SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Het zou toch zonnig zijn vandaag?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel grijs buiten, zal @:Budapestenaar wel weer geregeld hebben
Dat dacht ik ook, al het maar niet zo bewolkt broeierig benauwd gaat wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch zonnig zijn vandaag?
hmm, als dat hier ook zo is moet ik maar gauw wat gaan doen..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
om 10 uur komt de zon eruit en loopt de temp op
Het zonnetje slaapt lekker uit vandaagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
om 10 uur komt de zon eruit en loopt de temp op
Voor mij als geograaf is dit natuurlijk nauwelijks serieus te nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, denken jullie zo over de provincie?
[ afbeelding ]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij als geograaf is dit natuurlijk nauwelijks serieus te nemen
Vind die 'heuvelrug' wel erg vlakquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, denken jullie zo over de provincie?
[ afbeelding ]
lol leidingen? druk berekeningen. hahahaha. echt ik heb die hele wateropleiding gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.
Ja maar geen transportleiding.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.
Jawel hoor, er komen twee nieuwe transportleidingen van de IJssel naar Twente. Daar gaat dit plaatje over.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik was naar het kitesurfen gegaan want volgens windguru was de wind goed. Kom ik daar. geen wind
Ja maar niet naar die vergadertafel he. Dat is een beetje onzin. Eigenlijk is heel veel op dat plaatje een beetje onzin.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor, er komen twee nieuwe transportleidingen van de IJssel naar Twente. Daar gaat dit plaatje over.
Daar weet Fles alles over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef kree het volgende:
maarre jullie in het oosten hebben toch alleen grondwater als drinkwater?
er zit een verschil tussen trouwens best wel dat hele proces.
Nou ja, ik weet niet hoeveel water jullie verbruiken tijdens het vergaderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet naar die vergadertafel he. Dat is een beetje onzin. Eigenlijk is heel veel op dat plaatje een beetje onzin.
mja daar ben ik nog niet achter. Gisteren hadden ze pas om 1700 goede wind maar zo lang wacht ik nietquote:
ja en ik meer over het westen met dunea. LOLquote:
Ah, je bent een collega van Fles dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja en ik meer over het westen met dunea. LOL
Maargoed wij krijgen dat niet zo mee op de werkvloer.
Heb wel die hele opleiding gedaan net als iedereen uit t land mss die bij drinkwater bedrijf werkt.
Voor mij is ie goed om te weten trouwens, maar wij zitten meer in productie als dat we over het leidingnet zelf gaan.
Die is direct guru af, neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik was naar het kitesurfen gegaan want volgens windguru was de wind goed. Kom ik daar. geen wind
Nee, dan roept het eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja daar ben ik nog niet achter. Gisteren hadden ze pas om 1700 goede wind maar zo lang wacht ik niet
nou weet ik niet? maar mss wel als ik het zo lees. iig werkzaam in drinkwater productiequote:
Klopt, momenteel wel. Al zijn we druk met proeven om ook oppervlaktewater te kunnen gebruiken en die zijn best veelbelovend. Maar dat zal best nog wel een paar jaar duren voordat dat daadwerkelijk uit de kraan komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef kree het volgende:
maarre jullie in het oosten hebben toch alleen grondwater als drinkwater?
er zit een verschil tussen trouwens best wel dat hele proces.
Precies dus dan kan ik niet kitesurfen. Plus als mijn kite in het water valt moet die eerst drogen voordat je hem weer inpaktquote:
ja, maar niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wil Vitens 2 leidingen van de IJssel naar Enschede? Om die Enschedeers te vergiftigen?
Wij hebben heerlijk helder bronwater.
Even via Windy kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Ik vond het gisteren al benauwd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, al het maar niet zo bewolkt broeierig benauwd gaat worden
nicequote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, momenteel wel. Al zijn we druk met proeven om ook oppervlaktewater te kunnen gebruiken en die zijn best veelbelovend. Maar dat zal best nog wel een paar jaar duren voordat dat daadwerkelijk uit de kraan komt.
Overigens zit ik niet in de productie maar in de ICT. Ik zie van alles langskomen en ik vind het ook best interessant, maar ik heb niet "die hele opleiding" gevolgd, welke opleiding dat ook precies mag zijn. Maar ik loop weleens een dagje mee met een ploeg monteurs om aansluitingen te saneren, en ik kom ook wel op productiebedrijven. Vinden ze altijd erg leuk, dat een ICT-er daar ook belangstelling voor heeft
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
loll nog wel, tis (zo leerde ik) kan nog best wel eens in de honderd jaar duren voordat oppervlakte water grondwater werd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wil Vitens 2 leidingen van de IJssel naar Enschede? Om die Enschedeers te vergiftigen?
Wij hebben heerlijk helder bronwater.
Volgens windguru waait het nu lekker daar het laatste halfuur.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zegt windguru
https://www.windguru.cz/1240248
Oh en dat jij dan met een busje het veld in moet om een lek op te lossen of zo? Dat heet bij ons Netbeheer & Levering geloof ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:25 schreef kree het volgende:
dat is dan meer zoals ze bij ons noemen Regiovoering, zeg maar die achter de knoppen zitten en ons zeggen als er ergens wat fout gaat
Ja het is behoorlijk urgent allemaal inderdaad. Hebben we het al eens eerder over gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
Er staat toevallig nu een heel artikel over drinkwater op Tubantia: https://www.tubantia.nl/e(...)ekend-meer~a32841e2/
nou niet helemaal. maar soort van, wel met busje naar toe, maar gesplitst is het bij ons tussen de productie locaties zeg maar, dus waar het water binnen komt (in de duinen hier dus na al een voorzuivering in berg ambacht)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en dat jij dan met een busje het veld in moet om een lek op te lossen of zo? Dat heet bij ons Netbeheer & Levering geloof ik.
Mag je die pdf überhaupt delen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet helemaal. maar soort van, wel met busje naar toe, maar gesplitst is het bij ons tussen de productie locaties zeg maar, dus waar het water binnen komt (in de duinen hier dus na al een voorzuivering in berg ambacht)
En dan zeg maar na alle filtratie totdat het weg gepompt word als leidingen naar steden en aansluitingen etc.
Mijn gebied dus waar ik in werk en is als elektro en instrumentatie. valt totdat (drink)water zeg maar de productie locaties verlaat.
Daarna is er hele andere afdelingen die de leidingen beheert ook nog natuurlijk naar zeg maar de aansluitingen zoals jij en ik ze kennen in huizen. Maar daar werk ik niet in.
grappig zeg, vind dit altijd onwijs leuk om ff te horen van ook zeg maar collega's van andere bedrijven en wat die dan zeg maar doen.
Het hele proces is wel anders zeg maar. in het westen dus of grondwater.
Daarom was die opleiding nog wel leuk want kom je andere tegen van water bedrijven .
Kennen jullie dat niet dan daar? denk vast wel maar van andere afdeling ik heb er wel van vitens bij gehad toen.
ik heb er wel PDF van trouwens van die hele cursus mocht je het boeiend vinden om eens te bekijken, maar moet je ff DM sturen want denk niet dat ik die zo mag delen hier openbaar.
geeft wel een goed idee ook van de verschillen in productie.
Katquote:
Euhm officieel wss niet, maar het is cursus materiaal enzo. oke zolang het niet openbaar staat enzo lijkt mij het geen probleem.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je die pdf überhaupt delen?
Ja denk dat dat voornamelijk afhankelijk is van je omgeving. Jullie hebben waarschijnlijk veel te maken met verzilting vanuit zee? En jullie hebben de duinen als filtergebied. Bij ons is de natuur weer anders. Hoewel, ook de Waddeneilanden (behalve Texel, dat is PWN) zijn ook van ons. Zou eens moeten vragen hoe het daar gaatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:38 schreef kree het volgende:
Het hele proces is wel anders zeg maar. in het westen dus of grondwater.
Heb hier weleens een rondleiding gehad door het waterwingebied. Was wel interessant.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk dat dat voornamelijk afhankelijk is van je omgeving. Jullie hebben waarschijnlijk veel te maken met verzilting vanuit zee? En jullie hebben de duinen als filtergebied. Bij ons is de natuur weer anders. Hoewel, ook de Waddeneilanden (behalve Texel, dat is PWN) zijn ook van ons. Zou eens moeten vragen hoe het daar gaat
verzilting deels, maar dat is niet het grootste probleem, aanvoer van zoet water en vergunningen wel. (natura 2000 etc) want tis natuurgebied ook. tja op een gegeven moment is het of we willen water. of het houd op een keer, net als met elektriciteit netwerk dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk dat dat voornamelijk afhankelijk is van je omgeving. Jullie hebben waarschijnlijk veel te maken met verzilting vanuit zee? En jullie hebben de duinen als filtergebied. Bij ons is de natuur weer anders. Hoewel, ook de Waddeneilanden (behalve Texel, dat is PWN) zijn ook van ons. Zou eens moeten vragen hoe het daar gaat
Wij hebben in de zomer vaak de jaarlijkse personeelsdag op zo'n locatie. Kun je ook alles zien en rondleidingen krijgen van de terreinbeheerders en zo. Supercoolquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hier weleens een rondleiding gehad door het waterwingebied. Was wel interessant.
Ja vergunningenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
verzilting deels, maar dat is niet het grootste probleem, aanvoer van zoet water en vergunningen wel. (natura 2000 etc) want tis natuurgebied ook. tja op een gegeven moment is het of we willen water. of het houd op een keer, net als met elektriciteit netwerk dus.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even op de fiets naar Boskoop. Altijd een lekker ritje.
Je moet wat als je een winkel zoekt die niet de AH is.
Het was zo toen ik er wasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens windguru waait het nu lekker daar het laatste halfuur.
Is dat niet genoeg?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was zo toen ik er was
[ afbeelding ]
klopt maar de drinkwater sector is niet voor niks aangeduid als essentieelal /vitaal sector ook. Dat gaat boven landbouw enzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vergunningenMaar ja de landbouw wil ook water en de industrie ook en de scheepvaart kan ook niet op zand varen. Iedereen wil water.
Voor zo'n kite niet nee. Je krijgt hem denk ik wel de lucht in maar niet genoeg om mij mee te trekkenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor zo'n kite niet nee. Je krijgt hem denk ik wel de lucht in maar niet genoeg om mij mee te trekken
Kom kom, hele zeeschepen varen op de wind. Zo dik ben je nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor zo'n kite niet nee. Je krijgt hem denk ik wel de lucht in maar niet genoeg om mij mee te trekken
denk minimaal 14 voor mij om die start te geven. Toen ik er was was het net 12 geloof ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]Hoeveel knopen wind moet er staan dan?
Het was dan heel even in de buurt van goed genoeg, maar nu is het teruggezakt naar 5 knopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk minimaal 14 voor mij om die start te geven. Toen ik er was was het net 12 geloof ik
ja tegen de tijd dat ik de kite had opgeblazen, mijn dingen had aan had getrokken was de wind alweer weg :pquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was dan heel even in de buurt van goed genoeg, maar nu is het teruggezakt naar 5 knopen.
https://www.windguru.cz/station/5721
quote:Op 11 juli verschijnt op Prime Video de documentaire 'One Night In Idaho: The College Murders'. De true crime-docu reconstrueert de beruchte moordzaak uit 2022 waarbij vier studenten van de universiteit van Idaho op gruwelijke wijze om het leven kwamen.
Volgens het weermodel GFS gaat het over meer dan een week wel flink waaien, maar dat is nog zo onzeker dat je er niets aan hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
September schijnt oke te zijn. ze organiseren dan ook een kite camp.
Want nu is het water ook heel laag en dat is voor beginners niet ideaal
ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het weermodel GFS gaat het over meer dan een week wel flink waaien, maar dat is nog zo onzeker dat je er niets aan hebt.
Dat heb ik hier nog nooit mee gemaakt. Weet niet hoe groot die kans is?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt er wel weer een keer een tyfoon.
Vorig jaar was er supertyfoon Yagi, maar ik denk dat Thailand toen vooral heel erg veel regen kreeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nog nooit mee gemaakt. Weet niet hoe groot die kans is?
was dat in oktober/november? Want toen waren er veel overstromingen in thailandquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar was er supertyfoon Yagi, maar ik denk dat Thailand toen vooral heel erg veel regen kreeg.
Die hoorden dat er iemand een illegale outdoor was/droger installatie had gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
We hebben nu het thaise swat team op het eiland, die zien er wel stoer uit. is blijkbaar een vrij nieuwe afdeling van de thaise politie
Was in september.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat in oktober/november? Want toen waren er veel overstromingen in thailand
Nou dan kan ik ze binnenkort verwachtenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hoorden dat er iemand een illegale outdoor was/droger installatie had gedaan.
Gaan ze niet controleren of je al aan de Muay Thai opleiding bent begonnen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
We hebben nu het thaise swat team op het eiland, die zien er wel stoer uit. is blijkbaar een vrij nieuwe afdeling van de thaise politie
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan ze niet controleren of je al aan de Muay Thai opleiding bent begonnen?
Als bewijs? Moet je dan ook een wedstrijd doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Mja moet binnenkort gaan en foto's maken
Nee maar misschien vraagt immigratie er om als je weer het land in komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Als bewijs? Moet je dan ook een wedstrijd doen?
Misschien kun je iets met AI fabriceren?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar misschien vraagt immigratie er om als je weer het land in komt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoorde vandaag ook dat er veel politie agenten op het eiland zijn om te sporten. Blijkbaar moeten ze zich om de 3 maanden wegen en als ze te zwaar zijn moeten ze verplicht gaan sporten. Ze krijgen geen nieuw uniform
Geen slecht ideequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je iets met AI fabriceren?
illegale Amerikanen deporteren?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ja das voor immigration. Maar dat doen ze hier regelmatig ja.quote:
Gaaf. Hier doen ze dat alleen om kentekens van foutparkeerders te scannen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das voor immigration. Maar dat doen ze hier regelmatig ja.
ze hebben ook een auto met camera;s op het dak die gezichtherkenning heeft. Zo pakken ze ook illegalen op![]()
4 Mint graagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kom iedereen even een zaterdag ochtend chocolaatje aanbieden
[ link | afbeelding ]
Dat was ook gewoon een kutplan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n balkon gezogen en zweet als een otter.
Ik kies I.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je zou via mij mogen kijken. Kan nog een profiel aanmaken zo te zien.quote:
[X] None of the abovequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
dus je kan em ook gelijk dweilen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n balkon gezogen en zweet als een otter.
nouja.. balkon stofzuigen vind ik ook al zoiets om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Balkon stofzuigen oke maar je balkon dweilen..
Dank je, al ging het hier om de Hema. Het is gelukt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De acht Hema's in Leiden en omstreken zijn niet goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, al ging het hier om de Hema. Het is gelukt.
Ik woon niet meer in Leiden, toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De acht Hema's in Leiden en omstreken zijn niet goed genoeg voor je?
korzakov slaat toe bij NKquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, toch.
Ja nou ja ik vind Amazon wel een chille webshop, jammer van de eigenaar maar vaak kom ik toch daar weer terecht als ik iets moet hebben. Tja dan heb je automatisch de streamingdienst erbij.quote:
Volgens mij krijgen de mensen die voor Amazon werken niet altijd even goed betaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
wat is er mis met bezos behalve dattie veel te veel geld heeft?
Ik las te snel en las Kinderopvang...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit alleen in het kindle-ecosysteem.
Bezos betaald zichzelf wel goedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de mensen die voor Amazon werken niet altijd even goed betaald.
Ik heb te lang niet meer op de middelbare school gezeten voor deze spelletjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Oke jongens ik heb jullie input nodig.
Er was hier een jongen op het eiland die inmiddels weg is. Hij was met mij aan het flirten en vroeg mij elke dag om dingen te doen maar goed omdat weer weg zou gaan ben ik er niet op in gegaan.
Nu is die thuis en hij video belt mij nu elke dag voor ruim een uur. Zodra ik reageer op een berichtje dan video belt die gelijk terug. En nu zegt die dus dat die nog met andere vrouwen belt/chat maar dat die dat eigenlijk niet wil en dat het geen toekomst heeft.
Hij vroeg ook als als ik in europa ben of ik dan langs wil komen...
Dus ik vroeg hem of die mij jaloers probeert te maken waarop die eerst over iets anders probeerde te beginnen ipv een antwoord te geven maar toen toch zei dat die dat niet deed, waarop die ook weer vroeg van of ik jaloers was en ik nee zei. ( ben ik wel)
Ik denk dat die dit soort dingen alleen zegt om mij jaloers te maken. Wat denken jullie?
mja het zijn echt spelletjesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb te lang niet meer op de middelbare school gezeten voor deze spelletjes.
Liefde is kijken of hij kijkt en als hij kijkt vooral niet terugkijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
15 x online en offline gaan op msnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
15 x online en offline gaan op msn
Met een ~ voor je naam zodat je hoger in de lijst stond
ja maar ik kan het niet bewijzen maar mijn gevoel zegt zo sterk dat die die dingen zegt om mijn reactie te pijlenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn interesse in iemand zou als sneeuw voor de zon verdwijnen als ik merk dat diegene me probeert te manipuleren.
oh jaaaaaaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nu al teveel gedoe is voor een lange afstandsrelatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Er was hier een jongen op het eiland die inmiddels weg is. Hij was met mij aan het flirten en vroeg mij elke dag om dingen te doen maar goed omdat weer weg zou gaan ben ik er niet op in gegaan.
Nu is die thuis en hij video belt mij nu elke dag voor ruim een uur. Zodra ik reageer op een berichtje dan video belt die gelijk terug. En nu zegt die dus dat die nog met andere vrouwen belt/chat maar dat die dat eigenlijk niet wil en dat het geen toekomst heeft.
Dus ik vroeg hem of die mij jaloers probeert te maken waarop die eerst over iets anders probeerde te beginnen ipv een antwoord te geven maar toen toch zei dat die dat niet deed, waarop die ook weer vroeg van of ik jaloers was en ik nee zei. ( ben ik wel)
Ik denk dat die dit soort dingen alleen zegt om mij jaloers te maken. Wat denken jullie?
Nee maar er is grote kans dat die terug komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nu al teveel gedoe is voor een lange afstandsrelatie.
Loopt er verder niks leuks rond in het echte leven?
Sorry, maar als je in dit prille stadium al denkt dat hij je probeert te manipuleren en je nu al advies moet vragen in dit topic dan zal het niks wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er is grote kans dat die terug komt.
Maar nee
Is wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
daarom dus gewoon voor altijd single blijven.
Als iemand dit soort spelletjes speelt is het mentaal geen volwassene, en zou ik er heel snel klaar mee zijn. Want dat blijft dan ook niet bij deze ene situatie, dat soort mensen blijven altijd spelletjes met je spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig hoef je je casus niet voor de rechter te brengen, en kan je gewoon de boel afkappen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik kan het niet bewijzen maar mijn gevoel zegt zo sterk dat die die dingen zegt om mijn reactie te pijlen
Nee we zijn ook te verschillend denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sorry, maar als je in dit prille stadium al denkt dat hij je probeert te manipuleren en je nu al advies moet vragen in dit topic dan zal het niks worden
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je casus niet voor de rechter te brengen, en kan je gewoon de boel afkappen.
ja dat dacht ik idd net ook na dit gesprek. Dit is nog 'onschuldig' maar daar zal het vast niet bij blijvenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand dit soort spelletjes speelt is het mentaal geen volwassene, en zou ik er heel snel klaar mee zijn. Want dat blijft dan ook niet bij deze ene situatie, dat soort mensen blijven altijd spelletjes met je spelen.
Of gewoon een normaal persoon treffen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
daarom dus gewoon voor altijd single blijven.
Ja denk het ook; jij gedraagt je gewoon normaal, en hij nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we zijn ook te verschillend denk ik
Nou zo ver zou ik ook weer niet gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk het ook; jij gedraagt je gewoon normaal, en hij niet
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk het ook; jij gedraagt je gewoon normaal, en hij niet
Gewoon terugsturen dat je liever Stardew Valley speelt dan dit soort spelletjes.quote:
mjaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon een normaal persoon treffen.
Lol goeie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen dat je liever Stardew Valley speelt dan dit soort spelletjes.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen dat je liever Stardew Valley speelt dan dit soort spelletjes.
Het is een verzamelplek voor rare mensen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
Das hier is wel lastig op dit eiland
mja ik las wel dat dit vaak gebeurd als je iemand leuk vindt. Dat men dit doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Kost ook zoveel onnodige energie hč, van die mensen die dingen zeggen om te zien hoe je reageert, of je jaloers proberen te maken. Doe gewoon normaal, we zitten niet meer in de brugklas
dat is de vertaling van Thailand inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een verzamelplek voor rare mensen?
Ja. Veel mensen met issues vanwege al die workshops die we hier hebben. Dus dan komen ze hier om zichzelf te healenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een verzamelplek voor rare mensen?
Ja ook veel vrouwen doen dat. Ik zei tegen Gergi op de 1e date gelijk: luister ik ben te oud om spelletjes te spelen, of pas na 3 dagen te appen om hard to get te spelen. Ik vond het gezellig en zou het leuk vinden om je nog eens te zien. Toen zei hij: nou dat is mooi, ik word ook kotsmisselijk van die spelletjes. Laten we volgend weekend naar de bergen gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik las wel dat dit vaak gebeurd als je iemand leuk vindt. Dat men dit doet.
oh, die werden altijd verwijderd hier.. schurftirritantquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, hier geen last van, is te duur om te healen denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Veel mensen met issues vanwege al die workshops die we hier hebben. Dus dan komen ze hier om zichzelf te healen
single blijven is echt makkelijkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon een normaal persoon treffen.
Zo irritant was dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En toen had je ineens 0 vrouwen in je lijstquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, die werden altijd verwijderd hier.. schurftirritant
lekker rustigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen had je ineens 0 vrouwen in je lijst
Ja, daar hoef ik echt geen moeite voor te doen.quote:
Ja text gewoon als je iets wil sturen. Neee dan ben je te eager ofzo zegt men dan. Snap wel dat je misschien verlegen bent en het niet zo direct durft te zeggen dat je iemand wel ziet zitten maar die spelletjes is dan weer een andere uiterstequote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook veel vrouwen doen dat. Ik zei tegen Gergi op de 1e date gelijk: luister ik ben te oud om spelletjes te spelen, of pas na 3 dagen te appen om hard to get te spelen. Ik vond het gezellig en zou het leuk vinden om je nog eens te zien. Toen zei hij: nou dat is mooi, ik word ook kotsmisselijk van die spelletjes. Laten we volgend weekend naar de bergen gaan.
Nou, zo iemand moet je eigenlijk gewoon treffen als je zelf niet van die ongein houdt, iemand die ook gewoon to the point isWat een verademing is dat dan.
volgens mij had ik sowieso weinig vrouwen op mn msn.. (*surprised pickachu*)quote:
Bootycall voor wanneer hij weer daar is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja ik geloof niet dat die belt met mij puur vriendschappelijk en je vraagt ook niet iemand om langs te komen als je elkaar nauwelijks kent. Dus dan is er maar 1 conclusie mogelijk ja
Nopes maar ik was erg naief en dacht oprecht dat wij vrienden warenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als een man moeite doet voor iedere dag dan is het niet vriendschappelijk
Moet kunnen toch, vooral als je vakantie hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goed begin van mn vakantie zeg ik maar
ja maar toch, heb nog genoeg te doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, vooral als je vakantie hebt.
Wandelen met collega en BBQen. Nu in Zwolle wachten op de volgende trein. 2367 stapjes al en dan moet het allemaal nog beginnenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook veel vrouwen doen dat. Ik zei tegen Gergi op de 1e date gelijk: luister ik ben te oud om spelletjes te spelen, of pas na 3 dagen te appen om hard to get te spelen. Ik vond het gezellig en zou het leuk vinden om je nog eens te zien. Toen zei hij: nou dat is mooi, ik word ook kotsmisselijk van die spelletjes. Laten we volgend weekend naar de bergen gaan.
Nou, zo iemand moet je eigenlijk gewoon treffen als je zelf niet van die ongein houdt, iemand die ook gewoon to the point isWat een verademing is dat dan.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar niet op een party eiland in Thailand.
Dat had ik net al verteldquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar niet op een party eiland in Thailand.
ook een vastgoed eiland zeker?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
overigens is dit eiland meer dan een party eiland
oh,quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee komen heel veel health freaks hier naar toe
wa blief?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
En aantal digital nomads neemt ook toe
Mensen die online werken. Programmeurs bv. dus zij komen hierheen met een westers goed salarisquote:
hmmms wat is jou definitie van goed salaris?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen die online werken. Programmeurs bv. dus zij komen hierheen met een westers goed salaris
Voor mij persoonlijk is boven 2000 al goed maar denk dat deze mensen minimaal 3000 verdienenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms wat is jou definitie van goed salaris?
Maar ze geven het toch wel uit in Bahts??quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze verdienen euro's :p daarom hebben ze het comfi
nouja kijk het gaat er ook om dat je genoeg verdient om tevreden te zijn enzo he en alles kunt betalen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is boven 2000 al goed maar denk dat deze mensen minimaal 3000 verdienen
ah okequote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen die online werken. Programmeurs bv. dus zij komen hierheen met een westers goed salaris
ja daarom hebben ze zo'n goede positiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ze geven het toch wel uit in Bahts??
maar ff serieus he, want ken via via iemand die altijd op de scheepvaart zat, naja genoeg binnen gehaald dus. en die heeft ergens daar maar een barretje geopend.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
veel van de villa's worden ook door hun gehuurd. Vaak wel met een groepje samen. En ze eten in de duurdere zaken
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
maar ff serieus he, want ken via via iemand die altijd op de scheepvaart zat, naja genoeg binnen gehaald dus. en die heeft ergens daar maar een barretje geopend.
lol kost geen reet daar alles blijkbaar en komt er prima rond.
tja. mss is het niet eens een slecht idee?
bedoel als je ton meeneemt bouw je een resort voor toeristen. en oke je laat de lokale bevolking werken voor 1 euro per uur?
Het harige monster is nog niet terug dus heb nog niet kunnen vragen.quote:
He, Bal, dit klinkt als een strak plan. Verkoop je huis, en verhuis naar Thailand om een tentje te beginnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
maar ff serieus he, want ken via via iemand die altijd op de scheepvaart zat, naja genoeg binnen gehaald dus. en die heeft ergens daar maar een barretje geopend.
lol kost geen reet daar alles blijkbaar en komt er prima rond.
tja. mss is het niet eens een slecht idee?
bedoel als je ton meeneemt bouw je een resort voor toeristen. en oke je laat de lokale bevolking werken voor 1 euro per uur?
Gamen. Wel weer genoeg huishouden gedaan vandaag. Vanmiddag nog even de was opvouwen die nu buiten hangt.quote:
thnxquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, Bal, dit klinkt als een strak plan. Verkoop je huis, en verhuis naar Thailand om een tentje te beginnen.![]()
lol ik huur enzo dus oke spaar wel wat. maar zelfs dat is nog een stap te ver voor mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, Bal, dit klinkt als een strak plan. Verkoop je huis, en verhuis naar Thailand om een tentje te beginnen.![]()
Ik moet nog beginnen met het huishouden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen. Wel weer genoeg huishouden gedaan vandaag. Vanmiddag nog even de was opvouwen die nu buiten hangt.
sterkte alvast.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met het huishouden.Daarna nog even weer Fall Guys spelen denk ik.
Mwah zoveel hoef ik niet te doen. Gisteren ook al van alles gedaan.quote:
Tafeltje vol in Thailandquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Het harige monster is nog niet terug dus heb nog niet kunnen vragen.
dan heb je 4 volle tafels.. das niet handigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Per gezelschap dus als je met 4 bent dan bestel je 4 keer tafeltje vol.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je 4 volle tafels.. das niet handig
*boekt BBQ afspraak...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik ken te veel mensen die in een flat wonen schijnbaar want nu je hier kan BBQ-n willen allemaal mensen dat ineens hier doen.
Te warmquote:
Als jij nou in de tuin bij de bbq gaat zitten, en wij allemaal binnen met Hedwig knuffelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Nee het gaat helaas niet samen want ze is bang voor de BBQ.
ik dacht dat hedwig knuffelen inbegrepen bij de BBQ afspraak zat?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
BBQ afspraak of knuffelen met Hedwig afspraak?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
85 euro. Haha.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
Hello i'm recruiter from big company. We want to offer you remote job. Salary 100 USD$ per day! Write back if you want job.
100$ per day, daar kom je toch tegenwoordig je bed niet meer voor uitMaar goed, wellicht dat dit in Nigeria een top salaris is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
Hello i'm recruiter from big company. We want to offer you remote job. Salary 100 USD$ per day! Write back if you want job.
100$ per day, daar kom je toch tegenwoordig je bed niet meer voor uitMaar goed, wellicht dat dit in Nigeria een top salaris is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
100$ per dag is ongeveer 2500 per maand bij vijf dagen week werken, wat op zich ook weer niet heel slecht is. Hangt er alleen nog van af hoeveel uur je voor die 100$ per dag moet werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als jij nou in de tuin bij de bbq gaat zitten, en wij allemaal binnen met Hedwig knuffelen?
Gewoon een simpele maar kaarsen houdt ze ook niet van.quote:
Niet alleen de BBQ helaas...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik huur iemand in voor 109 euro per uur, gisteren beetje uit zitten rekenen op jaarbasis.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
Nou ik zal je vertellen.. sinds jij hier bent geweest is ze wel afstandelijker geworden richting bezoek.quote:
Ik werd vanmorgen gebeld door een computerstem recruiter voor een baan. Of ik hem wilde toevoegen op whatsappquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
Vet nu heb je ineens een vet goede baan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen gebeld door een computerstem recruiter voor een baan. Of ik hem wilde toevoegen op whatsapp
Meteen gedaan natuurlijk
Verstandig hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen gebeld door een computerstem recruiter voor een baan. Of ik hem wilde toevoegen op whatsapp
Meteen gedaan natuurlijk
Heb eigenlijk geen idee wat ik per uur verdien, eens uitrekenen. Blijkt het dan minder dan 100$ per dag te zijn en moet ik toch maar reageren op die smsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik huur iemand in voor 109 euro per uur, gisteren beetje uit zitten rekenen op jaarbasis.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet nu heb je ineens een vet goede baan?
Ja dat klinkt een stuk beter dan dat aanbod dat ik kreegquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meteen gedaan natuurlijk
Och, als ze een half uurtje werk per dag verwachten, leuk bijbaantje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een smsje:
Ja bedankt, eindelijk weer aan het werkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat klinkt een stuk beter dan dat aanbod dat ik kreegFijne eerste werkdag!
Oooh klinkt allemaal heel geloofwaardig idd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Moest eerst alleen een paar duizend overmaken voor een assessment. Maar krijg ik dat natuurlijk allemaal terug straks
Trouwens je hebt hier fatigue management cursussen die door de zorgverzekering worden betaald, als je long covid hebt. Heb je dat in nederland ook (al gehad)?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt, eindelijk weer aan het werk
Ik heb het volste vertrouwen in meneer de computerstemquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh klinkt allemaal heel geloofwaardig idd.
Ik heb dat blijkbaar zelf goedgekeurd ergens afgelopen februari als reactie op een noodoproep, ik kreeg nu klachten over zijn disfunctioneren, dat bedrag viel me nu ineens op, meteen ingegrepen dus 1 augustus gaat zijn laatste dag zijn en ik kan weer goede sier maken met een frisse besparing, zo rolt de wereld.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee wat ik per uur verdien, eens uitrekenen. Blijkt het dan minder dan 100$ per dag te zijn en moet ik toch maar reageren op die sms
ahwwwquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn lekker lui
[ afbeelding ]
En daarna weer een nieuwe inhurenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat blijkbaar zelf goedgekeurd ergens afgelopen februari als reactie op een noodoproep, ik kreeg nu klachten over zijn disfunctioneren, dat bedrag viel me nu ineens op, meteen ingegrepen dus 1 augustus gaat zijn laatste dag zijn en ik kan weer goede sier maken met een frisse besparing, zo rolt de wereld.
Ja, daarom lijkt ie wel gesmoltenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwwwzal het wel zwaar hebben met deze temperaturen
Klinkt als wat ik met de ergotherapeute heb gedaan? Die heeft mij in het eerste jaar geleerd hoe ik met mijn energie moest omgaan en hoe, wanneer en hoelang ik moest rustenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trouwens je hebt hier fatigue management cursussen die door de zorgverzekering worden betaald, als je long covid hebt. Heb je dat in nederland ook (al gehad)?
heet = platquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom lijkt ie wel gesmolten
Ja is waarschijnlijk hetzelfde, wordt hier ook door de ergo aangeboden zag ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als wat ik met de ergotherapeute heb gedaan? Die heeft mij in het eerste jaar geleerd hoe ik met mijn energie moest omgaan en hoe, wanneer en hoelang ik moest rusten
Dat zat toen in het basispakket, Covid herstelzorg.
Yup. Gelukkig geen zon daar later. Wordt lekker fris.quote:
Bij hetzelfde bedrijf, maar ze zijn het me dubbel en dwars waard als ze ook echt wat kunnen, deze kan dat niet, hups hups oprotten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En daarna weer een nieuwe inhuren
Meestal krijg je dan korting op de volgende als je niet tevreden bent. Of je mag op cursus met je team.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij hetzelfde bedrijf, maar ze zijn het me dubbel en dwars waard als ze ook echt wat kunnen, deze kan dat niet, hups hups oprotten.
Ja dat zal welquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is waarschijnlijk hetzelfde, wordt hier ook door de ergo aangeboden zag ik.
nu kun je naar je telefoon kijken en geen normale zin formuleren. Dat is inderdaad vooruitgangquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Dat was voor ik weer hier kwam buurten. Daarvoor was ik nog veel zieker en kon ik amper naar mijn telefoon kijken of een normale zin formuleren.
De centjes zijn eventjes opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal krijg je dan korting op de volgende als je niet tevreden bent. Of je mag op cursus met je team.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu kun je naar je telefoon kijken en geen normale zin formuleren. Dat is inderdaad vooruitgang
Dokter: -"Na uw operatie zult u gewoon piano kunnen spelen."quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Als ik over een paar maanden ineens normale zinnen typ dan weet je dat ik weer vooruit ben gegaan
Ik vermoed dat ze fietsen verkopenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:04 schreef mschol het volgende:
schoenen maar even aandoen, even langs die fietsenzaak hier in de buurt, even kijken wat hun aanbod is...
nou, misschien wel alleen maar fatbikes..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze fietsen verkopen
Fiets even op dieet dan maarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, misschien wel alleen maar fatbikes..
Dat je in een slechte wijk woont.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Wat zegt het eigenlijk cultureel antropologisch gezien dat men slechts een specifieke bevolkingsgroep rond ziet hannesen op fatbikes?
Het is hier nog vrij wit en authentiek vergeleken bij Nieuw Nairobi en Nieuw Casablanca in de Randstad.quote:
Tokkies gonna tok.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier nog vrij wit en authentiek vergeleken bij Nieuw Nairobi en Nieuw Casablanca in de Randstad.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal je vertellen.. sinds jij hier bent geweest is ze wel afstandelijker geworden richting bezoek.Maar draait wel weer bij denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |