Stef is een fenomeenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stef ging er weer eens met gestrekt been in tegen de Vlaamse media.
quote:Op zondag 20 juli 2025 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stef ging er weer eens met gestrekt been in tegen de Vlaamse media.
Hoewel niet heel goed voor de sfeer, zou Stef best wel eens gelijk kunnen hebben. Iets minder geforceerd nog altijd een opvolger van Eddy zoeken kan misschien na 50 jaar wel.quote:
Thijs heeft ze ook regelmatig amateurs genoemd bij UAE (met als toppunt afgelopen Giro), maar deze Tour niet inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef Remco het volgende:
TDF zou ziedend worden van deze uitspraken van Niki en Thijs die de omkadering van UAE perfect noemen en dan met name de hittetraingen en het hitteprotocol waardoor Wellens nu kan winnen.
quote:
Hier werd in Vive le Velo uitgebreid op teruggekomen, een aanrader om terug te kijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef kibo het volgende:
Deze uitzending is Beter te pruimen dan het geneuzel bij vlv
Delen van Gelderland behoorden in het verleden wel tot "Holland".quote:Op zondag 20 juli 2025 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de acteur aan tafel is Arensman een Hollander. Zo ver ik kan nagaan is hij geboren in Gelderland
Dit worden heel erg veel boze HLN-reaguurders.quote:
Dione ziet er (nog steeds) leuk uit en is een sympathieke, enthousiaste gastvrouw, maar het is stuitend hoe weinig verstand van de koers en alles eromheen ze na al die jaren heeft.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dione die dat bord van Alaphilippe en Van Aert aankondigt en dan totaal de clue niet snapt, onder welke steen lig je dan
Is ook het enige wat ze kan!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Prachtig schoolkrantitem van Rox over het opbouwen van een boog
Welke aflevering (dag) was dit?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hier werd in Vive le Velo uitgebreid op teruggekomen, een aanrader om terug te kijken.
Samenvatting: Karrel en Jan waren ziedend en het er niet helemaal mee eens.
de uitzending waarin Stef Clement de opmerkingen maakte was van zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
Dank
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Ruud de Wild komt ook nog een keer langs deze week.
De aflevering van Vive Le Velo was van gisteravond, het ging over de avondetappe van de dag daarvoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
Dank
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.
Denk ook Wout van Aertquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Stef in ieder geval Jörgensen van Visma.
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.
Die hoef je niet meer voor je pooltjes te selecteren nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.
Na gisteren al helemaalquote:
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte jaquote:Op maandag 21 juli 2025 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat zich tegen Pogacar keren.
Koffieplanter en Rellende_rotscholier hebben ook een prijs op hun hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.
Zoiets kan wel snel tegen je keren.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte ja
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?
Motown Top 100quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?
Ah ik vroeg me al waarom iedereen op twitter 'release the list' roept.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |