https://www.ad.nl/binnenl(...)-tegen-man~abdaa598/quote:Dronken vrouw wordt vernederd, gefilmd en stikt tijdens orale seks: justitie eist cel tegen man
Het Openbaar Ministerie heeft donderdag bij de rechtbank in Alkmaar dertig maanden cel geëist tegen de 31-jarige Sebastiën van de B. Volgens de officier van justitie is bewezen dat Van de B. de dood heeft veroorzaakt van een 21-jarige vrouw door haar te verstikken met zijn penis tijdens orale seks. Het slachtoffer was op dat moment heel dronken.
De gebeurtenissen deden zich voor op 12 augustus 2022 in de woning van de verdachte in het Noord-Hollandse dorp Burgerbrug. Het slachtoffer, volgens justitie ‘een jong, kwetsbaar meisje’, woonde bij hem in.
Van de B. belde 112 toen de vrouw niet meer bleek te ademen. Tegen de politie zou hij hebben gezegd dat zij stopte met ademen tijdens de orale seks. De man zegt zich dat niet te kunnen herinneren en beweert dat het overlijden niet het gevolg is geweest van de orale seks.
Het slachtoffer overleed twee dagen later in het ziekenhuis, nadat in overleg met de familie de beademing werd gestopt.
Filmpjes via Snapchat
De verdachte heeft tijdens de bewuste avond filmpjes gemaakt met zijn telefoon en deze via Snapchat aan anderen gestuurd. Ter zitting werden twee video’s vertoond. Daarop is te zien dat Van de B. en het slachtoffer een volstrekt chaotische, met drank overgoten avond hebben, die later door de verdachte is omschreven als ‘erotische avond’.
Op de video’s is onder meer te horen dat Van de B. het in grove bewoordingen veelvuldig over orale seks heeft. Het slachtoffer is onder meer te zien als zij overgeeft of buiten kennis op de bank ligt.
De beelden leveren volgens het OM het bewijs voor de formele aanklacht: seksueel binnendringen van een in onmacht verkerend persoon, met de dood tot gevolg. Van de B. ‘heeft misbruik gemaakt van de weerloosheid van het slachtoffer’, aldus de officier van justitie, ‘en slechts zijn eigen seksuele behoefte vooropgesteld’.
Op de videobeelden staat ‘een man die totaal de regie heeft, de lakens uitdeelt die avond en het slachtoffer op zeer denigrerende toon toespreekt’.
Niet te kraken iPhone
De politie nam bij de arrestatie van Van de B. een iPhone van het slachtoffer in beslag. Gebleken is dat zij die avond een urenlange geluidsopname heeft gemaakt, maar het is volgens het OM tot dusver niet gelukt dit toestel te kraken, door een niet te achterhalen Apple-ID.
Het slachtoffer verloor haar moeder toen ze zes jaar oud was en anderhalf jaar later haar vader. Een tante sprak namens de nabestaanden in de rechtszaal. Zij noemde de relatie van verdachte en slachtoffer ‘heel ongezond en onveilig’.
De rechtbank doet uitspraak op 24 juli.
@de_boswachterquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:07 schreef Optimizer het volgende:
Hij had een te grote pik
[ link | afbeelding ]
Sow koekoek.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:07 schreef Optimizer het volgende:
Hij had een te grote pik
[ link | afbeelding ]
Heel erg en strafbaar ja. Moord nee. Tenzij aangetoond kan worden dat hij van plan was de vrouw te doden en dit n.a.v. gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
Ja dat is moord.
Als je een vrouw zo hard tegen je aandrukt dat ze ook niet meer door haar neus kan ademhalen.
quote:Moord
Als iemand van plan is een ander te doden en daarna die persoon ook echt om het leven brengt. Moord is dus ‘doodslag met voorbedachten rade’.
Doodslag
Als iemand opeens (in een opwelling), maar wel met opzet, een persoon doodt.
Dood door schuld
Als iemand overlijdt:
doordat een ander iets niet doet (nalaat), of
door risicovol gedrag van die ander
Het gebeurt niet met opzet, maar de ander heeft er wel schuld aan. Denk aan verkeerde werkomstandigheden waardoor iemand tijdens het werk overlijdt en aan medische fouten.
(Zware) mishandeling met de dood als gevolg
Als iemand dood gaat door (zware) mishandeling, terwijl dit niet de bedoeling was van de dader.
https://www.rechtspraak.nl/Onderwerpen/moord-en-doodslag
quote:"Tweede filmpje. De vrouw ligt languit op de bank, zij en de verdachte schreeuwen onophoudelijk tegen elkaar. "Fuck jou", roept ze een aantal malen. "Mijn hele pik gaat in jouw bek", schreeuwt hij. Hij filmt een paar keer de lege drankfles"
Wat een mafkees hoor.quote:Vd B. die schreeuwend rondloopt: "Hé, gaan we nog pijpen? Achterin je bek?" Rechter: "Op die beelden komt ú vrij dwingend over."
Rieken naar?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze mongool is rijp voor het PBC. Het zal helaas niet te bewijzen zijn maar mijn inziens riekt dit naar moord.
Mij ook niet, om meerdere redenenquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:48 schreef Toine51 het volgende:
Dit zal mij nooit gebeuren bij een vrouw iig....
Naar het PBC met ze BBC.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze mongool is rijp voor het PBC. Het zal helaas niet te bewijzen zijn maar mijn inziens riekt dit naar moord.
Kom op Kim, jij ging toch ook met balzak en al pijpen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Klopt. Maar ik leef nog.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Kom op Kim, jij ging toch ook met balzak en al pijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |