Vast weer een incident.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het woord "jongeren" begint zo langzamerhand lachwekkend te worden...
Inderdaad, zeg gewoon om welke type schorem dit gaat! Want dat weten we natuurlijk allangquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het woord "jongeren" begint zo langzamerhand lachwekkend te worden...
MC Makita in da house yo yoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Lopen die met Bosch's en Makita's rond?
De neefjes van Jos Brecht 😱quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar avontuur en hebben messen, ik denk dat het gewoon bushcrafters zijn.
In dit ruk- en sociaal wenselijke kotsland noemen we zware criminaliteit tegenwoordig avontuur zoeken. Alles om het beestje maar niet bij de naam te benoemenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar avontuur en hebben messen, ik denk dat het gewoon bushcrafters zijn.
Slechte jeugd, verkeerde vrienden, het is de schuld van de maatschappijquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Die jongeren zullen dan wel erg kwetsbaar zijn.
En de maatschappij dat ben jij 😱quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Slechte jeugd, verkeerde vrienden, het is de schuld van de maatschappij
Racisme, discriminatie en klimaatstress.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Slechte jeugd, verkeerde vrienden, het is de schuld van de maatschappij
Kogel- en steekwerend vest aan en voila, ze zijn niet meer kwetsbaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Die jongeren zullen dan wel erg kwetsbaar zijn.
Je schrijft "VVD" verkeerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rivaliserende jongeren van de rivaliserende plaatselijke hockeyverenigingen.
Bedank de PvdA maar voor het binnenlaten van dit tuig!
En ze blijven binnenkomenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Precies. Vooral die onder De Jong, Biesheuvel, van Agt, Lubbers, Balkenende, Rutte en Geert van der Schoof.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als het aan PvdA/GL, SP en D66 ligt nog heel veel meer. Daar zal de huidige instroom kinderspel bij zijn.quote:
Zelfs de SP noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als het aan PvdA/GL, SP en D66 ligt nog heel veel meer. Daar zal de huidige instroom kinderspel bij zijn.
De SP heeft het vooral graag over arbeidsmigranten (die tenminste bijdragen aan de economie en het invullen van vacatures), over asielzoekers (dragen niets bij en breken Nederland af) blijft het altijd angstvallig stil.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs de SP noemenjij hebt er overduidelijk echt to-taal geen verstand van, maar roept wel graag domme dingen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Lopen die met Bosch's en Makita's rond?
Fijn dat er nog partijen zijn die migratie niet als stok gebruiken om dit land nog verder lam te leggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De SP heeft het vooral graag over arbeidsmigranten (die tenminste bijdragen aan de economie en het invullen van vacatures), over asielzoekers (dragen niets bij en breken Nederland af) blijft het altijd angstvallig stil.
Gelukkig heb jij er wel verstand van - dat scheeltquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs de SP noemenjij hebt er overduidelijk echt to-taal geen verstand van, maar roept wel graag domme dingen.
Scheelt dat ja? Ik denk het niet, jullie blijven toch wel doen wat jullie doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er wel verstand van - dat scheelt
En wat doen wij doen volgens jou? Aangezien jij hier de expert bent hoor ik graag vanuit je glazen bol je objectieve mening ....quote:Op zondag 13 juli 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Scheelt dat ja? Ik denk het niet, jullie blijven toch wel doen wat jullie doen.
Hier verwacht jij helemaal geen serieuze reactie op, maar blijf gerust denken dat Geertje het allemaal voor je op gaat lossen.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
En wat doen wij doen volgens jou? Aangezien jij hier de expert bent hoor ik graag vanuit je glazen bol je objectieve mening ....
Hoogste tijd dat Geert Wilders wordt opgesloten inzake opruiing zoals laatst in Helmond en Zwolle en anders komt 'ie wellicht een keer de verkeerde tegen smerige haatzaaier dat hij is.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier verwacht jij helemaal geen serieuze reactie op, maar blijf gerust denken dat Geertje het allemaal voor je op gaat lossen.
Wilders is niks meer dan een marionet. Dilan en Mark moeten worden aangerekend dat zij het vorige kabinet hebben getorpedeerd met een sprookje om zo het hielenlik- en kontenkruipbaantje veilig te stellen. Dat sprookje heeft zoveel debielen naar de PVV geduwd.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat Geert Wilders wordt opgesloten inzake opruiing zoals laatst in Helmond en Zwolle en anders komt 'ie wellicht een keer de verkeerde tegen smerige haatzaaier dat hij is.
Ik stel je een normale vraag en dan reageer je zo? Tssss ...... teleurstellend hoor ...quote:Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier verwacht jij helemaal geen serieuze reactie op, maar blijf gerust denken dat Geertje het allemaal voor je op gaat lossen.
Eerst dicht je me toe een expert te zijn en vervolgens nog vreemd gewauwel over een objectieve mening uit een glazen bol.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik stel je een normale vraag en dan reageer je zo? Tssss ...... teleurstellend hoor ...
Het is toch meer het gedrag van de bovenklasse en niet van de onderklasse?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een volstrekt kansloze sociaal-maatschappelijke en sociaal-economische onderlaag.
Pak het woordenboek en zoek op sarcasme. Dat ik je dit nog moet uitleggen zegt alweer genoegquote:Op zondag 13 juli 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerst dicht je me toe een expert te zijn en vervolgens nog vreemd gewauwel over een objectieve mening uit een glazen bol.
Het lijkt eerder een sprookje.
Dus het was toch niet zo'n normale vraag? Lastig communiceren met lui als jij.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Pak het woordenboek en zoek op sarcasme. Dat ik je dit nog moet uitleggen zegt alweer genoeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |