SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben uit verveling maar schoenen gaan poetsen.quote:
Die ik eigenlijk nooit aan heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, was het dan nodig?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben uit verveling maar schoenen gaan poetsen.
Die ik eigenlijk nooit aan heb.
Je mag hier wel komen poetsen? Schoenen, huis....Andere zaken die met lederpoets schoongemaakt moeten worden en weer ingevet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slapen optie?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben uit verveling maar schoenen gaan poetsen.
Die ik eigenlijk nooit aan heb.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, was het dan nodig?
Je mag hier wel komen poetsen? Schoenen, huis....Andere zaken die met lederpoets schoongemaakt moeten worden en weer ingevet...
Trust nobody![]()
Ik ben daar best goed in wel.Deze hadden een beetje care nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, was het dan nodig?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik al gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige dingen hier in huis ook, ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar best goed in wel.Deze hadden een beetje care nodig.
Maar ik kan ook iemand anders nog wel vragen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik dacht na het eten even te gaan liggen. Toen was het opeens 5 uur later.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Sommige dingen hier in huis ook, ja.
Maar ik kan ook iemand anders nog wel vragen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maan als joko onoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oepsquote:Op donderdag 10 juli 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht na het eten even te gaan liggen. Toen was het opeens 5 uur later.Trust nobody![]()
Teveel goldband onzinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat zeg je heel treffend. Helemaal klaar mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: