Niet naar buiten gerend en uitgemaakt voor stoephoer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:32 schreef jigggy het volgende:
Ik was koopavond werken, laat een of ander vrouwtje haar kind van een jaar of 6 vol tegen mn etalageraam aan pissen ,terwijl er een toilet 100 meter verderop zit , wat is deze![]()
Ik heb daar geen goed gevoel bij... Helemaal geen goed gevoel!quote:
Ja werkende mensen moeten dan wel hun pillen kopenquote:
damn, die naam was ik alweer vergeten.quote:
Zijn er problemen Vogelendans?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke klaphengst van een mod heeft de tt veranderd
Is dit die kledingspijkerbroekkneus die blijkbaar nog geen kreuk uit een boxer kan slaan? Als wat hierboven staat waar is ..ja, dat is teleurstellend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:27 schreef the-eye het volgende:
Ten eerste: Je bent een getraind vechtsporter. Je had die knaap met een mooie achterwaardse draaitrap kunnen vloeren
en ten tweede:
Waarom zijn daar geen beelden van?
In de bijbaantijd liep er een grote boerenvrouw met haar klein kind door de winkel. Dat kind zeurde dat het moest plassen en het niet kon ophouden. Dus bij de tijdschriften liet de boerenvrouw het kind tegen de tijdschriften aan plassen. Tegenover de tijdschriften was het toiletpapier: ze scheurde een zak open en pakte een toiletpapierrol om de slurf van haar kind af te vegen en het gebruikte toiletpapier aldaar te gooien. Wel hulde voor de medewerker die het allemaal mocht opruimen en schoonmaken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:32 schreef jigggy het volgende:
Ik was koopavond werken, laat een of ander vrouwtje haar kind van een jaar of 6 vol tegen mn etalageraam aan pissen ,terwijl er een toilet 100 meter verderop zit , wat is deze![]()
Waarom moeten mensen altijd ergens tegen aan zeiken, soort oerdrift? In plaats van dat ze dat kind op de grond laat zeiken, vandaliseert ze ook nog eens een deel van de winkelvoorraad. Ben wel benieuwd hoeveel overtredingen ze met deze daad in een keer is begaan, lijkt toch wel minstens 3quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
In de bijbaantijd liep er een grote boerenvrouw met haar klein kind door de winkel. Dat kind zeurde dat het moest plassen en het niet kon ophouden. Dus bij de tijdschriften liet de boerenvrouw het kind tegen de tijdschriften aan plassen. Tegenover de tijdschriften was het toiletpapier: ze scheurde een zak open en pakte een toiletpapierrol om de slurf van haar kind af te vegen en het gebruikte toiletpapier aldaar te gooien. Wel hulde voor de medewerker die het allemaal mocht opruimen en schoonmaken.
Op z'n best, die van z'n moeder.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
Mijn etalageraam
Dat is niet jouw raam vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |