zieltjes winnen in de westerse wereld! en vele dombo's volgenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
waarom schiet Hamas dan op (andere) Palestijnen?
Niet alleen dombo's maar ook bijna sluwe islamitische levenshaters.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zieltjes winnen in de westerse wereld! en vele dombo's volgen
true de moslims zijn de adders en de gematigde moslims het gras die ze verscholen houden!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alleen dombo's maar ook bijna sluwe islamitische levenshaters.
Gooi jezelf weg, je bent echt totaal niet serieus te nemen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo lang de genocide en uberhaupt al het terreur door blijft gaan gaat er ook geen einde komen aan Hamas.
Israël is de reden wrm Hamas bestaat en als Israël de wapens neerlegt en stopt met terreur ook de reden dat Hamas zal stoppen.
Dat is mooi. Dat shithole moet volledig schoongeveegd worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef bianconeri het volgende:
En ondertussen gaat Israël gewoon heel Gaza bezetten
vergeet niet dat dit persoon op een andere site geprezen wordt!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dat shithole moet volledig schoongeveegd worden.
Krijg je er van als je mensen hun eigen graf laat graven nadat ze eerst 1.5 jaar lang zijn uitgemergeld en dat ook nog eens wereldkundig gaat maken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dat shithole moet volledig schoongeveegd worden.
hee free palestina!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
onbegrijpelijk dat er hier lieden zijn die Hamas afschilderen als een eenvoudige politieke partij waar de hele bevolking achter staat.
Alsof je zegt dat Hamas ook wel naar Nederland mag komen, want wij hebben ook veel tunnels nodig.
Mja, kon je maar een land bevrijden van een religie.quote:
Godverdomme wat een gestoorde quatsch.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo lang de genocide en uberhaupt al het terreur door blijft gaan gaat er ook geen einde komen aan Hamas.
Israël is de reden wrm Hamas bestaat en als Israël de wapens neerlegt en stopt met terreur ook de reden dat Hamas zal stoppen.
gaat helaas niet lukken denk ik...is met moedermelk ingegoten ! zelfs hier in nederland geboren blijven ze anti de westerse cultuurquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mja, kon je maar een land bevrijden van een religie.
whats wrong with you?? je bent eng en dom... he mijn mening!quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
WIDM: Extreme editionquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alsof je zegt dat Hamas ook wel naar Nederland mag komen, want wij hebben ook veel tunnels nodig.
joh die zit hier al lang! gesteund door Timmermansquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
onbegrijpelijk dat er hier lieden zijn die Hamas afschilderen als een eenvoudige politieke partij waar de hele bevolking achter staat.
Iets met een uitkering en een sociale huurwoning vermoed ik zo. Plus die chill stoel van ikea zit wel erg geriefelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je je zelf niet mee vechten voor de islamitische zaak eigenlijk?
7 oktober. My friend.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
beetje moeilijk dit. hamas bestaat veel langer.. Israel is niet begonnen.. zij willen vrede. 7 okt..druppel!! en europa wordt bijna wordt overspoeld door dr 3e wereld..gaat er helaas nog in geloven ook.. ik zal altijd blijven geloven in het het goede...ik wil een vredige wereldquote:
Hamas gaat met wortel en tak weg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
beetje moeilijk dit. hamas bestaat veel langer.. Israel is niet begonnen.. zij willen vrede. 7 okt..druppel!! en europa wordt bijna wordt overspoeld door dr 3e wereld..gaat er helaas nog in geloven ook.. ik zal altijd blijven geloven in het het goede...ik wil een vredige wereld
i wishquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hamas gaat met wortel en tak weg.
Een van de weinig leuzen van de palliwappies waar ik achter sta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de religie, dat krijg je niet weg. In Gaza zijn gezinnen met wel 9 of 10 kinderen. Het gedachtegoed 'moet' doorgegeven worden en groeien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hamas gaat met wortel en tak weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |