abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218191103
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218191142
Neemt Lot bij AM nu afscheid van scouting of is het de laatste opkomst voor de zomerstop?

Dat eerste kan ik me bijna niet voorstellen bij de fam. Geerts, maar zo interpreteer ik de tekst van AM wel.
pi_218191183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Post-its het volgende:
Neemt Lot bij AM nu afscheid van scouting of is het de laatste opkomst voor de zomerstop?

Dat eerste kan ik me bijna niet voorstellen bij de fam. Geerts, maar zo interpreteer ik de tekst van AM wel.
AM is de koningin Overdrijven.
Gewoon de laatste opkomst voor de zomer dus.
pi_218191259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef Harper het volgende:

[..]
AM is de koningin Overdrijven.
Gewoon de laatste opkomst voor de zomer dus.
Dit dus.
pi_218191310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 11:29 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Watte?????

Je tuin stofzuigen?
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂
En ik veroordeel mensen niet die dat doen hoor, maar ze was toen ook zo hysterisch weer bezig dat ik echt mijn vraagtekens erbij had.
pi_218191338
Ik snap Sanneke niet. De ene keer zegt ze dat ze voldoende inkomen hebben, dat ze veel dure dingen heeft verkocht/kan verkopen, dat ze goed verdiend aan haar insta.

En een volgende keer is het weer huilen, moet ze voor 2,- per gerecht recepten hebben, schooien om een vakantie etc.

Als die ooit een huis krijgen wordt het één grote vraagbaak en een crowdfunding.
En die bakfiets is er nog steeds niet..
pi_218191359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:18 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂
En ik veroordeel mensen niet die dat doen hoor, maar ze was toen ook zo hysterisch weer bezig dat ik echt mijn vraagtekens erbij had.
Alles wat Debbie doet, doet ze in een staat van complete hysterie. Standaard gevolgd door allerlei aanvallen van het één en het ander en gejank #maximaalnormaalgedragvoorhaar
pi_218191376
de.blije.mama
13 u

Hey even een ander belangrijk punt: waarom lacht er niemand om mijn bio? Ik ga stuk zeg ik je.

Hahahihihoho
Ze heeft al heel lang dat ‘spreken is zwijgen, zilver is goud’. En nu wil ze weer even aandacht.
pi_218191386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
de.blije.mama
13 u

Hey even een ander belangrijk punt: waarom lacht er niemand om mijn bio? Ik ga stuk zeg ik je.

Hahahihihoho
Ze heeft al heel lang dat ‘spreken is zwijgen, zilver is goud’. En nu wil ze weer even aandacht.
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.
pi_218191403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap Sanneke niet. De ene keer zegt ze dat ze voldoende inkomen hebben, dat ze veel dure dingen heeft verkocht/kan verkopen, dat ze goed verdiend aan haar insta.

En een volgende keer is het weer huilen, moet ze voor 2,- per gerecht recepten hebben, schooien om een vakantie etc.

Als die ooit een huis krijgen wordt het één grote vraagbaak en een crowdfunding.
En die bakfiets is er nog steeds niet..
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.
Dat is gewoon opgegaan aan onzin.
pi_218191443
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:40 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.
Dat is gewoon opgegaan aan onzin.
Ik verbaas me daar ook altijd over, dat er mensen zijn die geld doneren voor luxe artikelen of voor bijv. schade door brand etc. Dat er destijds een doneeractie werd opgezet voor huisje.in.brabant vond ik ook zo bizar. Gelukkig werd die al gauw beëindigd.
pi_218191488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 12:38 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.
Die was toch echt te kinderlijk voor woorden he?
pi_218191497
Ik snap het grapje van DBM niet?
pi_218191518
Ohh, croc, krokodil
Snap em.
pi_218191804
AM is met S & S shoppen. Bij één story plaats AM de volgende tekst:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
pi_218191840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
pi_218191854
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).

Ik hoop dat S en S lekker de ruimte krijgen om te puberen en zichzelf te ontdekken buiten de telefoon van hun bemoeizieke moeder.
pi_218191855
quote:
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
pi_218191908
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).

Ik hoop dat S en S lekker de ruimte krijgen om te puberen en zichzelf te ontdekken buiten de telefoon van hun bemoeizieke moeder.
Ik snap het ook niet. Zulke dingen zijn gewoon prive.
pi_218192002
quote:
S gaat S achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?

En iedereen ontwikkelt zich hetzelfde?

Raar mens.
pi_218192014
Ik kijk nu heel vaak het filmpje van Debbie en rolstoel als ik even wil lachen, ben ik nu raar? Ik schiet er echt van in de slappe lach. 🤣
pi_218192033
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:

[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.

Ik heb zelf pubers en die zouden echt alleen maar mopperen.
pi_218192099
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef Julie81 het volgende:

[..]
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.

Ik heb zelf pubers en die zouden echt alleen maar mopperen.
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.
pi_218192111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?

En iedereen ontwikkelt zich hetzelfde?

Raar mens.
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?
pi_218192219
Bij Kyra haar man krijg ik ook altijd een beetje Roy vibes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')