En Crazy Train!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
En graag Iron Man en War Pigs in de lijst.
War Pigs had in `22 vanwege Oekraïne momentum. Zoveel dat het volgens mij op vrije keuze in de KKD stond. Werd toen totaal genegeerd. Vorige week zijn er een paar gedraaid vanwege dat farewell concert (oa Planet Caravan, de rest moet ik nazoeken thuis). Vandaag komen ze niet verder dan Paranoid vooralsnog...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
En graag Iron Man en War Pigs in de lijst.
Het viel mij de laatste dagen op dat veel dartsanthems het al geruime tijd goed doen in ?? ????? ??? ???????. Sommige bereikten afgelopen jaren hun hoogte positie ooit.quote:Wanneer komt de eeuwige WK darts bonus voor Planet Funk - Chase the Sun die het nummer ook naar de Top 2000 loodst?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gretzl op 22-07-2025 21:42:04 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Samequote:Op maandag 21 juli 2025 20:55 schreef Chiappucci het volgende:
Van het laatste blokje zijn die van Nena en Laura Pausini denk ik wel mijn favorieten. Als polyglot heb ik toch een zwak voor anderstalige muziek (lees: niet-Nederlands of -Engels)
Paranoid voor een verrassende top 10?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Paranoid en No More Tears gaan stijgen, ja
Zie dit fragment nu voor het eerstquote:Op maandag 21 juli 2025 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
1590 Fink - Looking Too Closely
Britse band rondom Fin Greenall met een klein radiohitje in Nederland, misschien ook wel omdat Ruben 'Wij zitten niet in Kiev, vriend' Hein de piano bespeelt op dit lied, met een mooie opbouw en fijne vocalen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het viel mij de laatste dagen op dat veel dartsanthems het al geruime tijd goed doen in ?? ????? ??? ???????. Sommige bereikten afgelopen jaren hun hoogte positie ooit.
Lijst van hoogste walk-on songs in de Top 2000 (2024):
0084. The Cranberries - Zombie
0092. The Killers - Mr. Brightside
0120. Oasis - Don't Look Back in Anger
0122. Black Sabbath - Paranoid (R.I.P. Ozzy)
0134. The Beatles - Hey Jude
0146. Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
0152. Jason Paige - Gotta Catch 'Em All (Pokemon Theme Song)
0158. Bryan Adams - Summer of '69
0162. Oasis - Wonderwall
0181. Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds
0193. Neil Diamond - Sweet Caroline
0294. Bon Jovi - Livin' on a Prayer
0304. Elton John - I'm Still Standing
0327. The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
0451. The White Stripes - Seven Nation Army
0536. Eminem - Without Me
0591. Tina Turner - The Best
0733. Status Quo - Whatever You Want
0790. Men at Work - Down Under
0825. Spandau Ballet - Gold
0940. David Guetta & Sia - Titanium
0972. Survivor - Eye of the Tiger
1192. Madness - Our House
1329. Chuck Berry - Johnny B. Goode
1384. Status Quo - Rockin' All Over the World
1548. House of Pain - Jump Around
Nu wachten tot Tetris, Last Friday Night, Losse Pols, De Toreador, I Predict a Riot, Freed from Desire, Chelsea Dagger, Give It Up, I'm Shipping Up to Boston, Greenlight en Don't Stop the Party gaan enteren
*Enkel PDC-darters met een tourkaart meegenomen en de prominente vrouwen.
Buiten mededinging o.a.:Vergeet Beatons anthem Stayin' Alive nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Ja ik heb Beaton niet meegenomen in de originele lijst omdat ie z’n tourkaart vorig jaar inleverde. Mag natuurlijk wel bij het overzicht van ouwe rotten die gepensioneerd zijn of alleen nog aan senior darts of modus meedoenquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet Beatons anthem Stayin' Alive niet
Ik denk dat de dab voor Suzan en Freek wel relatief mee gaat vallen nog idd. Zeker nu Freek enigszins stabiel lijkt naar omstandighedenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
En alle voorspellingen kunnen uit het raam:
https://nos.nl/artikel/2576113
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |