SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat Journals album van Justin Bieber is echt een masterclass in hedendaagse R&B![]()
SorryWilde ik even kwijt.
Also. Invincible van Michael Jackson is underrated.
(zit allemaal losse albums te luisteren, heerlijk)Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Kree jij doet wel eens wat in de muziekindustrie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nee joh amateur dingen enzo. niks pro.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree jij doet wel eens wat in de muziekindustrie?Do what you love, love what you do!![]()
Je moet het hier maar zien als een wachtkamer.
En dan kijken wie het langst zijn bek kan houden.
Er is er altijd èèn die wat gaat zeggen.
Als het je aanstaat lul je mee.
Zo niet, dan hou je je kop.
En dan heb je ook nog mensen die het niet kunnen hebben dat iemand anders het laatste woord heeft, maar zelf niets te zeggen hebben. Dat zijn de smilies.![]()
Heb je stiekem meegeschreven aan het repertoire van Suzanne en Freek?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie analysequote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:40 schreef marc0871 het volgende:
En dan kijken wie het langst zijn nek kan houden.
En dan heb je ook nog mensen die het niet kunnen hebben dat iemand anders het laatste woord heeft, maar zelf niets te zeggen hebben. Dat zijn de smilies.Trust nobody![]()
exact wat ik doe dus, en op een gegeven moment ben ik het zat en ga ik weer ff pleite.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:40 schreef marc0871 het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die het niet kunnen hebben dat iemand anders het laatste woord heeft, maar zelf niets te zeggen hebben. Dat zijn de smilies.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie't juist meer als een bruine kroeg. Elke tafel weer een ander gesprek. En de vaste gasten hebben hun ritueel (het spel)Well, life can be a riot
nee hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je stiekem meegeschreven aan het repertoire van Suzanne en Freek?Do what you love, love what you do!![]()
Risicootje iddquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
Nou ik ga zo ook maar weet niet of ik jullie wel alleen kan laten.Trust nobody![]()
Spijker > Kopquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:40 schreef marc0871 het volgende:
En dan heb je ook nog mensen die het niet kunnen hebben dat iemand anders het laatste woord heeft, maar zelf niets te zeggen hebben. Dat zijn de smilies.Well, life can be a riot
![]()
droomleven
Well, life can be a riot
ik heb hier wel eens liedje met teksten enzo gemaakt he met iemand van fok. het is zelfs nog tot muzikaal idee gekomen
niet vergeten. maar nooitnmeer uitgewerkt
tja, andere dingen weer tussendoor. maar nooit vergeten, heb het nog wel.
Maargoed aangezien jullie willen bolken vooral en ik geen zin heb om erover door te gaan hier in topic.....
dan maar niet he.
heb andere dingen ff aan mijn hoofd. die jullie trouwens ook niet boeien.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ik nou niet snap he... Oprechte vraag.quote:
Als je zo'n post maakt met dit soort pittige typfouten er in denk je dan niet "oh.. Misschien moet ik het nog even dubbel checken en wijzigen?
Zie regelmatig posts van je voorbij komen met typfouten, of alsof je het met een half oog typt. Dan denk ik, waarom toch posten?Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: