Zat ik over na te denken.quote:
quote:Like Alert
09-07-2025 @ 19:56:52
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / EK Vrouwen #4: Hup Holland"
Tegen mindere landen waar ze meer tijd krijgen lukt het beterquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een troep zeg. Er zitten er bij die de basistechniek amper lijken te beheersen.
Je had nog wel zo je best gedaan op de OP #1.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een troep zeg. Er zitten er bij die de basistechniek amper lijken te beheersen.
Ze draaide wel een paar keer aardig open. Dat was meestal wel nadat ze slecht bal gekregen had van medespeler had.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Zat ik over na te denken.
Het oogt allemaal aardig, maar nooit iets verrassends of creatiefs. Het is kaatsen en doorlopen, het oogt energiek, maar je hebt er uiteindelijk ook niets aan.
Ze speelde minder ballen direct naar de tegenstander dan de meesten, dat klopt.
quote:
Laat Nober rustig PSG Real kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Nober in VBL / FIFA WK voor clubs #2 - nu komen de absolute krakers
Straks dit topic maar onderpoepen.
Is nog te vroeg om te zeggen, maar ik denk wel met meer. Is ook echt afhankelijk van de uitslagen van Wales...quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:01 schreef XDo het volgende:
Als Wales 3 keer verliest moet Nederland minimaal 3-0 winnen van Frankrijk om door te gaan? Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |