Zul je zien dat hij haar vannacht helemaal uit elkaar trekt en dat we juicekanalen vol krijgen over een paar dagenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef Kloit het volgende:
De spanning tussen Ine en Raf is om te snijden.
Raf is ook wel een provocateur.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael laat een tafel vol woedende vrouwen achter.
Wat zal zn username hier zijn?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raf is ook wel een provocateur.
Andries Lamain is gelukkig de opvolger van hysterische Jorisquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Wacht, wij zitten opgescheept met Joris als commentator en de Belgen hebben Ine ?
Maakt die vannacht wel weer goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael laat een tafel vol woedende vrouwen achter.
Alleen bij de vrouwenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Wacht, wij zitten opgescheept met Joris als commentator en de Belgen hebben Ine ?
Alleen bij de vrouwen samen met scheefpoeperquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Dat is Ine toch al wel gewendquote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij haar vannacht helemaal uit elkaar trekt en dat we juicekanalen vol krijgen over een paar dagen
Mart had en heeft gewoon gelijk. Alleen willen gehandicapten (op alle vlakken) dit niet horen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Was getekend Mart Smeets.
Bekijk deze YouTube-video
Het leest hier alsof ik het moet terugkijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ine kan Rafael wel in het ravijn pleuren geloof ik
RafWeetAlles.quote:
Maar hoe zat het dan met alle hemden en jasjes die DeMart elk jaar meenam? Volgens mij propte hij die gewoon in 1 koffer en deed Karen af en toe onderweg een wasje en strijkje.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dutch_view het volgende:
Verder totaal niet boeiend verhaal maar Dione is vooral bezig met kleding en haar uiterlijk. Een auto vol met kleding rijdt achter mevrouw aan
Vroegah was het mijn ideale dagafsluiter in juli. Nu kijk ik het nooit meer op de avond zelf sinds Smeets weg is. Niet alleen vanwege Mart, maar de gasten en items zijn echt kwalitatief achteruit gehold. Tegenwoordig luister ik het als een soort podcast terug op mijn werk (dat ik dankbaar ben dat daar geen block op zit) de dag erna. Ik vind het niet meer de moeite waard om het live te kijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef golfer het volgende:
Ik kijk al sinds Smeets ermee gestopt is steeds minder vaak. Neem het nog wel op, maar spoel er met een noodgang doorheen en skip veel van het geneuzel aan tafel, tenzij er incidenteel een echt goede gast en kenner, zoals Blaudzun zit.
Doordat er natuurlijk ook een veel minder grote pool potentiële deelnemers is zijn de niveauverschillen vaak ook heel groot, dat zorgt niet voor een interessante kijkervaring.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:57 schreef tong80 het volgende:
Bij de Paralympics zijn er gewoon te veel klassen. Er is eigenlijk geen waarde in te schatten. Ik zou anders kijken. Vorig jaar die fanatieke Nederlandse tafeltennister die goud won. Geweldige beelden, maar wat stelde het voor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |