Ja dusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijdt die Caravane vandaag ook dat extra rondje? Of vinden ze het na de eerste keer verder wel prima met die Mûr?
Hij gaat voor het geel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:30 schreef franklop het volgende:
Je gaat bijna denken dat Mathieu heeft gezegd; bekijk het lekker maar, ik ga niet voor het groen
Zei toch eerder dat hij moest meedoen bij tussensprint van zijn ploeg?
Nee kan je echt niet zeggen Amstel goldrace niet vergeten man.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De rit van 2021 gaat nooit meer overtroffen worden. Vind het zijn mooiste overwinning.
Staat echt wel stapje achter op de AGR 2019 hoor. Wat mij betreftquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De rit van 2021 gaat nooit meer overtroffen worden. Vind het zijn mooiste overwinning.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mur de Bretagne was veel knapper en emotioneler, de Amstel Gold Race was wel een stuk spectaculairder.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat echt wel stapje achter op de AGR 2019 hoor. Wat mij betreft
Vond de Touretappe mooier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat echt wel stapje achter op de AGR 2019 hoor. Wat mij betreft
Mathias Frank, jeetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Quiztijd! https://www.sporcle.com/g(...)e-top-10---2010-2016
79/100. Bijzonder hoeveel renners je toch weer vergeten bent.
Ook alleen maar omdat poupou net dood was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mur de Bretagne was veel knapper en emotioneler, de Amstel Gold Race was wel een stuk spectaculairder.
Poulidor was toen al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat poupou net dood was.
Het ging ook meer om het geel. Dat was nogal symbolisch.quote:
Dat had ik met Meintjes. Zelfs de landcode 'RSA' hielp daarbij niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kwam niet op Yates en Yates. Voelt echt als een totaal ander tijdperk. Was zelfs aan het hypothekeren over Peter fucking Kennaugh.
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie dat Vingegaard eens zich moet gaan focussen op de Waalse klassiekers? En niet alleen op de Tour?
Ik vulde Sanchez in, met Samuel in het achterhoofd. Bleek Luis Leon ook gewoon een keer bij de eerste 10 gereden te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Kopman Kruijswijk was ik alweer straal vergeten, over andere tijdperken gesproken
Die was ook compleet uit mijn geheugen gewist.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben Plaza had ik ook niet direct verwacht.
Al die dopinghonden die commentaar leveren op de tactiek van Visma terwijl ze zelf nooit verder kwamen dan 3 weken lang volkomen doorgesnoven op kop beuken op elke klim is een erg onleuke rubriek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, ik snap wel dat Bjarne meer op heeft met rijden van Pogacar
Dat had ik met Dani Navarro en Andrew Talansky.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was ook compleet uit mijn geheugen gewist.
Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, bijvoorbeeld Contador, maar de meesten waren niet heel tactisch onderlegd. Lance die het wielrennen bijna niet volgt en ook altijd commentaar heeft is ook altijd een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die dopinghonden die commentaar leveren op de tactiek van Visma terwijl ze zelf nooit verder kwamen dan 3 weken lang volkomen doorgesnoven op kop beuken op elk klim is een erg onleuke rubriek.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, bijvoorbeeld Contador, maar de meesten waren niet heel tactisch onderlegd. Lance die het wielrennen bijna niet volgt en ook altijd commentaar heeft is ook altijd een leuke rubriek.
Kon niet op zijn naam komen maar wist wel dat het die wielrenner was die ooit met Gesink streed om de zege in de ronde van Californie.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
Van die 8e plek van Tom Danielson kan ik me ook helemaal niets meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |