Gadverdamme zegquote:Déze bekende Amerikaanse keten opent eindelijk een filiaal in Nederland
Liefhebbers vragen er al jaren om, en het lijkt erop dat hun wens eindelijk in vervulling gaat. De populaire fastfoodketen Wingstop opent in Nederland een locatie, is op donderdag bekend gemaakt.
De Amerikaanse fastfoodketen staat bekend om hun chicken wings, die in verschillende ‘smaken’ verkrijgbaar zijn.
Wingstop naar Nederland
De verschillende smaken, zoals Atomic Heat (extreem pittig), Mango Habanero, Louisiana Rub en Lemon Pepper zijn al jaren populair (net als hun fenomenale ranch, die hopelijk ook op het Nederlandse menu zal staan), en ook op social media is de keten alsmaar populairder geworden. In de Verenigde Staten heeft Wingstop bijna 2300 filialen, en in totaal rond de 2500 filialen wereldwijd – alleen Europa leek achter te blijven.
Wingstop opende namelijk alleen filialen in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en pop-ups in Frankrijk, maar Nederlandse liefhebbers bleven vragen wanneer Nederland aan de beurt is. En daar is nu dan eindelijk een antwoord op gekomen: Wingstop in Nederland opent deze zomer nog, alleen de locatie is nog niet bekend – die wordt later bekend gemaakt.
“De Nederlandse fans kijken al tijden uit naar Wingstop”, aldus een woordvoerder van Wingstop. “We zijn er trots op dat we binnenkort onze eerste vestiging van Wingstop in Nederland openen.”
quote:
Hopelijk niet in Rotterdam of Amsterdam. Hier is al genoeg slecht aanbod.quote:Wingstop in Nederland opent deze zomer nog, alleen de locatie is nog niet bekend – die wordt later bekend gemaakt.
Dacht ik ook bij Taco Bell... inmiddels 10 locatiesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
Over 3 jaar: Wingstop vertrekt uit Nederland.
T zal vast niet zierikzee zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk niet in Rotterdam of Amsterdam. Hier is al genoeg slecht aanbod.
Zojuist naar elke hoek van mijn straat gelopen, geen mac, dit bericht is false informationquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:46 schreef cosmosis het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat elke Mcdrag vervangen wordt voor een Burgerking, waarom is die shit op elke hoek van de straat te verkrijgen en verdwijnt de Whopper in het straatbeeld? Ik snap het niet
Dan woon je op het platteland of in Zeelandquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zojuist naar elke hoek van mijn straat gelopen, geen mac, dit bericht is false information
Als je 2500 filialen hebt waarvan 2300 in de USA zou ik zeggen dat je toch hoofdzakelijk in Amerika actief bent hoor.quote:In de Verenigde Staten heeft Wingstop bijna 2300 filialen, en in totaal rond de 2500 filialen wereldwijd – alleen Europa leek achter te blijven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:52 schreef cosmosis het volgende:
Ziet er slechter uit dan KFC, en KFC mag de naam kipfrituur al niet noemen, alleen beroemd onder een bepaalde bevolkingsgroep
We hadden hier Five Guys een tijdje. Ook overpriced. Inmiddels weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, doe maar in Zuirhuisterveen ofzo. Hebben ze daar ook wat. En voor de echte hardcorefan die stapt maar in de auto als het echt zo geweldig is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Ik zat me al af te vragen: Wie post hem nou??!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Wingstops
https://youtube.com/shorts/M2QQg3LonfI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |