SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klopt. Maar ze lusten het wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gezond?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Gruns dat ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na het zoeken van het plaatje in de OP kan ik alleen nog aan jou denken met een vleermuis op je schouderquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Komt goud mie jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na het zoeken van het plaatje in de OP kan ik alleen nog aan jou denken met een vleermuis op je schouder
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klinkt bijna als een liefdesverklaring.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed plan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is ook wel tussen wal en schip vallen dan. Als je zeker zou weten dat je het dan wel zou krijgen zou je nog onbetaald verlof kunnen nemen of deeltijd werken om je onder de inkomensgrens te komen, maar ja, om dat nu nog jarenlang te doen. Of gewoon meer gaan verdienen en kopen of particulier hurenquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende: [..] Dit zie ik heel vaak. 2e slaapkamer is dan 5,5 vierkante meter. Dus nul privacy of ophokplicht. [..] In zekere zin. Waar ik nu tegenaan loop is dat ze de sociale huur hier in (ik geloof) twee inkomensgroepen hebben verdeeld. Dus de meeste woningen die ik mag huren met mijn inkomen hebben teveel slaapkamers voor één persoon, en de woningen die klein genoeg zijn voor één persoon zijn te goedkoop voor mijn inkomen. Yay.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wil je thee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: