Remco haalt fluitend het podium.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit is toch wel een ideale dag voor het Merk Gods om wat minuten marge te pakken voor Ventoux en Col de la Loze. Want op deze manier gaat Hij wel buiten het podium geraken.
Het schijnt dat hij zijn zinnen gezet heeft op de etappe van morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is volgens jullie waardevoller? Een extra etappe winnen of 3 of 4 dagen extra in het geel
Dan moet Hij nu wel vijf minuten pakken op Buitrago, Gall en Lipo. En niet zo laf rijden...quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remco haalt fluitend het podium.
-Dit was de zwaarste rit die ik ooit heb gereden, ik ben nog nooit zo diep gegaanquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet de bingo alvast klaar voor na dit:
- je kunt niet overal op reageren, je moet gokken
- geen superbenen
Je zuipt meer dan Lefevere.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dan moet Hij nu wel vijf minuten pakken Buitrago, Gall en Lipo. En niet zo laf rijden...
Dit lijkt op hallucinatie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dan moet Hij nu wel vijf minuten pakken op Buitrago, Gall en Lipo. En niet zo laf rijden...
Een malafide koersdirecteur met een voorkeur voor Pogacar helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:00 schreef Toby56 het volgende:
Als Healy gewoon rechtdoor zou kunnen fietsen, dan had zelfs Pogi een zware klant aan hem.
Het lijkt wel wildwaterkanoën.
Niet zo zeer de rit van morgen maar een rit in het geel, ik heb hem gisteren en eergisteren in alle interviews horen roepen dat die toch wel heel erg baalde dat die niet een rit in het geel had gewonnen. Dus dat lijkt een ding te zijn voor hem om redenen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef Kloit het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij zijn zinnen gezet heeft op de etappe van morgen.
Liberté, Egalité, Fraternitéquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:05 schreef Vincent_student het volgende:
Wat zijn dat voor gasten die voor een renner gaan staan en gaan wapperen met een Franse vlag? Wat wil zo'n persoon nou eigenlijk duidelijk maken aan zo'n renner?
Lekke pufferquote:
Hij wil duidelijk maken:quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:05 schreef Vincent_student het volgende:
Wat zijn dat voor gasten die voor een renner gaan staan en gaan wapperen met een Franse vlag? Wat wil zo'n persoon nou eigenlijk duidelijk maken aan zo'n renner?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |