SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik vermoedde al zoiets. Er gebeurde een hoop voor je eenmaal op pad kon.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat was bij mij woensdag al op na de ijsbal
Dus jij mocht leven met mijn overprikkelde brein die middag
Maar, geiten gelikt, ijsjes geaaid, mission accomplished.
🐙![]()
Geiten likken
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Waren de ijsje lekker zacht om te aaienquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik vermoedde al zoiets. Er gebeurde een hoop voor je eenmaal op pad kon.
Maar, geiten gelikt, ijsjes geaaid, mission accomplished.
Ja en de helft zonk pas in toen ik thuis wasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik vermoedde al zoiets. Er gebeurde een hoop voor je eenmaal op pad kon.
Maar, geiten gelikt, ijsjes geaaid, mission accomplished.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geitenkaasbavarois gehad. Smaakte zoals geiten ruiken
Best lekker
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Best lekker
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dit waren ijsjes van geitenmelk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Best lekker
Ik wist echt niet wat ik moest verwachten, maar het was wel lekker.
🐙![]()
Kaas is de baasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaas uit het vuistje..Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Ja, ik hou ook wel van geitensmaakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit waren ijsjes van geitenmelk.
Ik wist echt niet wat ik moest verwachten, maar het was wel lekker.
Maar ach, er is weinig dat ik niet lust.
Vooral koffie
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Best lekker
O nu al? Ben je al op het festival?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Mijn hond wil niet wandelen. Ligt nog steeds languit op de bank maar wel nu half op mijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Knuffelenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond wil niet wandelen. Ligt nog steeds languit op de bank maar wel nu half op mij
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar normaal gesproken staat hij klaar om half 1 om te gaan wandelenquote:Trotste mama van Ambar
quote:
Kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
🐙![]()
Is dat @Vino_Tinto ? Met haar Ibizaroze nagellak?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:35 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:greysbones @:maily
Het achtervolgd me![]()
Nee geintje!
Ziet er heerlijk uit!
Leuke kleurplaat ook![]()
![]()
A gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is gelukkig de hele dag al geen zon te zienquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
dan ga ik maar mijn beentjes strekken in de zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas is nu even hevig teleurgesteld...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook wel van geitensmaak
Vooral koffieHow can I make this topic about me?![]()
Ik wilde vanmiddag ook naar de stad, maar ik kreeg een telefoontje of de schilder vandaag al komen om de boel te herstellen die de glaszetters vernield hadden.quote:
Dus ja ik wil de boel klaar zit al meer dan een maand te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooi, dan is het nog voor het weekend klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag ook naar de stad, maar ik kreeg een telefoontje of de schilder vandaag al komen om de boel te herstellen die de glaszetters vernield hadden.
Dus ja ik wil de boel klaar zit al meer dan een maand te wachtenHow can I make this topic about me?![]()
Nope ze gaan eerst herstellen, moet bijgewerkt worden met epocsie of zoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mooi, dan is het nog voor het weekend klaar.
Dat moet drogen. Hij is nu alles aan het afkrabben alle kit dit ze te veel hebben gebruikt, dan moet hij weet zien dat hij de de boel gladkrijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit aan de latte macchiato.quote:![]()
misschien een verrassing voor velen.....
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik zit aan de latte macchiato.![]()
misschien een verrassing voor velen.....
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik zit aan de latte macchiato.![]()
misschien een verrassing voor velen.....![]()
Ik was even naar de supermarkt, groente halen heb ik ook meteen weer kitkat mocha gekocht"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zal epoxy zijn, een soort harsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ze gaan eerst herstellen, moet bijgewerkt worden met epocsie of zo
Dat moet drogen. Hij is nu alles aan het afkrabben alle kit dit ze te veel hebben gebruikt, dan moet hij weet zien dat hij de de boel gladkrijgtHow can I make this topic about me?![]()
Want de sperziebonen die ik gisteren had gekocht, zaten bruine plekken op
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O lekker heb gisteren net de laatste gegeten die ik in huis had.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zal het zijn. Wat een klus alleen omdat er een stel bootwerkers aan de gang gegaan zijn hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal epoxy zijn, een soort harsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind ik zelf lekkerder dan de groene, en heb opal pruimenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb gisteren net de laatste gegeten die ik in huis had."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan doe je die er uit snijden, kan je de rest wel opeten hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:56 schreef Lovely het volgende:
Want de sperziebonen die ik gisteren had gekocht, zaten bruine plekken op
Tegenwoordig ligt het allemaal te vochtig in de schappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijft er niets overquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je die er uit snijden, kan je de rest wel opeten hoor
Tegenwoordig ligt het allemaal te vochtig in de schappen
Is mijn dochter. Zal straks eens vragen of ze vino drinkt 😊quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat @:Vino_Tinto ? Met haar Ibizaroze nagellak?![]()
Nee geintje!
Ziet er heerlijk uit!
Leuke kleurplaat ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon opeten. Niet zo zeuren. Vroeger was het ook niet perfectTrotste mama van Ambar
succes met al dat gedoe in je huisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Wat een klus alleen omdat er een stel bootwerkers aan de gang gegaan zijn hier.How can I make this topic about me?![]()
Ik stuur het wel naar jou op mag jij het etenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon opeten. Niet zo zeuren. Vroeger was het ook niet perfect
Zou niet best zijn #nixonder18quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is mijn dochter. Zal straks eens vragen of ze vino drinkt 😊![]()
![]()
Ik eet ook alleen de gele hoor vind de groene ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik zelf lekkerder dan de groene, en heb opal pruimenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, zo erg, dan ging ik er mee terug als ik jou wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik ook.. maar vandaag nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zo erg, dan ging ik er mee terug als ik jou was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens kijken wat deze weer gaan vernielenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
succes met al dat gedoe in je huishet kan hier nooit goed gaan
Ja vakantie tijd en weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe laat begint het spektakel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm spicy eten ook niet.quote:
En ik bedoelde van het reguliere voedsel
Was je alweer vergeten dat ik geen koffie lust?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is nu even hevig teleurgesteld...![]()
het is wel een vrijdag maar gelukkig niet de 13e. dus het moet nu wel goedkomenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens kijken wat deze weer gaan vernielenhet kan hier nooit goed gaan
Ja, gaat is ze naar toe toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en middagje outsiders natuurlijk
Ik ken ze niet de outsidersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar houden we het maar op Wat stinkt dat spul zeg bah bah bahquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is wel een vrijdag maar gelukkig niet de 13e. dus het moet nu wel goedkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Outsiders is een hemquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat is ze naar toe toch?
Ik ken ze niet de outsiders
nee nee. maar dat het zo heftig was dat je het helemaal niet blieft.... ik dacht alleen van gewoon liever theequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik geen koffie lust?
O door de s er achter dacht ik aan een bandquote:
O is een DJniet eens een zanger of een band
Oh nee, ik lust het echt nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee. maar dat het zo heftig was dat je het helemaal niet blieft.... ik dacht alleen van gewoon liever thee
Alleen in tiramisu en koffiekoekjes wel
Ik heb net mijn laatste trek speculoos weg gewerktquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik geen koffie lust?![]()
Smaakt ook naar koffie maar niet level ik kots het uit
En weg gooien is zonde van het geldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: