quote:Volgens omwonenden zou de vrouw tussen 05.00 en 06.00 uur nog luid zingend in de tuin aanwezig zijn geweest.
Een briefje in de bus dat je tussen 5u en 6u in de vroege ochtend in de tuin gaat zingen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
Maar wat ik niet snap, is dat de buurt niet op de hoogte wordt gebracht, even een notificatie door de brievenbus 'hé buur we gaan om zus en zo laat flink wat lawaai maken, bij deze een notificatie, dan weet je er wat van af'
Het heet schappelijkheid. Wellicht niet bij iedereen bekend, nou ja, dan bij deze.
[..]
Dat lijkt mij wel zo netjes toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een briefje in de bus dat je tussen 5u en 6u in de vroege ochtend in de tuin gaat zingen?
Je kan toch even een A4tje door de bus doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat dit tot frustraties van buurtgenoten leidt, zo vroeg in de ochtend en dat in het weekend.
Insider?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In slaap gevallen waarschijnlijk half dronken.
Absoluut.quote:
Half?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In slaap gevallen waarschijnlijk half dronken.
Niet te vertrouwen, die Lavenquote:Daarom is een 21-jarige man uit Kaatsheuvel aangehouden.
Heb het idee dat ze niet het niveau nachtegaaltje heeft gehad....quote:Volgens omwonenden zou de vrouw tussen 05.00 en 06.00 uur nog luid zingend in de tuin aanwezig zijn geweest.
Niemand weet hoe en wanneer je overlijdt. Ongeacht je leeftijd dan toch liever zo dan door een smerige bom.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja op je 80 ste, niet op 21 jarige leeftijd.
De aangehouden jongeman zou 21 jaar zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja op je 80 ste, niet op 21 jarige leeftijd.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De aangehouden jongeman zou 21 jaar zijn.
Maar dat klopt niet; In eerste instantie liet de politie weten dat het om een 21-jarige verdachte zou gaan, nu blijkt de man 39 jaar te zijn.
Dat mevrouw 21 was kan ik nergens vinden.
Dat lijkt me ook het meest voor de hand liggende scenarioquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Is natuurlijk speculatie maar klinkt als te veel alcohol of drugs.
Meerdere mensen aanwezig, zingen om zes uur 's ochtends. Klinkt als feestje met genotsmiddelen en niet als een 1 op 1 ruzie in relationele sfeer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het meest voor de hand liggende scenario
Zwaar onder invloed nog even lekker chillen in het bubbelbad, even wegdommelen en hoppa, dood.
Nou... Misschien waren die anderen dat gezing ook beu?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meerdere mensen aanwezig, zingen om zes uur 's ochtends. Klinkt als feestje met genotsmiddelen en niet als een 1 op 1 ruzie in relationele sfeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |