee te maken.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Christiane F. Bedoeld als voorlichting. Ik verslond dat boek en de film, ik vond het prachtig. Gelukkig was mijn puberbrein nog wel in staat om te beseffen dat het voor mij persoonlijk wellicht niet de meest verstandige weg was om in te slaan, maar inderdaad de romantiek vond ik prachtig![]()
Mijn nicht was een heroïne junkie. Het heeft haar verpest. Je kan de heroïne wel uit de junk halen, maar niet de junk uit de junk, zeg maar.
Het romantische was wat cynisch bedoeld.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Christiane F. Bedoeld als voorlichting. Ik verslond dat boek en de film, ik vond het prachtig. Gelukkig was mijn puberbrein nog wel in staat om te beseffen dat het voor mij persoonlijk wellicht niet de meest verstandige weg was om in te slaan, maar inderdaad de romantiek vond ik prachtig![]()
Mijn nicht was een heroïne junkie. Het heeft haar verpest. Je kan de heroïne wel uit de junk halen, maar niet de junk uit de junk, zeg maar.
Van haar junk periode heb ik, behalve de verhalen van mijn moeder die ze van haar zus (mijn tante) hoorde, weinig meegekregen. Later toen ze afgekickt was kregen we weer contact dat ik inmiddels alweer zo'n jaar of 10 geleden beëindigd heb na diverse ehm, incidenten.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zegt mij niets, dat boek of die film. En heftig om dat van dichtbij mee te maken.
Oh echt? Ik vond het prachtigquote:Op zondag 13 juli 2025 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het romantische was wat cynisch bedoeld.
Ja ik ook wel qua boek en film maar er is niks romantisch aan.quote:
Ohw, soort van gelukkig dat je het dan niet van te dichtbij heb meegekregen maar later wel de gevolgen. En verder herkenbaar, breken met familieleden door incidenten.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Van haar junk periode heb ik, behalve de verhalen van mijn moeder die ze van haar zus (mijn tante) hoorde, weinig meegekregen. Later toen ze afgekickt was kregen we weer contact dat ik inmiddels alweer zo'n jaar of 10 geleden beëindigd heb na diverse ehm, incidenten.
Voor mij wel, destijds.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook wel qua boek en film maar er is niks romantisch aan.
Je wilde gewoon de laatste zijn he.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist ... misschien ff terugkijken dan maar
OK dicht OK
Samequote:Op zondag 13 juli 2025 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
Het is echt al pokkelaat voor mij, dus ik ga naar mijn nest, dames en heer, het was gezellig jullie weer gesproken te hebben. Digiknuf voor iedereen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
Het is echt al pokkelaat voor mij, dus ik ga naar mijn nest, dames en heer, het was gezellig jullie weer gesproken te hebben. Digiknuf voor iedereen.
sweet dreamsquote:
Jaren 80. Ik vond XTC veel te lekker. Snel mee gestopt.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:39 schreef chufi het volgende:
Drugs ja we hebben het allemaal wel eens geprobeerd// Het ene wat meer dan het andere en misschien nog steeds of nooit meer..
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook geen zak meer van maar lui snuiven en eten alles maar wat niet zo goed voor je is, bathsalts en ballonen zuigen en slagroom spuitdingenIk weet het niet meer.
Al die heroine junks zaten op een gegeven moment hier in de buurt nadat ze de wallen hadden schoongeveegd. Later hoorde je meer dat ze in Heerlen en dat soort grens steden zouden zijnblijven zitten en het is nu inderdaad nooit meer in het nieuwsquote:Op zondag 13 juli 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Morguh Pullupquote:
Nog nooit drugs gebruiktquote:Op zondag 13 juli 2025 02:39 schreef chufi het volgende:
Drugs ja we hebben het allemaal wel eens geprobeerd// Het ene wat meer dan het andere en misschien nog steeds of nooit meer..
quote:
Jij ook niet. Zijn er volgens mij niet veel die nooit drugs gebruikt hebbenquote:
voor mij is/was het makkelijk , geen groepsdrukquote:Op zondag 13 juli 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook niet. Zijn er volgens mij niet veel die nooit drugs gebruikt hebben
Ik heb gewerkt in een oude boerderij, daar kwamen veel mensen die blowden. Ik stond daar achter de bar.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij is/was het makkelijk , geen groepsdruk
ik heb altijd kantoor of magazijn achtig werk gehad, daar heb je er zeker geen last van..quote:Op zondag 13 juli 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in een oude boerderij, daar kwamen veel mensen die blowden. Ik stond daar achter de bar.
Maar heb nooit de behoefte gevoelt om mee te doen.
Ik was toen 16 toen ik daar werkte.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb altijd kantoor of magazijn achtig werk gehad, daar heb je er zeker geen last van..
uitgaan was ook niet aan mij besteed (en met wie dan..) dus daar was ook geen invloed
alcohol werd vanuit huis een beetje gepushed dat ik toch wel minstens een biertje moest drinken maar ook dat vind ik eigenlijk niet lekker
De enige alcohol die ik nuttig is een half glaasje champange (nieuwjaar) en een shot ouzo (bij de griek, maar dat is ook alweer een hele tijd geleden)
Netjes hoor. Je hebt al die troep ook niet nodig toch.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Van alles uitgeprobeerd en het was leuk om te doen, behalve troep met naalden. Dat was de grens.
Nu totaal geen behoefte meer aan, zelfs de alcohol in geen maanden meer aangeraakt.
nope, ik was toen zeker geen sociaal beest, ik had school, mn werk en mn pc en dat was primaquote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was toen 16 toen ik daar werkte.
Nooit geen vrienden gehad om mee uit te gaan dan?
Chocolade en ijs ook niet, dus dat is wel een beetje een drugdrogredenquote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor. Je hebt al die troep ook niet nodig toch.
Boh, drugsquote:Op zondag 13 juli 2025 02:39 schreef chufi het volgende:
verslaafdenquote:Op zondag 13 juli 2025 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh, drugs![]()
Zo nog maar even een kopje tot mij nemen
geen last vam, drink ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2025 10:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, best wel erg eigenlijk. Als ik geen koffie drink krijg ik koppijn
Heb het echt nodig om op te starten... Ja, best erg maar is niet anders.quote:
aww bummer..quote:Op zondag 13 juli 2025 10:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het echt nodig om op te starten... Ja, best erg maar is niet anders.
Heb gisteren trouwens geen Duke3d kunnen spelen... Gedoe met het configureren van de SB16 waar ik na een kwartier alweer zat van was
Nee, de originele (atomic edition) die ik ooit als kind had aangeschaft. Gebruik PCEM voor emulatie maar is zo nu en dan een gedoe om het goed te krijgen mbt de IRQ's.quote:
O jammerquote:Op zondag 13 juli 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, ik was toen zeker geen sociaal beest, ik had school, mn werk en mn pc en dat was prima
wel in middelbare en vervolgopleiding wel iemand gehad waar je mee mee praatte (en dus als vriend kan zien) en dan ging je nog wel eens een film kijken maar thats it..
beide contacten zijn verwaterd na school
Eigenlijk toen ik jong was niet, later in mijn volwassen leven ben ik wel verzot op chocolade en ijsquote:Op zondag 13 juli 2025 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade en ijs ook niet, dus dat is wel een beetje een drugdrogreden
Jointjes toen ik jong was en later weer af en toe, maar ik ben op een keer zo ziek geworden (het leek die scène uit The Excorcist wel), waardoor ik het welletjes vond.
Mwah. Coke of ijs..quote:Op zondag 13 juli 2025 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade en ijs ook niet, dus dat is wel een beetje een drugdrogreden
Jointjes toen ik jong was en later weer af en toe, maar ik ben op een keer zo ziek geworden (het leek die scène uit The Excorcist wel), waardoor ik het welletjes vond.
Wel lekker rustigquote:Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, het is wat het is en ik vind het allemaal wel prima
OMG inderdaad, ik had dit vorig jaar, ik dacht, nu de tijd om gewoon te stoppen met koffie, 2 dagen later en vol hoofdpijn dacht ik.... het zal toch niet he en inderdaad, hoofdpijn door het niet drinken van koffie. Dus ik ben het maar weer gaan drinken maar wel een stuk minder.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, best wel erg eigenlijk. Als ik geen koffie drink krijg ik koppijn
Kan je ook snuiven...quote:Op zondag 13 juli 2025 11:34 schreef Shii het volgende:
Zo, ik heb m'n tweede dubbele espresso weer gehad. Heerlijke drug.![]()
Als ik in de ochtend geen koffie drink dan begin ik rond het middaguur hoofdpijn te krijgen. Ben er ook mee aan het testen geweest, is echt gebrek aan cafeïne...quote:Op zondag 13 juli 2025 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG inderdaad, ik had dit vorig jaar, ik dacht, nu de tijd om gewoon te stoppen met koffie, 2 dagen later en vol hoofdpijn dacht ik.... het zal toch niet he en inderdaad, hoofdpijn door het niet drinken van koffie. Dus ik ben het maar weer gaan drinken maar wel een stuk minder.
Je kan het blijkbaar echt als een lijntje opsnuiven door je neus.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heerlijk als je zo'n pak bonen openmaakt.
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het blijkbaar echt als een lijntje opsnuiven door je neus.
Soort van cafeïne shot.
Niet zonder risico, maar werkt meteen...quote:Op zondag 13 juli 2025 12:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.![]()
Ik houd het wel bij alleen de geur opsnuiven.
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heerlijk als je zo'n pak bonen openmaakt.
Klopt en ook getestquote:Op zondag 13 juli 2025 12:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik in de ochtend geen koffie drink dan begin ik rond het middaguur hoofdpijn te krijgen. Ben er ook mee aan het testen geweest, is echt gebrek aan cafeïne...
Ieuw, waarom zou je. Lijkt me maar raar.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het blijkbaar echt als een lijntje opsnuiven door je neus.
Soort van cafeïne shot.
Eigenwijs stuk vreten.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ook getest, vond het wel stom toen ik erachter kwam en dacht, was ik het toch maar niet gaan drinken want ik drink het pas een jaar of 7 en riep vroeger naar mijn moeder dat het niet goed voor haar was en ze daardoor altijd hoofdpijn had. Maar ja, ben af en toe ook eigenwijs dus leg ik me er maar bij neer
![]()
Gewoon lekker van genieten. Ben wel minder koffie gaan drinken omdat ik soms zoveel op had dat ik er hyper van werd. Decaf doet ook wonderen wat dat betreft, wel de smaak maar niet de cafeïne.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ook getest, vond het wel stom toen ik erachter kwam en dacht, was ik het toch maar niet gaan drinken want ik drink het pas een jaar of 7 en riep vroeger naar mijn moeder dat het niet goed voor haar was en ze daardoor altijd hoofdpijn had. Maar ja, ben af en toe ook eigenwijs dus leg ik me er maar bij neer
![]()
Dat klinkt superleuk.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:30 schreef engine het volgende:
Weer thuis na een nachtje kamperenMet de hele vriendengroep in de wei
Volleybalveld, springkussen, zwembadje en een vuurschaal....van klein tot oud vermaak
Was heel erg gezellig.
Ach dat is van alle tijden. Zelfs dieren experimenteren met drugs.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, waarom zou je. Lijkt me maar raar.![]()
Tegenwoordig schuiven ze inderdaad te veel rare dingen in hun neus. Mensen die experimenteren bedoel ik.
Harddrugs idd.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Alcohol is ook gewoon drugs, maar dan geaccepteerd
Worteltjes van de AHquote:Op zondag 13 juli 2025 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
maar goed , wat is er vandaag in de aanbieding?
Die vallen ook al onder de drugs ja?quote:
Nog nooit gesnoven zekerquote:Op zondag 13 juli 2025 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vallen ook al onder de drugs ja?
Terecht wel eigenlijk
Nee, nog nooit gedaan.quote:
Met goed vermalen moet het lukken. Weet niet of de uitwerking wel zo tof isquote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan.
Nou lijkt worteltjes snuiven me ook niet het makkelijkste
Wat verwacht je dat de uitwerking is?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met goed vermalen moet het lukken. Weet niet of de uitwerking wel zo tof is
Geen idee. Maar ik hoor het graag van je.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat de uitwerking is?
Ik ga het niet uitproberenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik hoor het graag van je.
Deze man weet hetquote:Op zondag 13 juli 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen![]()
Zijn er hier vast wel die het wel willen
Dat stuk st***** weet helemaal nietsquote:Op zondag 13 juli 2025 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze man weet het
[ afbeelding ]
Gaat niet altijd goed
[ [url=https://mediaproxy.snopes.com/width/1200/height/1200/https://media.snopes.com/(...)_2024.jpg]afbeelding[/url] ]
Die is als baby in een grote pot met oranje-bruine verf gevallenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze man weet het
[ afbeelding ]
Gaat niet altijd goed
[ [url=https://mediaproxy.snopes.com/width/1200/height/1200/https://media.snopes.com/(...)_2024.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor die onderste foto hebben ze de spray-tan tank met cola gevuld denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze man weet het
[ afbeelding ]
Gaat niet altijd goed
Als je worteltjes snuift ga je peentjes zwetenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan.
Nou lijkt worteltjes snuiven me ook niet het makkelijkste
Helemaal niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de worteltjes in plakjes gesneden, dat wordt lastig snuiven
Met een goeie teug moet dat lukkenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de worteltjes in plakjes gesneden, dat wordt lastig snuiven
Lijkt wel te lang gebraden..quote:Op zondag 13 juli 2025 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je worteltjes snuift ga je peentjes zweten![]()
Dat ziet er zó uit:
Ik snap niet zo goed waarom die ******* hier gepost moet wordenquote:
Omdat het kanquote:Op zondag 13 juli 2025 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom die ******* hier gepost moet worden![]()
![]()
zijn ze verliefd op hem ofzo?
Is niet erg hoor, jij mag doen en laten wat je wil wat dat betreftquote:
Oh, dat is wel aardig van je.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, jij mag doen en laten wat je wil wat dat betreft
maar je moet niet gek opkijken als er binnenkort een aantal keer aan het demonstreren is bij een locatie die voor jou onhandig is
Ik bedoelde met er iets anders, pullup zijn grote vrienden naast de boerenquote:Op zondag 13 juli 2025 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat is wel aardig van je.
Maar als Trump komt demonstreren ga ik wel kijken hoor. Maakt me niet uit waar dat dan is. Wat jij, @:Pullup ?
Oh dat. Ook leuk, hippies wassen met het waterkanon!quote:Op zondag 13 juli 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met er iets anders, pullup zijn grote vrienden naast de boeren
Die jaquote:Op zondag 13 juli 2025 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dat. Ook leuk, hippies wassen met het waterkanon!
Trump en demonstrerenquote:Op zondag 13 juli 2025 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat is wel aardig van je.
Maar als Trump komt demonstreren ga ik wel kijken hoor. Maakt me niet uit waar dat dan is. Wat jij, @:Pullup ?
Die boeren zijn gelukkig weer even klaarquote:Op zondag 13 juli 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met er iets anders, pullup zijn grote vrienden naast de boeren
Ik zag net voorbij komen dat ze 2-1 voorstaan. Niet meer dus?quote:
F5 ffquote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag net voorbij komen dat ze 2-1 voorstaan. Niet meer dus?
Ook geen hagelslag of chocopasta? En dat kan best vervelend zijn, trek in iets hebben en het dan niet in huis hebben.quote:
nee, ook geen hagelslag. En ik heb geen nutella, heb echt hazelnootpasta. Is toch wel lekkerderderquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook geen hagelslag of chocopasta? En dat kan best vervelend zijn, trek in iets hebben en het dan niet in huis hebben.Succes ermee.
Ik heb ook geen nutella, gewoon een grote pot hazelnootpasta van een goedkoop merk. Afijn, als je dat dus in huis heb, daar een hapje van nemen, Dan heb je toch ff je chocotrek gestild.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, ook geen hagelslag. En ik heb geen nutella, heb echt hazelnootpasta. Is toch wel lekkerderder
Ik heb het allemaal geprobeerd laatste tijd en die goedkope grote pot vind ik net zo lekker als een kleine pot milka of nutellaquote:
Ja Chocola is chocola... Ik ben niet zo'n zoetekauw, maar af en toe wel lekkerquote:Op zondag 13 juli 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal geprobeerd laatste tijd en die goedkope grote pot vind ik net zo lekker als een kleine pot milka of nutella
Ik heb deze:quote:Op zondag 13 juli 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen nutella, gewoon een grote pot hazelnootpasta van een goedkoop merk. Afijn, als je dat dus in huis heb, daar een hapje van nemen, Dan heb je toch ff je chocotrek gestild.
Hebben die nog wat normaals, dat picnic?quote:
Die zijn juist super cuteeeee, oftewel super schattigggggquote:Op zondag 13 juli 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben die nog wat normaals, dat picnic?
Die wagens zien er iig niet uti
Nee joh, ik blijf wachten tot ze een keer ompleuren.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn juist super cuteeeee, oftewel super schattiggggg![]()
En hebben best veel, a merken maar ook goedkope merken. En geen bezorgkosten en laag minimum bedrag.
Als het goed is zijn ze tegenwoordig wat verzwaard zodat ze niet te snel ompleuren.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ik blijf wachten tot ze een keer ompleuren.
Weet wel dat je als chauffeur dan meteen ontslagen wordt
Hmmm, eens naar kijken dan.
Dan ga ik liever zelf naar de Jumbo.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze tegenwoordig wat verzwaard zodat ze niet te snel ompleuren.![]()
En gewoon door de app scrollen, ze hebben best veel en ik heb wel eens zitten vergelijken en de meeste a producten hadden dezelfde prijs als bij de jumbo, dan heb je ook nog aanbiedingen wat handig is en bij sommige producten stapelkorting, dus hoe meer je koopt hoe goedkoper. En ze verkopen ook bepaalde a producten die uit duitsland komen en dus goedkoper zijn, picnic mag dit via hun methode verkopen in NL omdat ze geen winkel hebben.
Ik ben erg blij dat ik de meeste boodschappen thuis kan laten bezorgen, heb lang genoeg gesjouwd.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik liever zelf naar de Jumbo.
Die prijsafspraken zijn belachelijk ja. En eigenlijk verboden, winkels moeten zelf kiezen waar ze inkopen.
Voor mij juist goed, dan beweeg ik wat extraquote:Op zondag 13 juli 2025 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik de meeste boodschappen thuis kan laten bezorgen, heb lang genoeg gesjouwd.
Jumbo bezorgd ook maar die hebben net als AH best hoge bezorgkosten.
En prijsafspraken zijn inderdaad belachelijk net als dat supermarkten willen bepalen wat we eten door die aanbiedingen.
Ah ja dat snap ik, daar heb ik ook bepaalde dingen voor om in beweging te blijven maar een supermarkt probeer ik toch wel te vermijden tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij juist goed, dan beweeg ik wat extra
Al is het wel onhandig dat de AH hier aan het verbouwen is
hier ook, maar zware shit laten bezorgen is idealquote:
Schuift vast op de volgende dagenquote:Op maandag 14 juli 2025 07:07 schreef mschol het volgende:
veel te vroeg wakker trouwens voor mn vakantie
3 Kopjes koffiequote:
Wat is er met Spanje 🇪🇸? Die stieren zijn wel wegquote:
Het noorden zwemt, het zuiden triltquote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is er met Spanje 🇪🇸? Die stieren zijn wel weg
Oh dan ga ik zwemmen denk ikquote:Op maandag 14 juli 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het noorden zwemt, het zuiden trilt
Danke 🙂 net onderwegquote:
Hopelijk is het weg voordat je er bentquote:
Ik kijk op de kaart maar zie geen regen of zo🧐quote:Op maandag 14 juli 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het weg voordat je er bent
Maar veel plezier
Fijne reis!quote:
Ik zit in het 'Oosten' ja. Maar zon hier net, voor het eerst vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zitten allemaal in het Oosten zeker? Volle zon hier
quote:
Ghostieeeeeeeeeeeequote:
Ik ook weerquote:
quote:
Storm?quote:
Nopequote:Op maandag 14 juli 2025 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan ook de maan zijn? Superman?
quote:
Hier niet gelukkigquote:
In Nijmegen?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:48 schreef Prisha het volgende:
De vierdaagselopers gaan het niet helemaal droog houden vrees ik. Maar het is ook niet knettergek, dit jaar zal er niks ingekort worden denk ik zo.
Yepquote:
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 14 juli 2025 19:48 schreef Prisha het volgende:
De vierdaagselopers gaan het niet helemaal droog houden vrees ik. Maar het is ook niet knettergek, dit jaar zal er niks ingekort worden denk ik zo.
Als de gladiolen uit kunnen lopen dan kunnen de wandelaars dat ookquote:Op maandag 14 juli 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Ik ben benieuwd of ze uit kunnen lopen
De wandelaars willen em vaak juist ook uitlopenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de gladiolen uit kunnen lopen dan kunnen de wandelaars dat ook
Dat doen ze of ze doen het niet.quote:
ben je alweer thuis?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen ze of ze doen het niet.
Nee nog niet.quote:
Zuipen voor gevorderde alcoholisten toch?quote:
Je gaat richting 5 weken ziekenhuis, lag je hoofd van je romp.quote:
Ook dat kanquote:Op maandag 14 juli 2025 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuipen voor gevorderde alcoholisten toch?
Oke. Niks over gehoord verder.quote:
Dat was vorig jaar ook al, ze moeten hem wel hebbenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat richting 5 weken ziekenhuis, lag je hoofd van je romp.
quote:
Heb je ook geen radio aan? Je hoort de laatste dagen zoveel over de vierdaagse.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Ik lees weinig nieuws meer![]()
Maar zie het nu staan bij de NOS...
Soms 538. Maar echt niks gehoordquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook geen radio aan? Je hoort de laatste dagen zoveel over de vierdaagse.
Mijn zus had het ook, die was afgelopen weekend in de buurt van Nijmegen en wilde daar gaan lunchen, maar er was geen doorkomen aan vanwege die vierdaagse, ze had ook geen flauw idee
Komende weken op vakantie 😀 pak het weer op als ik terug benquote:
Mooi, beetje weerbericht 's ochtends is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Komende weken op vakantie 😀 pak het weer op als ik terug ben
Ik heb ze wel wat moeten bijschaven en wat africhten voordat we op één lijn zaten.quote:
Hoe gaatie eend? Wie past er op die kleine meid van je?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze wel wat moeten bijschaven en wat africhten voordat we op één lijn zaten.
Wanneer ga je? En waarheen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Komende weken op vakantie 😀 pak het weer op als ik terug ben
Beetje zomerdag moet wat mij betreft 25+ zijn.quote:
Zo werkt het alleen nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje zomerdag moet wat mij betreft 25+ zijn.
Liefst nog tropisch
Ja vind ik ook wel lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje zomerdag moet wat mij betreft 25+ zijn.
Liefst nog tropisch
ik gun het iedereenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Niet zo miepen menson![]()
Het IS zomer![]()
Een dagje minder zon moet geen probleem zijn lijkt mij
Een dagje minder kan ik ook waarderen , het kan niet altijd mooi zijnquote:
Ik wil ook minder zonquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Een dagje minder zon moet geen probleem zijn lijkt mij
Ik heb dus liever koel en grijs een paar dagenquote:
Dan zit je vandaag goed als je in het oosten van het land woontquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dus liever koel en grijs een paar dagen
Doe mij maar hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dus liever koel en grijs een paar dagen
Vandaag dus niet want zonquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zit je vandaag goed als je in het oosten van het land woont
Aww dat is minder jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag dus niet want zon
nog een week, dan ben ik weer van die klote pillen af, en kan ik het beter hebben
Hier de hele middag al zonquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel lekker.
Het is hier bewolkt en het regent nu.
Maar als ik moet werken vind ik het minder erg, moet toch binnen zitten
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Nog 70 dagen volhouden dan is het weer Herfst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |