Inderdaad net gewassen in ultrasoon en nu drogen op theedoek die nog niet eens helemaal bedektquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:05 schreef maily het volgende:
ik dacht heel even dit: https://www.google.com/se(...)1280&bih=607&dpr=1.5
maar daar zijn het er veel te weinig voor .....
je zou ze idd op een tafel of een board kunnen plakken.
dan kun je ze nog meenemen bij een verhuizing
een theedoek niet helemaal bedekt .....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad net gewassen in ultrasoon en nu drogen op theedoek die nog niet eens helemaal bedekt![]()
Herit Coin app geïnstalleerd en gescreend eentje van 1951
Waarde 0,08 euro![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:26 schreef maily het volgende:
een theedoek niet helemaal bedekt .....
wat te denken van een grote spiegel, en dan de rand volplakken met muntjes?
wie weet krijg je nog andere ideeën als je daarmee bezig gaatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Zeker een goed idee
Maar nu zit mijn autisme in de weg die eerst vindt dat alles op jaartal gesorteerd moet worden![]()
En dat kan niet op een ronde spiegel, want aan het eind komt het elkaar tegenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Zeker een goed idee
Maar nu zit mijn autisme in de weg die eerst vindt dat alles op jaartal gesorteerd moet worden![]()
met het minste aantal beginnen in het midden en dan in een spiraal plakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat kan niet op een ronde spiegel, want aan het eind komt het elkaar tegen
Kan je dit uittekenen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
met het minste aantal beginnen in het midden en dan in een spiraal plakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |