Geen idee, ik zat op het toilet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die stond daar toch met Skujins?
Dat is redelijk kansloos met een muurtje en 2 sprintersritten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel gaat het geel wel halen maar de marge gaat wel dusdanig zijn dat gelukzoekers komende dagen hun kans gaan wagen
Teveel koffie op?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op het toilet.
Geen flauw idee wat hier staat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij wil duidelijk maken:
"Aux armes, citoyens,
Formez vos bataillons.
Marchons! Marchons!
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons!"
Dat lijkt me duidelijk.
Dat zal dan morgen moeten gebeuren, want zaterdag en zondag zijn vlak, en maandag raakt hij hem sowieso kwijt. Maar ik denk niet dat de vlucht morgen een kans heeft met zo'n vlakke aanloop.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel gaat het geel wel halen maar de marge gaat wel dusdanig zijn dat gelukzoekers komende dagen hun kans gaan wagen
Daarom ben je ook nog student.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat hier staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |