Kan zķ op een tegeltje, dezequote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:03 schreef Metalfrost het volgende:
Klacht: fucking kutmongolen om 07:15u met een fucking vrachtwagen op de stoep tuintegels uitladen
Het is wel zaterdag, hč.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:11 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is halverwege de ochtend man. Ben je en werkloze ofzo
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:22 schreef Jordy-B het volgende:
Gisteravond om acht uur kregen ze de bevestiging dat de chauffeur op tijd zou zijn. "Kom Rinus, print snel nog even dertig A4'tjes voor de buren, want we moeten ze wel even op de hoogte stellen dat we ze gaan wekken".
Dan kan men er rekening mee houden, de nacht erop afstemmen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:18 schreef Jordy-B het volgende:
Want als ze het vantevoren melden, word je er niet wakker van?
"Jongens, ik ga uitloggen hoor. Ze komen morgen al vroeg stenen brengen bij de buren...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dan kan men er rekening mee houden, de nacht erop afstemmen.
Je weet niet wat hij de avond ervoor gedaan heeft... Misschien was hij wel tot twee uur 's nachts druk bezig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je rekening moeten houden met luie flikkers die nog in bed liggen stinken als de zon al bijna 2 uur op is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij de avond ervoor gedaan heeft... Misschien was hij wel tot twee uur 's nachts druk bezig.
Waarschijnlijk wel met vieze pagga slaan, maar dan nog.
quote:- Eej ken het hier niet een beetje rustig aan, er proberen hier nog mensen te slapen weet je !?
- OM HALF 2 'S MIDDAGS??!!
Een Fatsoenlijk mens zoals ik slaapt 's nachts. Maar nee, toen liep de halve camping nog te lollen en te schreeuwen in de polonaise. En toen heb er ook nog eentje tegen m'n tent aan te staan s.....
NERO GRIJP ZE!!!
Daar hoeven andere mensen toch geen rekening mee houden als iemand besluit om er een eigen dag/nacht ritme op na te houden. Als het donker is moet je stil zijn, maar als de zon op is mag je herrie maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij de avond ervoor gedaan heeft... Misschien was hij wel tot twee uur 's nachts druk bezig.
Waarschijnlijk wel met vieze pagga slaan, maar dan nog.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:22 schreef Jordy-B het volgende:
Gisteravond om acht uur kregen ze de bevestiging dat de chauffeur op tijd zou zijn. "Kom Rinus, print snel nog even dertig A4'tjes voor de buren, want we moeten ze wel even op de hoogte stellen dat we ze gaan wekken".
Blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:03 schreef Metalfrost het volgende:
Ik weet niet wat stadtjers gewend zijn maar wij dorpsmensen zijn sociaal, ook naar een ander toe.
Voor mijn part elke dag, maar het zou schappelijk zijn het van te voren te melden. Gewoon even op de hoogte stellen in de trant van 'hey ik ga vroeg in de ochtend geluid produceren, dat je er van af weet'.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Wanneer had die buur het dan moeten doen? Door de week werkt hij blijkbaar, zondag is in veel dorpjes nog een 'officiele' rustdag.
Heeft ie niet aan gedacht blijkbaar. Deze man wil dit zo snel mogelijk afhandelen zodat de rest niet meer uit hun zaterdagochtendsluimer wordt gehaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor mijn part elke dag, maar het zou schappelijk zijn het van te voren te melden. Gewoon even op de hoogte stellen in de trant van 'hey ik ga vroeg in de ochtend geluid produceren, dat je er van af weet'.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft ie niet aan gedacht blijkbaar. Deze man wil dit zo snel mogelijk afhandelen zodat de rest niet meer uit hun zaterdagochtendsluimer wordt gehaald.
En nu kan jij laten zien hoe sociaal jij bent naar je buren toe, door die man te gaan helpen met tegels sjouwen.
Kom dan als je zo stoer bent, dan krijg je een paar tikken met een ploertendoder op je knieën.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef matigeuser het volgende:
Terekte klakt.
Iedereen die in het weekend voor 09:00 herrie gaat maken is een grote lul en verdiend het om gebitchslapped te worden.
Ietsje later dan 7:15? In het weekend willen mensen uitslapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Wanneer had die buur het dan moeten doen? Door de week werkt hij blijkbaar, zondag is in veel dorpjes nog een 'officiele' rustdag.
Dus? Mensen willen zo veel. Ik, en een hoop anderen, willen een einde aan dierenleed maar de bio-industrie blijft gewoon bestaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:25 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ietsje later dan 7:15? In het weekend willen mensen uitslapen.
genoeg beroepen, zoals vrachtwagen chauffeurs, willen asap klaar zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:25 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ietsje later dan 7:15? In het weekend willen mensen uitslapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |