SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kwallen niet. Die worden qua intelligentie ook ingehaald door de gemiddelde plant. Octopussen doen vanalles als ze daar zin in hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat kwallen zo liepen
Heb ze eigenlijk alleen maar zien zwemmen🐙![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dom van mij pppffff is ook een octopus en geen kwal.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwallen niet. Die worden qua intelligentie ook ingehaald door de gemiddelde plant. Octopussen doen vanalles als ze daar zijn in hebben.
Maar dan nog heb ik er nooit een zien lopen, ook van de octopus nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh allemaal.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt wel door dat DOT hier nog net zoveel aanwezig is dan toen ze wel in de lijst stond.quote:
Je bent gewoon de boel weer aan het verdraaien. En Dot is overigens niet de enige die uit de lijst is gehaald, dus waarom zou ik dat dan niet mogen?
Jij bent lekker simpel...je dropt een bommetje en vervolgens wil je er niet meer op ingaan.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Nu koffiepotjandrie
Zijn gave beesten hoor, het is waarschijnlijk maar goed dat ze niet zo oud worden, anders waren de octopussen heer en meester over aarde.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dom van mij pppffff is ook een octopus en geen kwal.
Maar dan nog heb ik er nooit een zien lopen, ook van de octopus nietJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dan moeten ze wel het land op...quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn gave beesten hoor, het is waarschijnlijk maar goed dat ze niet zo oud worden, anders waren de octopussen heer en meester over aarde.Don't follow me. I am lost too
Hadden ze wat op gevonden met wat meer tijd. Het is ook niet dat ze binnen een minuut dood zijn op het droge.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dan ben je miljoenen jaren verderquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hadden ze wat op gevonden met wat meer tijd. Het is ook niet dat ze binnen een minuut dood zijn op het droge.
Tijd om te douchen, aan te kleden, te ontbijten en een dagplanning te maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey IJsdraakjequote:Op donderdag 10 juli 2025 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn gave beesten hoor, het is waarschijnlijk maar goed dat ze niet zo oud worden, anders waren de octopussen heer en meester over aarde.. Heb ik noot geweten. Zo leer je iedere dag weer bij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer aardoppervlak is water dan land.quote:
Het enige wat ze tegenhoudt is gebrek aan tijd om op gebouwde kennis aan volgende generaties door te geven.🐙![]()
Sowieso ja. En er komt steeds meer waterquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer aardoppervlak is water dan land.
Het enige wat ze tegenhoudt is gebrek aan tijd om op gebouwde kennis aan volgende generaties door te geven.![]()
Wat heel triest is natuurlijk.Don't follow me. I am lost too
Ja, vooral omdat ze niet ouder worden dan 2 en moeders dood gaat voor de eieren uitkomen.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zo mis je de opvoeding.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze niet ouder worden dan 2 en moeders dood gaat voor de eieren uitkomen.Don't follow me. I am lost too
En dan alsnog slimmer zijn dan de gemiddelde peuter.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Maar voor de octopus dus niet zo triestquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso ja. En er komt steeds meer water![]()
Wat heel triest is natuurlijk.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik weet eigenlijk niet of het smeltende ijs de verhouding zout-water dusdanig beīnvloedt dat zeeleven (en dus octopussen) er last van gaan hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar voor de octopus dus niet zo triestJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: