Is ook het enige wat ze kan!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Prachtig schoolkrantitem van Rox over het opbouwen van een boog
Welke aflevering (dag) was dit?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hier werd in Vive le Velo uitgebreid op teruggekomen, een aanrader om terug te kijken.
Samenvatting: Karrel en Jan waren ziedend en het er niet helemaal mee eens.
de uitzending waarin Stef Clement de opmerkingen maakte was van zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
Dank
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Ruud de Wild komt ook nog een keer langs deze week.
De aflevering van Vive Le Velo was van gisteravond, het ging over de avondetappe van de dag daarvoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
Dank
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.
Denk ook Wout van Aertquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Stef in ieder geval Jörgensen van Visma.
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.
Die hoef je niet meer voor je pooltjes te selecteren nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.
Na gisteren al helemaalquote:
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte jaquote:Op maandag 21 juli 2025 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat zich tegen Pogacar keren.
Koffieplanter en Rellende_rotscholier hebben ook een prijs op hun hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.
Zoiets kan wel snel tegen je keren.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte ja
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?
Motown Top 100quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?
Ah ik vroeg me al waarom iedereen op twitter 'release the list' roept.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |