Wie gaat controleren als de vlucht weg is? Arkea en Alpecin? Joe Eeh Ieh? FDJ?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef H.Vviv het volgende:
Lijkt mij wel vrij kansloos dat de vroege vlucht het gaat halen.
Dat valt nog te bezien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef H.Vviv het volgende:
Lijkt mij wel vrij kansloos dat de vroege vlucht het gaat halen.
Gezien de interviews vooraf UAE en Alpecin.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat controleren als de vlucht weg is? Arkea en Alpecin? Joe Eeh Ieh? FDJ?
Als er 2 ploegen gaan controleren lijkt het me kansloos, maar de vraag is natuurlijk welke ploegen dat gaan zijn.quote:
UAE, helemaal als er wat Visma meezit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat controleren als de vlucht weg is? Arkea en Alpecin? Joe Eeh Ieh? FDJ?
Die hebben gisteren anders al flink wat gepakt voor de gele nummertjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
UAE, helemaal als er wat Visma meezit.
De gele nummertjes boeit echt helemaal niemand joh.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben gisteren anders al flink wat gepakt voor de gele nummertjes.
Dat is bijvangst, maar aangezien het nu een strijd lijkt tussen UAE en Visma, zal dat wel een erezaak wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De gele nummertjes boeit echt helemaal niemand joh.
UAE haat Visma, dus die kunnen best uit pure afgunst achter ze aan gaan rijden.
Ik heb het idee dat jij in letterlijk ieder Frans dorp bent geweest. Jij zou eigenlijk die voorbeschouwingen moeten schrijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik was een maand geleden nog in Saint-Malo! Toeristen trap, wel mooie kuststrook.
Gecombineerd met Joris die alleen maar popi jopi doet is het niet om aan te horen. Op een reisdag in de auto maar opgezet, maar liever niet nog een keerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ze zsm naar de NOS worden gepromoveerd? Hoorde gisteren Radio Tour en Knetemann liep daar nog maar weer es open deuren in te trappen zonder enige kennis van zaken. Wat een vervelende vrouw
Ik ben eigenlijk Ilja Gort.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij in letterlijk ieder Frans dorp bent geweest. Jij zou eigenlijk die voorbeschouwingen moeten schrijven.
Weten WE al waarom Joris er opeens niet meer was?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gecombineerd met Joris die alleen maar popi jopi doet is het niet om aan te horen. Op een reisdag in de auto maar opgezet, maar liever niet nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |