Jacuzziquote:
Of met je klokkenspel...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Tussen 5 en 6 uur 's ochtends in de tuin gaan zingen
Tussen 5 en 6 uur 's ochtends in de tuin met je philharmonisch orkest gaan spelen![]()
Heb ik vorige week gedaanquote:
Haar vriend lag boven te slapen. Feestvierders vonden haar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zet mijn geld in op femicide.
En dat sluit onder invloed zijn niet uit, want een dronken persoon is ook makkelijker te verdrinken. Dus daar kan de eventuele dader een kans hebben gezien.
quote:Ze waren eigenlijk de hele dag wel luidruchtig."
Ja fijn dit soort buurtbewoners. Zouden dit ook van die lui met zo'n afschuwelijk karaokeapparaat zijn geweest?quote:Volgens hem was het geen eenmalig feest: "Dat is niet alleen afgelopen keer geweest. Nou is het traumatisch afgelopen natuurlijk, maar het gebeurde regelmatig".
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Ja fijn dit soort buurtbewoners. Zouden dit ook van die lui met zo'n afschuwelijk karaokeapparaat zijn geweest?
Een paar uurtjes later was ze dood.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog beter is gewoon een paar uurtjes later gaan zingen.
Haha, heb ik toevallig ook al klaar staan voor vanavond. Tevens een jaccuzi.... 😀quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Ja fijn dit soort buurtbewoners. Zouden dit ook van die lui met zo'n afschuwelijk karaokeapparaat zijn geweest?
RIP alvast 😱quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Haha, heb ik toevallig ook al klaar staan voor vanavond. Tevens een jaccuzi.... 😀
Target acquired and locked on to, weapons free....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Haha, heb ik toevallig ook al klaar staan voor vanavond. Tevens een jaccuzi.... 😀
Hoezo? Het is toch je eigen tuin?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan
En pas om 12u 's middags mocht ik het politiebureau weer verlaten
Zal wel iets met drank en drugs zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Raar verhaal. Vraag me af hoe ze overleden is.
Idem!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik woon in Kaatsheuvel geen idee of dat dichtbij is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel iets met drank en drugs zijn.
Eindelijk nachtrust voor de buren. Het is ze gegund.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:17 schreef -river- het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn in die buurt nu.
Ik realiseer me dat dit een vooroordeel is, maar ik ben bang dat het hier niet om nette mensen gaat.quote:
Lijkt me zeker aannemelijk. Ik heb m'n "fair share" met drank en drugs gehad vroeger, maar om daadwerkelijk daardoor dood te gaan moet je echt wel heel erg je best doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap dat hier geroepen wordt dat het vast om drank en drugs gaat, maar dat betekent toch niet dat er sowieso geen verdachte omstandigheden kunnen zijn? Die opgepakte vent kan alsnog de oorzaak zijn, ondanks dat zij drank en/of drugs ophad (als dat zo was). Het één sluit het ander niet uit. Ze bubbelde blijkbaar vaker in de jacuzzi (of zwembad?).
Ik weet ook niet of ik zou zeggen "het was een drugsverslaafde aso, die met niemand rekening hield" als ik geinterviewd zou worden, en ze is net overleden.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Het leest nou niet of de buren die feestjes allemaal vreselijk vonden. Ik moet zelf niet denken aan buren die steeds zo luidruchtig zijn, maar eigenlijk klinken de buren die geïnterviewd zijn wel positief over haar en ach, ze hield van een feestje, maar ja.
En dat kan natuurlijk. Sommigen hebben daar simpelweg minder moeite mee, of slapen met oordopjes etc.
Ik snap dat hier geroepen wordt dat het vast om drank en drugs gaat, maar dat betekent toch niet dat er sowieso geen verdachte omstandigheden kunnen zijn? Die opgepakte vent kan alsnog de oorzaak zijn, ondanks dat zij drank en/of drugs ophad (als dat zo was). Het één sluit het ander niet uit. Ze bubbelde blijkbaar vaker in de jacuzzi (of zwembad?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |