AM is de koningin Overdrijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Post-its het volgende:
Neemt Lot bij AM nu afscheid van scouting of is het de laatste opkomst voor de zomerstop?
Dat eerste kan ik me bijna niet voorstellen bij de fam. Geerts, maar zo interpreteer ik de tekst van AM wel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef Harper het volgende:
[..]
AM is de koningin Overdrijven.
Gewoon de laatste opkomst voor de zomer dus.
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂quote:
Alles wat Debbie doet, doet ze in een staat van complete hysterie. Standaard gevolgd door allerlei aanvallen van het één en het ander en gejank #maximaalnormaalgedragvoorhaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂
En ik veroordeel mensen niet die dat doen hoor, maar ze was toen ook zo hysterisch weer bezig dat ik echt mijn vraagtekens erbij had.
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
de.blije.mama
13 u
Hey even een ander belangrijk punt: waarom lacht er niemand om mijn bio? Ik ga stuk zeg ik je.
Hahahihihoho
Ze heeft al heel lang dat ‘spreken is zwijgen, zilver is goud’. En nu wil ze weer even aandacht.
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap Sanneke niet. De ene keer zegt ze dat ze voldoende inkomen hebben, dat ze veel dure dingen heeft verkocht/kan verkopen, dat ze goed verdiend aan haar insta.
En een volgende keer is het weer huilen, moet ze voor 2,- per gerecht recepten hebben, schooien om een vakantie etc.
Als die ooit een huis krijgen wordt het één grote vraagbaak en een crowdfunding.
En die bakfiets is er nog steeds niet..
Ik verbaas me daar ook altijd over, dat er mensen zijn die geld doneren voor luxe artikelen of voor bijv. schade door brand etc. Dat er destijds een doneeractie werd opgezet voor huisje.in.brabant vond ik ook zo bizar. Gelukkig werd die al gauw beëindigd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.
Dat is gewoon opgegaan aan onzin.
Die was toch echt te kinderlijk voor woorden he?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
AM is met S & S shoppen. Bij één story plaats AM de volgende tekst:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Ik snap het ook niet. Zulke dingen zijn gewoon prive.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).
Ik hoop dat S en S lekker de ruimte krijgen om te puberen en zichzelf te ontdekken buiten de telefoon van hun bemoeizieke moeder.
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
S gaat S achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef Julie81 het volgende:
[..]
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.
Ik heb zelf pubers en die zouden echt alleen maar mopperen.
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?
En iedereen ontwikkelt zich hetzelfde?
Raar mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |