Als je er zelf tussen staat boeit het wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
"De credits"
Of nog langer?
Een lijst met honderden namen boeit niemand?
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je er zelf tussen staat boeit het wel.
Dan zet je hem toch gewoon af? Al maken ze er 34 uur van....wie maalt daar nou om?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
"De credits"
Of nog langer?
Een lijst met honderden namen boeit niemand?
Ook als je ergens na 13 minuten credits in supersnelheid voorbij komt scrollen en je wéét dat niemand dat ooit gaat zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
of voor alle juristen die allerhande deals maken over copyrights of aanhangende rechten ...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook als je ergens na 13 minuten credits in supersnelheid voorbij komt scrollen en je wéét dat niemand dat ooit gaat zien?
Soms word je gefopt als je het even vergeten bent. Dan kijk je een supergoeie film zie je nog 35 minuten staan. Denk je oh nice nog ff. Maar dan is het eigenlijk nog maar 15 min want daarna komt die debiele outroquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch gewoon af? Al maken ze er 34 uur van....wie maalt daar nou om?
Hier idem. Of de bloopers laten zien. Heerlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk de aftiteling, ik mis dat echt bij films op de commerciële zenders. Nog wat muziek, de sfeer van de film nog even vasthouden, wat napraten. Soms nog wat extra materiaal en bij bijvoorbeeld HotShots gewoon een recept voor brownies.
Ik hou ervan
Jij onthoudt serieus al die namen en gaat ze vergelijken met andere films?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terwijl die mensen niet eens echt bestaan. Ze zijn ook vaak maar bij één productie betrokken en bij de volgende film zie je weer een lijst met volledig andere willekeurige namen.
Ik houd een excelbestandje bij die ik kan cross referencen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij onthoudt serieus al die namen en gaat ze vergelijken met andere films?
Zeg je dat nu omdat je dat dénkt (en het misschien zelf heel aannemelijk vind klinken) of heb je daarvan bewijzen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terwijl die mensen niet eens echt bestaan. Ze zijn ook vaak maar bij één productie betrokken en bij de volgende film zie je weer een lijst met volledig andere willekeurige namen.
Gewoon ai name generator gebruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoef jou helemaal niets te bewaizen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je dat dénkt (en het misschien zelf heel aannemelijk vind klinken) of heb je daarvan bewijzen?
Roosje snapt die ding.quote:
Nee inderdaad niet, de impressie die ik heb van de waarde van wat je roept, blijkt sowieso te kloppen…quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoef jou helemaal niets te bewaizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |