Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Met die stapelbedden die alle zicht binnen de kamer wegnam.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Elke week een eliminatie opdracht zie ik ook wel zitten.
Verliezen is exit binnen een uur, zoals EJVJL
Ine maudy mutte, 10 maudy grutte, 10 pond maudy, ine mieny maudy is gekozen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
"Geloot in m'n hoofd"?
Ik: Getal onder de 10
Ik: 5
Ik: Ah jammer joh!
Zoiets?
Palmaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Een oude bekende maakt zijn opwachting..
Marco engelbewaarderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Krijgen we die zanger weer (geen idee zijn naam)
quote:
Waterballonnen vullen (ivm warme weer)quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Oude bekende kan ook de knikkerbaan zijn of de electrospiraal, klimrek
We hebben al wat meuk uit de opslag gehad, zonder vermelding "oude bekende"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Oude bekende kan ook de knikkerbaan zijn of de electrospiraal, klimrek
Het zal wel een spelletje zijn, er moet morgen ook eten op de plank.. en veel meer eten van vorige cyclusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waterballonnen vullen (ivm warme weer)
che demi maudy juliaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En hebben ze hun "beste" spelers weggestemd
Goeie vraag.. ik kan niet in hun hoofd kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
che demi maudy julia
* greysbones vraagt zich af wie 5th bedoeld
dit is de enige echte RLS klusmanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ia die Klusman niet van vorig jaar "een eigen huis"?
Wim Vroegequote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van SBS ja
Bij het blok was het Ray
Labiel mokkel, ze zitten toch nog in het zelfde huis.quote:
geduldquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Geert het idee van een vriendin al heeft opgegeven.
Ja, maar nu zit ze met DIE DRIE in een bondje! En ze wil met Geertje of Romaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Labiel mokkel, ze zitten toch nog in het zelfde huis.
Inhaalslag, pompen tot je scheel zietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Komt goed.. Aldus Geertje.. tijd zat om bij te neuken later![]()
[ afbeelding ]
Ach ja. een rondje sauna wiebelenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Inhaalslag, pompen tot je scheel ziet
nouuuuquote:
nopequote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind die kluis er zo nep uitzien... Ligt dat aan mij?
Is met een heftruck naar binnen gerolt, doe je niet met een plastic kluisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind die kluis er zo nep uitzien... Ligt dat aan mij?
Oude loodsenbouwer.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék is die niet van ook Utopia loods bouwen?
[ afbeelding ]
Hij is wel flink "afgevallen"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék is die niet van ook Utopia loods bouwen?
[ afbeelding ]
TMIquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Aaah Justin heeft een splinter
arme jongen
Nou... is te snel gegaan, dus nu weer afbrekenquote:
hier zou je een livestream van moeten hebbenquote:
Mijn stap 1 bij hun zou Roma's mond dichtlijmen zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
de haaien gaan goed
(zolang Roma zich niet bemoeit )
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
Denk dat die hutten zo meteen naar de tuin verhuizen voor de zwarte schapen.
Haha inderdaad, zag ook dakleer met schroeven ipv de spijkers langskomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Haha, lekker, die schroeven die door het hout steken. Lekker veilig
Fabio hoor ik net. (En dus geleerd dat we een Fabio hebben!)quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:51 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nee die van de vossen , meteen drama
Ok Seymona, dan toch niet johquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha en dan heel NL over me heen krijgen, ongelukkig zijn en mijn tijd verdoen... no thanks
Noem dat maar in stilte, half NL kon meegenietenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Ah, allemaal ff Geert afzeiken omdat zijn vriendin hem in stilte gedumpt heeft
Ze heeft zelf geen woord gezegdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noem dat maar in stilte, half NL kon meegenieten
Hij heeft er mooi een Deempie voor terugquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha en dan heel NL over me heen krijgen, ongelukkig zijn en mijn tijd verdoen... no thanks
Iemand gaat nu klaarzittenquote:
Gevalletje Annetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze niet op tv willen, zonder verdere uitleg.
maar zijn vrienden ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Als ze niet op TV wil, dan had ze dat wel van tevoren met haar partner besproken en had Geert ook niet gevraagd of ze wilde langskomen / videobellen.
Ofwel; ze wil NU niet meer op TV. Waarom zou je op TV willen als het wat jou betreft al uit is.
Ja, die snappen nu ook dat Geert een gluiperd is.quote:
zijn ouders??quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
"Wil je nog andere mensen benaderen voor een verzoek?"
Geert kent geen andere mensen meer...
Telepatisch wippie zonder gespetterquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Roma voelt zich genaaid. En Che was niet eens in de buurt.
"Beste Geert, ook jouw ouders hebben laten weten niet open te staan voor een bezoek"quote:
Ouders, broers/zussen ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
"Wil je nog andere mensen benaderen voor een verzoek?"
Geert kent geen andere mensen meer...
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Beste Geert, ook jouw ouders hebben laten weten niet open te staan voor een bezoek"
Die zijn overleden en zijn broer ook, vandaar dat die vriendin en haar ouders zo belangrijk voor hem waren.quote:
Ook ineens doordat ze in een bondje zitten (en na de ruzie over wie er uit het bondje gekozen ging worden)quote:
Waarschijnlijk wat op of aftrekken van de letters.quote:
wie het snelst is verdient een briefquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Weer een Spelletje![]()
[ afbeelding ]
Je hebt wat te doen het weekend, text vertalen , misschien weet Chatgpt watquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie het snelst is verdient een brief
eerste zin is wat ik net posttequote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt wat te doen het weekend, text vertalen , misschien weet Chatgpt wat
Net een letter ernaast dus.quote:
F als E kan met de eerste 2 woorden, maar dan loopt het scheef.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie het snelst is verdient een brief
Zo te zien de letter ervoor of erachter.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
F als E kan met de eerste 2 woorden, maar dan loopt het scheef.
Wie het snelst is verdwenen, een brief welk avondje staat als eerste helemaal buiten de slaapkamer.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KLopt.. DeepSeek is nog bezig met de rest
Heb je een snellere AI?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie het snelst is verdwenen, een brief welk avondje staat als eerste helemaal buiten de slaapkamer.
aangezien ik geen enter kon doen
klopt hij niet helemaal meer
Sommige mensen hebben dat niet nodigquote:
Wie het snelst is verdient een brief , enquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie het snelst is verdwenen, een brief welk avondje staat als eerste helemaal buiten de slaapkamer.
aangezien ik geen enter kon doen
klopt hij niet helemaal meer
Huldequote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie het snelst is verdient een brief , en
Welk Bondje staat als eerste helemaal buiten de slaapkamer.. zoiets idd... Arme DeepSeek eindelijk een oplossing
De Caesar-cipher elke letter wordt in het alfabet 1 positie naar links geschoven
Nou.. volgens DeepSeek zit er een typfout in de text .. "cpoekf' wordt vertaald naar "bontje" en dat snapte DS niet in die zin, dus die bleef maar decoderen ... grappige ervaringquote:
Jahh was dat maar waarquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie het snel leest is veranderd een brief
Welk bondje staat als eerste helemaal
Buiten???
Ik heb helemaal niets gezien vanavond van de BG ik ga kijken of ik de nieuwe lijst zie staan en zal hem er in zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke kan de OP weer aanpassen
een nieuw team
Ahh ja// de zwarte schapen zijn Maudy, Demi, Julia , El_Chequote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezien vanavond van de BG ik ga kijken of ik de nieuwe lijst zie staan en zal hem er in zetten.
Ik heb gekeken maar zie geen n ieuwe lijst
Er is ook geen cap van nog, ik zou het nog maar even laten. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het morgen WEER anders isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezien vanavond van de BG ik ga kijken of ik de nieuwe lijst zie staan en zal hem er in zetten.
Ik heb gekeken maar zie geen n ieuwe lijst
Oh ik was te snelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja// de zwarte schapen zijn Maudy, Demi, Julia , El_Che
[ afbeelding ]
Het nieuwe bord.. zo lang het duurt![]()
[ afbeelding ]
Ah. dat lijkt een betere uitleg, maar het zwarte schapen bondje ligt al in de tentquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Helemaal buiten de slaapkamer
Dus
Wie het snelst de brief leest
Bepaald welk bondje buiten de slaapkamer slaapt.
Dat zou dan weer een switch kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah. dat lijkt een betere uitleg, maar het zwarte schapen bondje ligt al in de tent
Jah ga Dotje effe gek makenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou dan weer een switch kunnen zijn.
Daarom zei ik ook dat ze even moest wachtenquote:
Ik geloof nooit dat ze na één spelletje in één dag gelijk de groep verse Zwarte Schapen gaan wisselenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ze even moest wachten
Nee lijkt me ook wat onzinnig, maar ik snap die brief dan niet. Buiten slapen is toch echt in de tent.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze na één spelletje in één dag gelijk de groep verse Zwarte Schapen gaan wisselen
En de ZS retourgroep uit de tent wordt een nieuw Bondje, is wel de ultieme 4-mensen tegelijk wissel , erg verwarrend maar wel efficientquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook wat onzinnig, maar ik snap die brief dan niet. Buiten slapen is toch echt in de tent.
Die schapen blijven toch al een bondje? Die gaan niet meer terug naar hun oorspronkelijke of begrijp ik je verkeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de ZS retourgroep uit de tent wordt een nieuw Bondje, is wel de ultieme 4-mensen tegelijk wissel , erg verwarrend maar wel efficient
Sjah als het winnende crypto bondje buiten de slaapkamer staat moet wisselen met de tent.. is een prima wissel toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schapen blijven toch al een bondje? Die gaan niet meer terug naar hun oorspronkelijke of begrijp ik je verkeerd
Thnx. Zit nu in bed. Ga nu niet klungelen in de OP morgen weer. Of misschien even wachten zoals Soury zegt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja// de zwarte schapen zijn Maudy, Demi, Julia , El_Che
[ afbeelding ]
Het nieuwe bord.. zo lang het duurt![]()
[ afbeelding ]
Mij krijg je niet zo snel gek hoor. Wat vandaag niet kan komt morgen welquote:
Zou ik maar doen, we hebben iig alle namen dat is het belangrijkste (voor mij)quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Zit nu in bed. Ga nu niet klungelen in de OP morgen weer. Of misschien even wachten zoals Soury zegt.
Ja doe maar, en deze topic redt het waarschlijk toch niet tot maandagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Zit nu in bed. Ga nu niet klungelen in de OP morgen weer. Of misschien even wachten zoals Soury zegt.
O ja weekend geen bondgenoten natuurlijk. Ik doe het morgen vroeg wel even. Heb helemaal niets gezien het begin en toen ging de bel. De buuf kwam een bakkie drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja doe maar, en deze topic redt het waarschlijk toch niet tot maandag
Ja tijd zat, ik denk niet dat die situatie met die 4 ZS niet snel veranderd , elk bondje hun eigen ZS zal wel itgemolken moeten wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja weekend geen bondgenoten natuurlijk. Ik doe het morgen vroeg wel even. Heb helemaal niets gezien het begin en toen ging de bel. De buuf kwam een bakkie drinken.
Topics gaan ook rete snel de laatste tijd. Deze is vandaag geopend en alweer bijna vol. De volgende kan het ook aanpassen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja tijd zat, ik denk niet dat die situatie met die 4 ZS niet snel veranderd , elk bondje hun eigen ZS zal wel itgemolken moeten worden
Ze gaat dat niet volhouden die act van haar. Fabio kegelt haar wel onderuit, denk dat hij wel een leuke is voor de kiekersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het lijkt er op dat SloooMaa haar act een beetje laat vallen in het grotere bondje, ook dat knikkebollen bij elke lettergreep is weg.. misschien hebben Fabio en Marco een gezonde werking
Nerdy, dat oogt wel beter tegenwoordig tov al die geile MooiBoysquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat dat niet volhouden die act van haar. Fabio kegelt haar wel onderuit, denk dat hij wel een leuke is voor de kiekers
Haha ik zie geen enkele mooiboy daar. Fabio heeft wel een goed lichaam.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nerdy, dat oogt wel beter tegenwoordig tov al die geile MooiBoys
Ja het is geen BG on the Beach idd..die laatste aanwinst valt tegen... "De Show met gewone mensen.." begint een beetje aanvang te nemen..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik zie geen enkele mooiboy daar. Fabio heeft wel een goed lichaam.
Nou heel eerlijk heb ik in "ex on the beach" ook nooit een aantrekkelijke man gezien maar dat is dan meestal een karakter dingetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja het is geen BG on the Beach idd..die laatste aanwinst valt tegen... "De Show met gewone mensen.." begint een beetje aanvang te nemen..
Echte Show met échte mannen ...mannen in al hun kwetsbaarheid enzo, dat willen we zien tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk heb ik in "ex on the beach" ook nooit een aantrekkelijke man gezien maar dat is dan meestal een karakter dingetje.
Ja ahhhh...........quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Echte Show met échte mannen ...mannen in al hun kwetsbaarheid enzo, dat willen we zien tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Zo die opdracht is opgelost.quote:Wie het snelst is verdient een brief.
Welk bondje staat als eerst helemaal buiten de slaapkamer.
Toch knap, elke dag veel fysiek werk doen en dan nog zo in omvang groeien. Daar valt bijna niet tegen op te eten zou je denken....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja Wim is ook gegroeid in omvang de afgelopen jaren.
Ik heb de OP nu 6 keer bekeken maar ik zie geen Alex. Maar ik heb wel een slokkie opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Toch knap, elke dag veel fysiek werk doen en dan nog zo in omvang groeien. Daar valt bijna niet tegen op te eten zou je denken....
Die Alex begint me nu al te irriteren met elke keer zijn "nee, joh!"
Het ziet er naar uit dat het met die schapenduels een wekelijkse verandering zal of kan worden. Knippen en plakken dusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja weekend geen bondgenoten natuurlijk. Ik doe het morgen vroeg wel even. Heb helemaal niets gezien het begin en toen ging de bel. De buuf kwam een bakkie drinken.
Ik had precies hetzelfde hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:31 schreef KinKiJan het volgende:
Heb trouwens ook afgelopen seizoen van de verraders gekeken, en kan die Fabio gewoon niet loskoppelen van Christiaan Bauer. Komt waarschijnlijk vooral door de combinatie bril+kapsel, je kunt er ook helemaal geen kut mee, maar het is weekend dus we doen het er maar mee
Ach het is in de loods ook een zooitjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 04:08 schreef Dotteke het volgende:
Zoals beloofd de OP aangepast. Wordt wel een zooitje zo
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach het is in de loods ook een zooitje
Dus het past precies
Het was een grappige opdrachtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]nu je het er over hebt. Moet de uitzending nog terug kijken. Of zeg je laat maar het is niets?
Dan hoefquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was een grappige opdracht
Beetje ruzie
Een plottwist rondom de gekozen leden uit de bondjes
Op zich vermakelijk
Alleen niet baanbrekend
Je weet iig dat ze alle 20 wel blijven tot het einde, misschien in wisselende samenstellingen maar het zullen blijkbaar geen 5 Bondjes worden.. Misschien gewoon een OP met alleen de 20 Deelnemers "In wisselende vorm"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 04:08 schreef Dotteke het volgende:
Zoals beloofd de OP aangepast. Wordt wel een zooitje zo
Maar die was er nog niet, zodra die er is zal ik die er neer zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet iig dat ze alle 20 wel blijven tot het einde, misschien in wisselende samenstellingen maar het zullen blijkbaar geen 5 Bondjes worden.. Misschien gewoon een OP met alleen de 20 Deelnemers "In wisselende vorm"
Misschien is het idd beter om het bij 4x4 en 4 ZS te houden deze cyclus, teveel "verrassingen"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die was er nog niet, zodra die er is zal ik die er neer zetten.
Alexander komt mij ook heel erg bekend voor maar waarvan?????quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:47 schreef ThijsTH het volgende:
Die Tom herken ik van Lang Leve de Liefde een maand of 3 geleden.
En die Alexander komt me ook erg bekend voor, maar kan ik even niet plaatsen.
Edit: na even nadenken schoot me Secret Story (2011) te binnen en ja hoor, het blijkt waar. Alexander z'n geheim was dat ie ridder is. Hij was toen 29 en had nog (zwart) haar.
Hoe dan ook, de kaartenbak is weer opengetrokken. Jason van BB 2023 zit overigens ook in die kaartenbak, zei hij zelf in een Tiktok live laatst. Wie weet komt die ook ooit nog.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn overleden en zijn broer ook, vandaar dat die vriendin en haar ouders zo belangrijk voor hem waren.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:31 schreef KinKiJan het volgende:
Heb trouwens ook afgelopen seizoen van de verraders gekeken, en kan die Fabio gewoon niet loskoppelen van Christiaan Bauer. Komt waarschijnlijk vooral door de combinatie bril+kapsel, je kunt er ook helemaal geen kut mee, maar het is weekend dus we doen het er maar mee
Als ik het mij goed herinner, was er de vorige keer elke week een tweestrijd. En die kwam in de plaats van de wekelijkse uitdagingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet iig dat ze alle 20 wel blijven tot het einde, misschien in wisselende samenstellingen maar het zullen blijkbaar geen 5 Bondjes worden.. Misschien gewoon een OP met alleen de 20 Deelnemers "In wisselende vorm"
In een mascottepak bij een jureerbare opdracht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Ohhw.. die Paranoia is wel zielig aan het worden , Robert heeft de CamKoorts te pakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah ja er lopen er al 20 rond daar nu, wie zit er nog op Robert te wachtenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In een mascottepak bij een jureerbare opdracht.
Ouders aan kanker, broer weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]Gezamenlijk ongeluk?
[..]
Ik dus ook.
[..]
Als ik het mij goed herinner, was er de vorige keer elke week een tweestrijd. En die kwam in de plaats van de wekelijkse uitdagingen.
Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Ohhw.. die Paranoia is wel zielig aan het worden , Robert heeft de CamKoorts te pakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk die BS site. Maar ik mis hemquote:
Nou wat is die dan weer van plan, of is het een verzonnen verhaaltje van die sitequote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij vind zichzelf ook zo geweldigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke poging proberen om betaalde BN'r te worden, plekje opschuiven in de kaartenbak, mag je aanzitten aan een Ouwehoertafelquote:
Dat is het mooiste wat de programmamakers kan overkomen natuurlijk, dat ex-deelnemers om wat voor reden dan ook buiten de Poort gaan lopen bléren op allerlei "Media"quote:Op zondag 13 juli 2025 15:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij betreft mogen al die deelnemers die met de realiteits-programma's als beroep bezig zijn, wegblijven.
En dat zijn er nogal wat, gezien het vaak onduidelijk blijft welk ander beroep ze uitoefenen.
Wim was toch ook de bouwopzichter bij "Een eigen huis", vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja Wim is ook gegroeid in omvang de afgelopen jaren.
Zwembad hadden ze toch al in het magazijn liggen (Utopia, EJVJL)quote:Op maandag 14 juli 2025 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Ja klopt, heeft hij ook gedaan. Die zit diep in Talpa en doet echt bijna al die programma's. Ook de LLDL villa's heeft hij ingericht+tuin etc. Daar staat nu ook zo'n Utopia-zwembad zag ik van de week. Het zal trouwens ook niet lang meer duren voordat ze bij DB ook weer een zwembad krijgen.
Zal wel in 1 van die schuren rondom de loods hebben gelegen.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een verouderd exemplaar en stond daar zo scheef als een hoepel op dat terrein. Bij LLDL hebben ze wel hetzelfde model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |